Perza 30.11.2005 19:53:15 | |
---|
Nyt se sitte tuli, ENGL:in Screamer nuppi ja Mesan Rectifier 2x12 kaappi. Tunnin testin jälkeen täytyy sanoa, että TOIMIIIIIIIII!! Puhdas on helmeilevän heleä ja säröt tanakan mureat. Toi Mesan kaappi kyllä potkii perseelle niin, et tuntuu. Puhtaillaki alapaa pysyy tanakkana, mut ei mee tukkoon. Tuo paljo mainostettu riipivä yläpää on mielestäny enemmän ominaisuus, ku vika. Huomenna pääsee bändin kans testaan, ni täytyy kattella mihin se loppupeleissä pystyy. Turhaa |
Swan 30.11.2005 19:58:32 (muokattu 30.11.2005 20:03:26) | |
---|
Konkratulaatioita hyvästä valinnasta vaan sitten! Kyllähän tuo laadukkaat ärinät päästää ilmoille, soitti sitten rokkia tai ROKKIA. Muista kääntää sentterit täysille! EDIT: Ota se Torin ostoilmoitus pois. :) |
Ei pojat, ei näin.. 25 päivää olet etuajassa. Koittakaahan muut malttaa edes! Pääsee sitten jouluna lukemaan maukkaita thredejä uusista kamoista. Mittään en oo kirjottanu alle |
Perza 30.11.2005 20:12:56 | |
---|
Konkratulaatioita hyvästä valinnasta vaan sitten! Kyllähän tuo laadukkaat ärinät päästää ilmoille, soitti sitten rokkia tai ROKKIA. Muista kääntää sentterit täysille! No kyllä se skulaa hyvin ilmanki, et ne sentterit on täpöllä :) Turhaa |
Spike 30.11.2005 20:13:40 | |
---|
Tuo paljo mainostettu riipivä yläpää on mielestäny enemmän ominaisuus, ku vika. Mun mielestä se ei o riipivä, mutta tekee siitä saundista aika kireän. Not my cup of tea. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Swan 30.11.2005 20:22:25 | |
---|
No kyllä se skulaa hyvin ilmanki, et ne sentterit on täpöllä :) Kyllähän se, mutta potkii parhaiten noin. Älä sitten ikinä käännä masteria täysille ilman asianmukaista suojausta (luotiliivit, kaulaliina, mopokypärä, tuulitakki, ilotulitelasit, avaruusasu yms.). Kokeilin, kuolin. |
elbowski 30.11.2005 20:25:25 | |
---|
Kokeilkaapa jättisoundia vääntämällä masterit täysille, sitten gain-nappulaa vääntämällä säädätte volyymia. Marsusta lähti mahtisoundit. Ei tällä kyllä mitään osaa eikä arpaa ole keskusteluun. Onnee uusien kamojen johdosta! Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
Perza 30.11.2005 20:26:58 (muokattu 30.11.2005 20:27:32) | |
---|
Kyllähän se, mutta potkii parhaiten noin. Älä sitten ikinä käännä masteria täysille ilman asianmukaista suojausta (luotiliivit, kaulaliina, mopokypärä, tuulitakki, ilotulitelasit, avaruusasu yms.). Kokeilin, kuolin. Jaa, mun mielestä se oli aika kesy, ainaki niin, et kummatki volat oli puolessa välissä ja tätä ihmettelinki, et eikö lähe tarpeeks möykkää. Turhaa |
Swan 30.11.2005 20:28:29 | |
---|
Jaa, mun mielestä se oli aika kesy, ainaki niin, et kimmatki volat oli puolessa välissä ja tätä ihmettelinki, et eikö lähe tarpeeks möykkää. Masteri puolessavälissä, niin bändikaverit pistävät todennäköisesti pataan. Meikäläinen ei voi kääntää edes kakkoseen asti, ennen kuin tulee sanomista. |
Perza 30.11.2005 20:30:07 | |
---|
Masteri puolessavälissä, niin bändikaverit pistävät todennäköisesti pataan. Meikäläinen ei voi kääntää edes kakkoseen asti, ennen kuin tulee sanomista. Ihan en kässänny, mut tarviiks sitä aina. Turhaa |
