Steve McBeach 14.07.2003 22:44:20 | |
---|
Ihan hauskaahan siellä Ilosaaressa oli vaikka kuumuus oli kyllä tappavaa. Krapulassa tuo kuumuus ei tehnyt ollenkaan hyvää. Eikä tuo säätila ollut mitenkään mukavin mahdollinen keikkojen seuraamisen kannalta. Ja tuolla Linnunlahden leirinnässä oli välillä mielettömät lokkiarmeijat lentelemässä telttamme yläpuolella, mikä oli myös varsin ikävää. Ikävää oli myös se että joku mulkvisti-idiootti oli mennyt lauantain ja sunnuntain välisenä yönä hajoittamaan Opelistani etuvalon. Ja myös se oli ikävää kun lauantaiaamuna viereisestä teltasta joku kusipää heitti sika-nauta säilykelihaa telttamme päälle. Muuten olikin sitten ihan kivaa! Bändeistä tuli kunnolla tsekattua Don Johnson Big Band, Herbalizer, Kapteeni Ä-ni sekä Tulenkantajat. Herbalizer oli positiivisin yllätys koko festareilla. Ja kivaa oli myös ajomatkalla, Keravalta asti tuonne Joensuuhun tulimme kaverin kanssa autolla, voitte kuvitella että tänään oli melkoisen lämmin keli ajella kotiin! I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
jenni.rotten 14.07.2003 23:56:39 | |
---|
Törmäsikö kukaan sellaiseen 3 miehen armeijaan , jotka soittivat mankan täydeltä psykedeelistä konemusaa? Vittu! Joku porukka soitteli leirintäalueella mun kaverin teltan vieressä just jotain konemusaa täysillä kun istuskeltiin siinä. Ette kai olleet asialla? Pisti muuten vituttamaan ihan sikana. Ja tunteeko kukaan muuten sitä lystikästä pupupukuun sonnustautunutta mieshenkilöä (sunnuntai-iltana) joka huudatti mankalla lastenlauluja? Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 14.07.2003 23:59:38 | |
---|
Minut tunnisti lauantaina mustasta paidasta ja farkkutakista (!) ja sunnuntaina minut nähdessään pystyi varmasti kuulemaan "V*ittu ku v*tuttaa, takki pöllittiin"- tyylistä tekstiä..ainiin ja sunnuntaina olin yksi niistä lukuisista Niskalaukauksen Hävetkää-paidan kantajista.. No ni. Näitä kun lukee huomaa tunnistavansa "suuren" joukon porukkaa. Meinaan että tulihan sellainen lausahdus kun "vittu veivät takin saatana" erään Hävetkää-paidan omistajalta. Eli kai se olit sitten sinä. Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Liver-Box 15.07.2003 09:53:12 | |
---|
Vittu! Joku porukka soitteli leirintäalueella mun kaverin teltan vieressä just jotain konemusaa täysillä kun istuskeltiin siinä. Ette kai olleet asialla? Pisti muuten vituttamaan ihan sikana. Mepä me... :))))))) Sen levyn menestys hipo pilviä siellä ... Saatiin levytilauksia varmaan 10 kpl "Space Monkey´s Cosmos" |
Zarmo 15.07.2003 11:51:51 | |
---|
Bändejä tuli nähtyä paljon ja olivat lähes kaikki vielä hyvässä vedossakin Jos sellaisessa valkoisessa labratakissa ja värikkäässä reaggaemyssyssä hortoillut äijä pahoitti jonkun mielen, niin olen pahoillani. Oikeasti en ole gynekologi. Ei huoli hän siitä, jos jossakin
ei yhtynyt tahto ja voima,
kun tahto vaan oli oikea
ja aattehen aateloima
-Eino Leino- |
MrGuitarist 15.07.2003 12:05:19 | |
---|
Pitää nyt vielä antaa propsit Jamstreamille. Ja sille sankarille joka kaatui pianon päälle. Hah, se oli muuten muuan Jukkis. Sen kova humalatila tuon keikan aikaan kostautu noin tunnin päästä kun muut sai väistellä sen mahanesteitä siellä vasemmalla rinteellä. |
Vimpo 15.07.2003 12:05:24 | |
---|
Sunnuntai-iltana oli myös mielenkiintoista istua Louhelan kentän katsomossa kun jostain kuului säkkipillimusiikkia. En jaksanut ottaa selvää tuliko se levyltä vai ihan livenä. Siinä sitten katseltiin ohimeneviä ihmisiä. |
Hah, se oli muuten muuan Jukkis. Sen kova humalatila tuon keikan aikaan kostautu noin tunnin päästä kun muut sai väistellä sen mahanesteitä siellä vasemmalla rinteellä. Hahaha, en nähnyt sitä enää sen keikan jälkeen. Me kyllä esitettiin erinäisiä veikkauksia monenko tunnin päästä se tipahtaa. |
matales 15.07.2003 12:28:55 | |
---|
