Nonniin, nyt kuulette omituisen ongelmani.. Kieleni vinkuvat. Ne jotenkin resonoivat tyyliin "kostea sormi ja viinilasi". Ääni on kova, kimakka, ja aiheutuu kolmesta ylimmäisestä kielestä, kun niiden päällä liu´uttaa kättä oikealla tatsilla. Luonnollisesti mikit poimivat vinkunan talteen, ja tuo ärsyttävä kiljunta kuuluu silloin tällöin soiton lomassa myös vahvistimesta. Ongelma ei johdu likaisista käsistä, eikä kielistä, sillä vaihdoin ne ja jatkuu silti. Lisäksi, vinkuna on ilmestynyt kitaraani vasta hiljattain. Osaatteko sanoa mistä on kysymys? Maybe nothing matters anyway... |
Ahaa... Olen kokenut itsekin tuon saman brobleeman, minulla se tosin aiheutui todennäköisesti liiallisesta kielten puhdistusaineenkäytöstä, tai tarkemmin siitä, että sitä jäi liikaa (kitaran)kieleen. Nykyään pyyhin aina joka kielen puhtaaksi soiton jälkeen puhdistusaineen avulla, eikä tuota karmeaa vinkumista enää kuulu... Käytätkö mahdollisesti fast frettiä tai jotain lemon oilia? Luulen, että nuo aineet liiallisesti käytettynä saattavat aiheuttaa sitä kitinää! Blues power! |