Aihe: Meinl-symbaalit
1 2 3 4 5 6 717 18 19 20 21
Muovinen
30.11.2005 15:26:11

Piti tulla ihan tänne ilmoittelemaan että Meinl-antipatiani ovat tyystin kadonneet Byzance haikan testaamisen jälkeen. Nehän kuulosti ihan symbaaleille. Malli taisi olla medium ja koko 14". Harmi kun on hieman liikaa hintaa kakkoshaitsuiksi...tai no, ehkä nuo Paisteet vois sitten heittää kakkosiksi ;)
A.R.P.
30.11.2005 20:05:18
Piti tulla ihan tänne ilmoittelemaan että Meinl-antipatiani ovat tyystin kadonneet Byzance haikan testaamisen jälkeen. Nehän kuulosti ihan symbaaleille. Malli taisi olla medium ja koko 14". Harmi kun on hieman liikaa hintaa kakkoshaitsuiksi...tai no, ehkä nuo Paisteet vois sitten heittää kakkosiksi ;)

Onhan ne kelpo haikat =) Itseltä löytyy juuri nuo 14" mediumit. Nyt yritän kyllä etsiä jotain vähän kirkkaamman kuuloista ykköshaikoiksi.
moderndrummer88
30.11.2005 20:06:50
Onhan ne kelpo haikat =) Itseltä löytyy juuri nuo 14" mediumit. Nyt yritän kyllä etsiä jotain vähän kirkkaamman kuuloista ykköshaikoiksi.

mulla ois avediksen mastersoundit kaupan ;) brilliant finish... juuri kirkkauden takia myyn, kun alkanu maku kääntymään tummempaan
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
A.R.P.
30.11.2005 20:08:15
mulla ois avediksen mastersoundit kaupan ;) brilliant finish... juuri kirkkauden takia myyn, kun alkanu maku kääntymään tummempaan

Hmm... Voisin olla hyvinki kiinostunu, mut rahatilanne on nyt aika heikko. Pidetään mielessä =)
moderndrummer88
30.11.2005 20:10:05
Hmm... Voisin olla hyvinki kiinostunu, mut rahatilanne on nyt aika heikko. Pidetään mielessä =)

oookke
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Jeltz
30.11.2005 21:24:40

Perhana, kun aiheutit mullekin GASin :). Asiaa pahentaa se, että ylimääräistä rahaa ei edelleenkään ole, ainakaan niin paljoa että sillä saisi haikkoja :). On se niin hankalaa olla persaukinen rumpali, saatana.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Muovinen
01.12.2005 07:53:35

Huomasin että myyt tuota, koska kyseistä mallia oon tässä etsiskellyt, paitsi ehkä mieluummin 13" kokoisena. Ja rahaahan ei mullakaan ole. Joutuu odotteleman ainakin kolme viikkoa ennenkuin voi mitään edes ajatella.

Ja onkos ARP:llä noi Byzancet sitten myynnissä? Olisinhan minä niistäkin kiinnostunut, kun niin hyvältä kaupassa kuulostivat...

Laittakaa pikaviestiä vaikka niin katotaan miten käy... jos vaan jaksatte kauppojen toteutumista hieman odotella ;)
A.R.P.
01.12.2005 16:09:45
Ja onkos ARP:llä noi Byzancet sitten myynnissä? Olisinhan minä niistäkin kiinnostunut, kun niin hyvältä kaupassa kuulostivat...

Eivät ole kaupan. Pidän kyllä itsekkin niitten äänestä, joten saavat kakkoshaikan tittelin, heti kun vain saan ostettua jotkut kirkkaammat ykkösiksi. Sitten vain keräämään rahaa kaapelihaikkaan :/
eino mutku
05.12.2005 10:46:29
Kalle Torniainen näytti soittavan eilisessä (4.12.) Idolsissa Meinlin pelleillä, onko kukaan päässyt kyyläämään Kallen kattausta lähempää?
kalamies#23 >-)))>
NKVD
05.12.2005 12:56:11 (muokattu 05.12.2005 13:24:41)
Löytyisikö mistään ohjehintoja Byzance sarjan symbaleille? Thomanilla niitä ei myydä ja Suomenliikkeistä pitää pyytää erikseen tarjoukset. Eli saisi vähän osviittaa paljonko ne maksaisivat uutena niin tietää tarjota käytetystä hieman oikeanlaista summaa...