Ihan hauskaahan tuolla oli, tosin ihan noin pirun kuuma ei oisi tarvinnut olla, varsinkin Sonata Arctica oli krapulassa ja auringon paistellessa koko keikan ajan suoraan otsikkoon aika helvettiä, vaikka ihan hyvän keikan tekniikan tökkimisestä huolimatta vetivätkin. Muista jäi ainakin Kotiteollisuus&CMX mieleen hyvinä, ja moonsorrow:stakin jonkin verran, vaikka sen aikoihin meinasikin väsymä ja humala alkaa tehdä tehdä tehtäväänsä. Ja eritoten sitten Moonspell, vaikkei se nyt mikään ihmeellinen ollutkaan, mutta tuon esityksen tulpattomana, n.15 metrin päästä oikean puoleisesta kaiuttimesta seuranneena, sitä tulee muisteltua aina hiljaisina hetkinä, kun vasempaa tukommassa oleva oikea korva alkaa ininällä siitä muistuttamaan. Että ihmiset käyttäkää niitä stanan tulppia. Soita polaroid! |
askomiko 15.07.2003 14:17:11 | |
---|
Säkkipilli oli live. Tööttäys jatkui torilla aamuneljään asti. |
Einherjar 15.07.2003 15:05:11 | |
---|
Meikän bongailut rajottu melkolailla 3.lavaan ja kummankin päivän pääesiintyjään. Johtuupi kyllä lähinä siitä, että olin siellä töissä. Festarin positiivisimmäksi yllätykseksi kyllä jäi Velcra ja Hole in the head. Velcrasta luulin aluksi, että se ei rokkaa ollenkaan livenä, mutta hyvinhän tuo toimi (Miinukset miksaajalle, joka tuuttas koko ajan jakosuotimen limitterit päällä tavaraa ulos) ...Niin ja vielä pitänee aiheuttaa kateutta; Minäpä sitten pääsin miksaamaan Wastedin, Hole in the headin ja puoliksi Underground Rok-O:n X) Edit: Niin joo. Deep turtlea tuli pari piisiä nähtyä |
Beowulf 15.07.2003 15:07:32 | |
---|
Joo kiva reissu oli. Torstaina oltiin kolmen aikaan Joensuussa ja eilen lähti kuudelta juna takaisin Helsinkiin. CMX ja The Haunted -yhtyeet näin kokonaan. Ne kiinnostivatkin eniten. Ismo Alangon keikan kuuntelin myös. Muuten oli sellaista enemmän tai vähemmän pyörimistä koko aika. Jees reissu joo. I´ve been locked in a cage, created by myself... |
Jabbe 15.07.2003 17:47:59 (muokattu 15.07.2003 17:49:40) | |
---|
Jees, joku muukin näköjään eksyi tänne Joensuuhun diggailemaan Ilosaarirokkia. Oli kyllä tähänastisen elämäni hienoimpia kokemuksia nämä festarit! Lauantai-aamulla pienet vastoinkäymiset unohtuivat helposti, kun kuultiin että voitettiin bändikisa ja päästäisiin soittamaan sunnuntainakin! Ja viimeistään DJBB:n keikalla fiilikset nousivat kattoon; eturivistä (vasen puoli katsomosta, oikea etunurkka) oli kyllä ihan mukava fiilistellä. Myös lauantain Nuspirit Helsinki ja Herbaliser oli kyllä aivan loistavaa katsottavaa, eikä keskeltä eturiviä ollut kovinkaan huono paikka. Sonic Youthia en kerennyt diggailemaan, vähän harmittaa. Mutta pitäähän sitä ihmisen joskus syödäkin.. :) Sunnuntai olikin sitten jo aika unenomaista lentelyä. Harvemmin pääsee nimittäin tällaisille festareille soittamaan, kiitoksia vaan Vimpolle ja MrGuitaristille sekä kaikille muille jotka paikalle löysivät Jamstreamin tahdissa notkumaan (myös Jukkikselle, onneksi Korg tekee kestäviä keikkapianoja..). Harmi vain että vähän sivussa oli tuo "stage", suurin osa porukasta taisi olla kavereita jotka oli sinne kutsuttu. Kuitenkin oli ihan h*lvetin siistiä soittaa, parhaat keikat millä olen ikinä soittanut! Ja illan päätteeksi vielä Quintessence ja Giant Robot, ja jälleen kerran eturivistä! Ei huono diili sunnuntai-illaksi... Bongasikos kukaan muuten minua? Mustavalkoinen kauluspaita, punainen Imatra BB-festival T-paita ja kaulassa backstagepassi.. :) Äh. |
JM 15.07.2003 18:10:16 | |
---|
No ni. Näitä kun lukee huomaa tunnistavansa "suuren" joukon porukkaa. Meinaan että tulihan sellainen lausahdus kun "vittu veivät takin saatana" erään Hävetkää-paidan omistajalta. Eli kai se olit sitten sinä. Nii olihan siellä paljon juuri tuon paidan kantajia (mulla oli sit kalastajalätsä, sitä en niillä muilla nähnyt).. Mutta missäs päin sie minnuun törmäsit? Ku kiteeltä oot ja jotai kiteeläisiä muistan tavanneeni.. ja rumpalinkin vielä (?).. __ "Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!" T.Rautianen |
