Aihe: cdon.com
1 2 3 4 519 20 21 22 2327 28 29 30 31
Cathi777
30.11.2005 10:40:52

Perkele pari kuukautta sitten tilasin KOLME levyä, yksi tuli kahden viikon päästä toinen kolmen viikon kuluttua tilauksesta -tottakai erillisillä postikuluilla. Kolmas ei ole vieläkään saapunut. Hienoa. Onneksi levyt eivät tulleet minulle vaan äidin työkaverille. Mutta kyrpii silti.

Mulle ei ole koskaan käynyt noin, että olisi otettu useammat postikulut. Pistän aina sillä varausmenetelmällä tulemaan kaikki uudet levyt mitkä vaan löytyy niin samaan tilaukseen muiden kanssa. Säästää huomattavan määrän postikuluissa sillä tavalla eikä tarvitse jokaista uutuutta erikseen tilailla.
Only pop music can break my heart...
Larry
30.11.2005 10:51:33
Tilasin 5 Toton plattaa josta 4 tuli viime To ja viimeinen tämän viikon Ma ja ei joutunut maksamaan kuin yhden toimitusmaksun. Outoa on jos samalla kerralla tilatuista kamoista joutuu maksamaan kahdet rahdit.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Spiridon
30.11.2005 17:01:00
Useampaan otteeseen tullut tuolta tilattua tavaraa, eikä koskaan ole joutunut kuin yhdet toimituskulut maksamaan, vaikka kaks kertaa on tilaus tullut kolmessa osassa.
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu.
ten
30.11.2005 18:36:35
Perkele pari kuukautta sitten tilasin KOLME levyä, yksi tuli kahden viikon päästä toinen kolmen viikon kuluttua tilauksesta -tottakai erillisillä postikuluilla. Kolmas ei ole vieläkään saapunut. Hienoa. Onneksi levyt eivät tulleet minulle vaan äidin työkaverille. Mutta kyrpii silti.

Kyllä siellä mun mielestä lukee CDONin sivuilla, että vaikka tilauksen kaikki levyt lähetettäisin eri paketeissa, niin siihen sisältyy vain yhdet postikulut. Itselläni on ainakin aina tullut vain yhdet postikulut.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
klobasa
01.12.2005 10:12:05 (muokattu 01.12.2005 10:21:02)
Mitähän ihmeen pelleilyä tuo cdonin tilaus-status homman muuttaminen nyt oikein on? Ensin se näkyy normaalisti, seuraavana päivänä linkkiä ei ole etusivulla, saman päivän illalla linkki on etusivulla, seuraavana päivänä linkkiä ei ole etusivulla eikä asiakaspalvelu -osiossa, seuraavana päivänä se taas löytyykin...jne. Tuollaista ollut jo pitkän aikaa - juuri nyt taas ei linkkiä ole missään ja pari päivää sitten kun tarkistin tilauksen tilanteen niin linkki oli etusivullakin. Ihme touhua.

Ja entä kopiosuojaukset! Blue Note rvg -setissä kopiosuojaus lukee vissiin ihan vain parissa levyssä. Itse olen tilannut ison kasan levyjä ja perkele vieköön kaikissa on ollu kopiosuojaus! "Ilmoita kopiosuojauksesta niin lisäämme tiedon cd:n myyntitietoihin" - paskan marjat, mitään tietoa eivät ole lisäilleet mihinkään, vaikka olen aikaa sitten ilmoittanut.

EDIT: Ja se ottaa päähän kanssa, että tulee maili: "valitettavasti ei ole mitään käsitystä milloin saadaan tilaamasi levyä ja saadaanko koskaan - hajoa siihen"....(sanamuoto eri, mutta sisältö tuo). Jos tuote on loppunut eikä ole tietoa milloin sitä saadaan taas hankittua niin miksi helvetissä sitäkään tietoa ei laiteta siihen cd:n yhteyteen?!? Prkl. "tilapäisesti loppu" tai vastaaavaa. Mutta ei...
Umpihullu
01.12.2005 10:23:53
Heh, mulla on cdon.com toiminut aina täydellisesti. Joskus on levyjen muovikannet olleet säpäleinä, mutta tämähän johtuu näistä postin fiksuista julleista. Koskaan ei oo ollut suurempia ongelmia. Jos ei oo levyä saanut ihan ajallaan tai sitä ei ole löytynyt, ovat hyvittäneet sen ilmaisella postikuluilla. Monesti lopsahtaa myös sähköpostiin ilmaiset postitukset tarjoavaa koodinumeroa. Hintataso ennenkaikkea on uskomattoman hyvä, kun vertaa näitä ahneita hyeenoja täällä kotimaassa. Play.com myös houkutteleepi, mutta kun ei satu nyt sitä visakoivua olemaan ja eletrooniki on väärästä pankista hankittu.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
minidriver
01.12.2005 12:59:33

Heh, mulla on cdon.com toiminut aina täydellisesti. Joskus on levyjen muovikannet olleet säpäleinä, mutta tämähän johtuu näistä postin fiksuista julleista..