Swan 30.11.2005 20:33:48 | |
---|
Ihan en kässänny, mut tarviiks sitä aina. Siis master volumesta puhuin. Puolenvälin jälkeen ollaan jo niin hasardilla alueella, että pois alta. |
Perza 30.11.2005 20:35:26 | |
---|
Siis master volumesta puhuin. Puolenvälin jälkeen ollaan jo niin hasardilla alueella, että pois alta. sitä mä just ihmettelinki, ku tossa testailin, ni olis melkein täpölle tehny mieli vääntää, et oli saanu tarpeeks mökää. No jos se vaan tuntuu. Turhaa |
Antti1 30.11.2005 20:38:29 | |
---|
sitä mä just ihmettelinki, ku tossa testailin, ni olis melkein täpölle tehny mieli vääntää, et oli saanu tarpeeks mökää. No jos se vaan tuntuu. Kummaa, ootko varma ettei mitään oo rikki? Mun hurjimmat bändivolat on käyneet siinä kakkosen ja kolmosen välillä. Niissäkin asennoissa leadvolume on ollut johonkin klo 14.00 kohti, eli ei läheskään siis sitä äänenmäärää, mitä tosta masterin asennosta voisi päätellä. Eikä me nyt mitenkään hiljaa sitä thrash- ja kuolonmetallia mun mielestä siinä pienessä huoneessa veivata... "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
Perza 30.11.2005 20:44:19 | |
---|
Kummaa, ootko varma ettei mitään oo rikki? Mun hurjimmat bändivolat on käyneet siinä kakkosen ja kolmosen välillä. Niissäkin asennoissa leadvolume on ollut johonkin klo 14.00 kohti, eli ei läheskään siis sitä äänenmäärää, mitä tosta masterin asennosta voisi päätellä. Eikä me nyt mitenkään hiljaa sitä thrash- ja kuolonmetallia mun mielestä siinä pienessä huoneessa veivata... Enpä usko, et mitään on rikki, ku uus peli. Eikä mulla loppujen lopuks ollu ku Lead vola klo11 ja Masteri klo12. Sitäpaits olin varmaan niin huumassa, et mikään ei riittäny. pitää seurailla tota ja huominen kertoo paljo, ku bändin kans pääsee tesmaan.Sit voihan se olla kiinni kaapistaki. Ainaki miulla oli se oikessa ulostulossa 8ohm. Turhaa |
gator 30.11.2005 21:50:24 | |
---|
Tästä vola-asiasta ei täällä kannata yleensä avautua mutta ittellänikin on joskus käynyt niin että 50- tai 100-wattinen nuppi ei ole meinannut riittää. Riippuu kaapista, treenitilasta, tumpalista yms. Nykyisessä treenikämpässä, nykyisen rumpalin kanssa soittelen volat kolmosen ja nelosen välissä(nuppina toimii Laney lh50r). Mastervolumea käyteltäessä 5-10:n välissä ei yleensä styrkkareitten volumeille tapahdu enää mitään ratkaisevaa. |
Parasite 30.11.2005 22:12:30 | |
---|
Soundinäytettä pyytää hän. Silläkin uhalla että iskee G.A.S. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
Exhausted 30.11.2005 22:31:58 | |
---|
Tästä vola-asiasta ei täällä kannata yleensä avautua mutta ittellänikin on joskus käynyt niin että 50- tai 100-wattinen nuppi ei ole meinannut riittää. Riippuu kaapista, treenitilasta, tumpalista yms. Tai vaikka kitarasaundin middlen määrästä. |
gator 30.11.2005 22:55:34 (muokattu 30.11.2005 22:57:39) | |
---|
Tai vaikka kitarasaundin middlen määrästä. Middleä kyllä käytän reippaasti. Mulla on melko bassonen kaapi tällä hetkellä käytössä. Nupissa Middlet ja treblet kaakossa. Tykkään kirkkaasta soundista. Orkesterin kanssa ei tietenkään kannata kilpailla volumella muiden soittajien kanssa vaan säätää sitä soundia. |