EDIT: Hinnat löytyi meinlin omilta sivuilta...
Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/
Glubatz
05.12.2005 15:18:07
Thomannilta löytyy peräti yks Byzance.

Ja on perseestä olla persaukinen rumpali, olen samaa mieltä
Jupi57
05.12.2005 21:53:25
onko kukaan päässyt kyyläämään Kallen kattausta lähempää?
Mikä toimii Kallella toimii Kallella. Voit pettyä apinoinnista, kun et kuullostakaan samalta. Luota korviisi - kaikki muut voivat olla väärässä!
eino mutku
05.12.2005 23:04:47
Mikä toimii Kallella toimii Kallella. Voit pettyä apinoinnista, kun et kuullostakaan samalta. Luota korviisi - kaikki muut voivat olla väärässä!

Kirjoitinko, että haluan tietää mitkä pellit sillä on ostaakseni saman setin? Voi "#€%&?=)(/&# kun joskus riepoo tämmöset vastaukset. Mistä tuo viisaus kumpuaa...

Mitä jos etit jonkun threadin missä joku haluaa tietää että kannattaako ostaa exportit vai superstarit, ja pidätte yhdessä keskustelun tasoa yllä.

Kalle kuulostaa hyvälle varmaan vaikka millä kamoilla, ja sillä on varmasti peltejä mistä valita aina kuhunkin tilanteeseen studioihin ja keikoille vaikka kuinka, mutta saa kai sitä olla utelias, se nyt sattuu olemaan sellasta mielenkiintoista nippelitietoa joka kiinnostaa.

Mutta onko TOSIAAN ihan varma, et vaikka hankin samat pellit kuin Kallella, niin en silti kuulosta samalta? :)
kalamies#23 >-)))>
dictatorsh*t
06.12.2005 09:53:37
Mutta onko TOSIAAN ihan varma, et vaikka hankin samat pellit kuin Kallella, niin en silti kuulosta samalta?

On se kyllä melko varma.
eino mutku
07.12.2005 08:27:12
On se kyllä melko varma.

Uskottava se kai sitten on... :)
kalamies#23 >-)))>
Keppikeksi
03.01.2006 16:07:28 (muokattu 03.01.2006 16:09:28)
Joillain kokemusta Raker crasheistä? Ostin tuossa äsken Paisteen 2oo2 Rock Crashin joka lähtee IMO kehnon saundin takia vaihtoon. Tilalle en sieltä Meinlniä saa mutta varmaan kuun lopulla yritän tollaisen napata.

Millaisia ne ovat? Jostain kuulin että medium mallit ovat jo niin kovaäänisiä että esim. heviin riittää semmoinen tosi hyvin. Oman korvani valloitti 17" medium crash XL. Se oli juuri sitä mitä niistä oikeastaan hain. 17" ja 18" eivät napanneet mutta tuo siitä välistä iski.

Miten se mahtaa sopia yhteen Paiste Dimensions Med. Heavy crashejen kanssa? Jollakin taisi olla semmoinen samassa setissä joko Amunin tai Byzancen kanssa.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Keppikeksi
03.01.2006 16:07:45 (muokattu 03.01.2006 16:08:33)
Tuli tuplana
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Glubatz
04.01.2006 14:31:59
Minuakin nämä Rakerin crashit kiinnostaa, onko kokemuksia?
Keppikeksi
04.01.2006 15:58:02
Minuakin nämä Rakerin crashit kiinnostaa, onko kokemuksia?

Hiljaista näyttää olevan.

Soitin tänään Levytukkuun joka on Meinl peltien maahantuoja. He eivät kuulemma edes pidä Rakereita hyllyssä sen takia, koska se on niin lähellä näitä muita Meinl sarjoja (Levytukun myyjä puhui Classic sarjasta). Ja ymmärsin näin että he eivät edes tilaisi niitä testattavaksi vaikka asiakas pyytää. :/ Omituista minun mielestäni.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)