Blenderhead 15.07.2003 19:04:28 | |
---|
Loistava Rokihan tuo oli taas kerran. Taisinpa aika montaa pändiä käydä kattelemassa, mutta Wasted, Bombshell Rocks, Raised Fist parhaisiin keikkakokemuksiin kautta aikojen. Loistava tunnelma ja kaikki mukana. Tulipa joka keikalla riehuttuun siinä eturivin tuntumassa aika lailla. Ja '''kele kun koskee sääreen ja pohkeeseen kun ovat haavoja täynnä. Ja tietysti sen ajan mitä en alueella pyörinyt, olin punkkipuistossa. Siis samaisessa paikassa, jota aikaisemmin kutsuttiin punkkiparkiksi. Aijaijai. No samapa tuo. Siis hieno rokki oli se. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
jenni.rotten 15.07.2003 21:57:24 (muokattu 15.07.2003 21:57:38) | |
---|
Nii olihan siellä paljon juuri tuon paidan kantajia (mulla oli sit kalastajalätsä, sitä en niillä muilla nähnyt).. Mutta missäs päin sie minnuun törmäsit? Ku kiteeltä oot ja jotai kiteeläisiä muistan tavanneeni.. ja rumpalinkin vielä (?).. __ Kuule minen enää muista missä päin mä sun kaltaiseen henkilöön törmäsin. Hitto vie, johonkin me jonotettiin kavereiden kaa... leirintäalueelle! Joo, siinä portilla oli joku tämmönen tyyppi. Joo kiteeläisiä. En tosin sua ainakaan muista, tuskinpa olet kanssani ainakaan jutellut... No hällä väliä, mä ainakin uskon nähneeni sut. Taidankin olla aikamoinen kyylä... ;) Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 15.07.2003 22:01:22 | |
---|
Taisinpa aika montaa pändiä käydä kattelemassa, mutta Wasted, Bombshell Rocks, Raised Fist parhaisiin keikkakokemuksiin kautta aikojen. Loistava tunnelma ja kaikki mukana. Tulipa joka keikalla riehuttuun siinä eturivin tuntumassa aika lailla. Ja tietysti sen ajan mitä en alueella pyörinyt, olin punkkipuistossa. Siis samaisessa paikassa, jota aikaisemmin kutsuttiin punkkiparkiksi. Aijaijai. No samapa tuo. Samoja bändejä siis oltiin tsiikaamassa. Yeahs. Ja vielä molemmat suurimman osan ajasta punkkiparkissa. Et sitten muista sellaista mustakeesistä eukkoa sieltä mistään? Mä ainakin oon sellainen ihmiskyylä että muistan varmaan kaikki vastaantulijat ja tunnistaisin heidät vaatetuksen perusteella et "toi oli Ilosaaressa". Niin että kertoilehan minkänäkönen tyyppi olit? Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Blenderhead 16.07.2003 02:25:07 | |
---|
Samoja bändejä siis oltiin tsiikaamassa. Yeahs. Ja vielä molemmat suurimman osan ajasta punkkiparkissa. Et sitten muista sellaista mustakeesistä eukkoa sieltä mistään? Mä ainakin oon sellainen ihmiskyylä että muistan varmaan kaikki vastaantulijat ja tunnistaisin heidät vaatetuksen perusteella et "toi oli Ilosaaressa". Niin että kertoilehan minkänäkönen tyyppi olit? En kyllä nyt saa mieleen, mutta jos huomiseen mietin niin tiedä vaikka. Mutta siis minä olin jotakuinkin tän näkönen. http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blenderhead Toki minä vaatteitaki vaihdoin, mutta hattu oli sama koko viikonlopun ajan. Mietin suuresti ja yritän saada mieleen kuvas. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
salmivaara 16.07.2003 13:04:13 | |
---|
Mukavaa oli kyllä. Sunnuntai vain meni osittain pilalle kun joku saatanan kusipää pölli paremman puoliskon laukun teltasta meidän nukkuessamme. Siinä meni puhelimet, lompakko ja avaimet. Onneksi ne kuitenkin saatiin maananaina takaisin. Bändejä ei tullut pahemmin katsottua juuri sen kuumuuden takia. Ainoa minkä jaksoin kokonaan katsoa oli Viikate. Ihmisten kanssa tuli zättäiltyä, tiedä sitten oliko ne mnettiläisiä. Vaatetukseen mulla kuulu punanen Coffinshakers-paita ja lahkeista käärityt maastohousut. Vieläkin on krapula, tanakele. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
vjvesa 16.07.2003 13:37:58 | |
---|
+ Meininki + Raised Fist + Eläkeläiset omasta mankasta + Ensimmäiset leirinnässä + Kaikki muu - Kuumuus - Saksan lippu pöllittiin - Rahaa meni paljon - Matka-ajat 9-10h per suunta Paras festarimeininki ikinä. Kamalista profiilista |