Kyllä munkin "ongelmat" kys. kioskin tilausten kanssa on rajoittuneet tuohon ed. mainittuun. Välillä tekis mieli lähteä kysymään postipojalta / -tytöltä että mitäs mieltä oisit jos postitse tilaamasi nenäakarvatrimmerin tai avaruusajan stepperin nippelnappelit ois poikki ja löytyis eteisen lattialta seuraavana siivouspäivänä. On se iso asia... Tai ainakin aika iso. Niin no joo.
salmivaara
01.12.2005 13:08:32

Postin poijjaatpa teki kerran semmosen tempun et tunkivat laatikkoon vinyylipaketin. Levythän meni siinä rytäkässä ns. paskaksi. Korvauksiakaan en saanut.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
klobasa
01.12.2005 13:56:51
No niin, kolme tuntia sitten tilausstatus linkkiä ei ollut missään ja nyt se on taas siinä etusivulla! Ihan turha asia, mutta ärsyttää ihan helvetisti :)
Cathi777
01.12.2005 14:58:38

No niin, kolme tuntia sitten tilausstatus linkkiä ei ollut missään ja nyt se on taas siinä etusivulla! Ihan turha asia, mutta ärsyttää ihan helvetisti :)

Ihan samaa mieltä tuon asian kanssa. Miten helvetissä se voi koko ajan seilata pois ja takaisin, ihan käsittämätöntä.
Only pop music can break my heart...
aku.miettinen
05.12.2005 11:52:49
Kummallista, tiistaina on lähetetty levyt ja ei näy vieläkään.
gandar
06.12.2005 12:24:45
Tällä viikolla piti tulla alennuskoodeja niistä vanhoista tilauksista, muttei ainakaan minulle ole tullut. Entäs muut?
Ceci n'est pas une signature
ruuvimeisseli
06.12.2005 16:59:44

Tosi halpaa näyttää olevan, suurin osa levyistä näköjään 8.95€. Tai ainakin ne mistä minä pidän. Pistin äsken neljä levyä tilaukseen, toivottavasti tulevat ehjinä :E
HaloOfFlies
06.12.2005 18:28:21

Tällä viikolla piti tulla alennuskoodeja niistä vanhoista tilauksista, muttei ainakaan minulle ole tullut. Entäs muut?

Ei ole minullekaan tullut vielä.
First they steal your mind and then they steal your soul
aikavaikea
07.12.2005 06:52:48

En ole kuullutkaan moisesta jutusta. Kertokaahan hiukan. En ainakaan muista että mulle olisi edes luvattu. Vai olenko tilannut liian vähän?
Sydämeni röpöttää vain hänelle.
gandar
07.12.2005 10:24:35 (muokattu 07.12.2005 10:27:53)
Lainaan sinun omaa viestiäsi tuolta 17. sivulta :

Osta nyt - saat 10 % takaisin joulukuussa

Juuri nyt voit saada jopa 10 % palautuksen ostaessasi CD:tä, Filmejä tai pelejä. Jokaisesta käyttämästäsi kymmenestä eurosta saat yhden euron takaisin viikolla 49 lähetettävän alennuskoodin muodossa. Tarjous on aikarajoitettu ja se on voimassa keskiviikkoon 9 marraskuuta asti.

- Koskee kaikkia tilauksia tiistaista 01-11-2005 keskiviikkoon 09-11-2005 asti.
- Jokaisesta kympistä jolla ostat saat yhden euron arvoisen alennuskoodin
(10 € antaa 1€, 20 € antaa 2 €, jne)
- Korkein palautus per ostoskerta on 20 € joka vastaa 200 € ostoja
- Tilauksen pitää olla maksettu viimeistään eräpäivänä (katso laskua).
- Palautus toimitetaan alennuskoodin muodossa (voimassa 31-12-2005 asti) siihen sähköpostiosoitteeseen johon olet rekisteröinyt käyttäjänimesi CDON.COMISSA.

Itse tilasin 110 eurolla eli 11 alennuskoodia pitäisi tulla. Olisin kyllä tilannut nuo muutenkin, mutta luvattu on luvattu. Ja laskutkin maksoin ajallaan. Toisaalta 11 kappaletta euron alennuksia, jotka on käytettävä vuoden loppuun mennessä ovat yhtä tyhjän kanssa, mutta periaatteesta.
aikavaikea
07.12.2005 10:34:54
Lainaan sinun omaa viestiäsi tuolta 17. sivulta

:-D! Kiitoksia, unohdin koko jutun jo, kun en itse sitä silloin hyödyntänyt. Painan pääni...
Sydämeni röpöttää vain hänelle.
Tmp
07.12.2005 12:03:54
Toisaalta 11 kappaletta euron alennuksia, jotka on käytettävä vuoden loppuun mennessä ovat yhtä tyhjän kanssa, mutta periaatteesta.

Saako niitä käyttää vain yksi/tilaus? Silloinhan tuosta ei ole mitään iloa. Jos tilaa monta kertaa niin menee kuitenkin postikuluihin.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
gandar
07.12.2005 12:47:39
Vain yksi alennuskoodi / tilaus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)