Aihe: José Gonzáles
1
Zigura
30.11.2005 16:29:35
Anteeksi näin alkuun kaikille skenepoliiseille, jos raiskasin nimen väärin.
Mutta asiaan. Velikultani osti aikoinaan Josén debyytin (Veneer taisi olla nimi), mutta itse en sitä kuullut muuta kuin ohimennen.
Nyt kun herran The Knife -coveria Heartbeats on kuulunut Sonyn telkkumainoksessa, alkoi omaakin esteettistä korvaa kutkuttamaan.
Mitä te arvoisat kanssakeskustelijat olette mieltä hepun musiikista ja kestääkö levy pitempääkin kuuntelua?
Aina kun saa käteensä vasaran, alkavat kaikki ongelmat muistuttamaan nauloja -Abduktio
slowdive
30.11.2005 17:12:13 (muokattu 30.11.2005 17:12:57)
Anteeksi näin alkuun kaikille skenepoliiseille, jos raiskasin nimen väärin.
Mutta asiaan. Velikultani osti aikoinaan Josén debyytin (Veneer taisi olla nimi), mutta itse en sitä kuullut muuta kuin ohimennen.
Nyt kun herran -coveria on kuulunut Sonyn telkkumainoksessa, alkoi omaakin esteettistä korvaa kutkuttamaan.
Mitä te arvoisat kanssakeskustelijat olette mieltä hepun musiikista ja kestääkö levy pitempääkin kuuntelua?

Kyllä kestää "Veneer" hyvin aikaa ja kuuntelua, vaikka tyylinsä aika monotoninen onkin. Levyn kesto on kuitenkin ymmärretty jättää sopivan lyhyeksi.
Useamman EP:n on julkaissut myös, hyviä kaikki ja mukana coverbiisejä ainakin Joy Divisionilta ja Kylie Minoguelta.

Uutta levyä odotellessa. Luulis jo kohta tulevan?
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
nikomati
30.11.2005 20:35:29

ruisrokissa olen yhtyeen nähnyt, muistaakseni tehistä venatessa törkeessä tuubassa... :D ...mutta varsin etevältä meno maistui nousuhumalassa!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
minidriver
30.11.2005 20:39:02

jotenkin sitä vaivaa puuduttavuus. Monet biiseistä ovat mielestäni liian samasta puusta veistetty.

Ehkä tuossa kiteytettynä mikä myöskin mielestäni kys. lätyn suurin "ongelma..."
Mr_Brightside
02.12.2005 00:29:41
Juuri hiljattain löysin kyseisen artistin juurikin mainoksen kautta... Hyvältä on vaikuttanut... Mies vaan tarvitsisi enemmän yhtä kovia ja tarttuvia biisejä kuin tämä loistava coveri... Mutta hyvää settiä, odottelen innolla jatkoa... Kyllähän Drakea on kuunneltu aika vahvasti, mutta mikäs siinä, kun sellaista musiikkia tekee hyvin...
kede
02.12.2005 11:44:24
Veneer on hyvä ja herkkä levy, ja todellakin älytty jättää semmoseks 40-minuuttiseksi.
Numbie
02.12.2005 20:56:46

Veneer on kyllä nättiä meininkiä, pitäis hommata ihan omaks asti.
Max-X
03.12.2005 16:51:19
joo.
veneerillä on todellakin hyviä viisuja. pitemmän päälle ehkä vähän liian laimeeta silti. uutta tuotantoa en ole kuullut...
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)