Jaska 13.07.2003 01:59:32 | |
---|
joskus kuulen PODissa vähän sellasen punkkimaisen soinnin... ei se tietenkään missään nimessä voi olla punkkia |
WyW 13.07.2003 14:40:54 | |
---|
Tässä nyt kun kaivellaan nu-metalia, niin täytyypä tuo Deftonesin Abe mainita. Ko. kaverilla on aika omanlaisensa tyyli vetää... Ja on näitä ansioituneita muitakin. Pööp. |
Rattata 13.07.2003 15:26:45 | |
---|
Mä kyllä luokittelisin POD:n selkeesti nu-metal bändiksi. Ei ne todellakaan mitään rokkia soita, hah. Luulen vähän, et POD ei sun juuri sen takia kuulu nu-metal genreen, että itse omien sanojesi mukaan vihaat koko sanaa... Mut tää on aika turha kinastelun aihe. Joo, ei kannata kinastella, mutta sanompa vaan vielä, että P.O.D. itse on sanonut etteivät soita nu-metallia. Itseasiassa Amerikassa, josta näitä "nu-metal" bändejä tulee paljon, niin siellä ei puhuta mistään nu-metallista, vaan rokista. Vähän raskaammalla saundilla ehkä. Ja niin sen pitäisi mielestäni olla täälläkin. Eikös nu-metal termi ole Euroopasta lähtöisin? |
Mikko A 13.07.2003 17:14:37 | |
---|
Joo, ei kannata kinastella, mutta sanompa vaan vielä, että P.O.D. itse on sanonut etteivät soita nu-metallia. Itseasiassa Amerikassa, josta näitä "nu-metal" bändejä tulee paljon, niin siellä ei puhuta mistään nu-metallista, vaan rokista. Vähän raskaammalla saundilla ehkä. Ja niin sen pitäisi mielestäni olla täälläkin. Eikös nu-metal termi ole Euroopasta lähtöisin? mutta eihän sitä voi rokiksi sanoa. elvis on rokkia =) mielestäni nu-metal on erittäin kuvaava sana, kuulostaa just sopivan vammaselta... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Speedy 13.07.2003 18:00:05 | |
---|
mutta eihän sitä voi rokiksi sanoa. elvis on rokkia =) mielestäni nu-metal on erittäin kuvaava sana, kuulostaa just sopivan vammaselta... =) Mut onks nykynen R&B samanlaista ku ennen aikoinaan..ei..=I "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Jaska 13.07.2003 19:47:49 | |
---|
mut puhuuhan nyt esim. Metallica tai Ozzy Osbourne että ne soitta Rock´n´Rollia mikä mun mielestä on jotain ihan muuta |
Mikko A 13.07.2003 20:00:46 | |
---|
mut puhuuhan nyt esim. Metallica tai Ozzy Osbourne että ne soitta Rock´n´Rollia mikä mun mielestä on jotain ihan muuta no onhan black sabbathilla semmonen kipale ku rock'n'roll doctor ja se on kyllä aika rokkenrollia =) no joo, kyllähän ne ite sanoo vaikka mitä, mutta ne heittääki vaan läppää. =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Speedy 13.07.2003 20:49:33 | |
---|
mut puhuuhan nyt esim. Metallica tai Ozzy Osbourne että ne soitta Rock´n´Rollia mikä mun mielestä on jotain ihan muuta Mut, onhan se nyt isosti ajatellen rokkia, ja taas esim, Steedy Dan ois sillon jatsia..=I Mut SEX, DRUGS & ROCK 'N' ROLL, ehkä se tulee siitä..=I "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Bacchus 14.07.2003 17:34:56 (muokattu 14.07.2003 17:35:15) | |
---|
Joo, ei kannata kinastella, mutta sanompa vaan vielä, että P.O.D. itse on sanonut etteivät soita nu-metallia. Itseasiassa Amerikassa, josta näitä "nu-metal" bändejä tulee paljon, niin siellä ei puhuta mistään nu-metallista, vaan rokista. Vähän raskaammalla saundilla ehkä. Ja niin sen pitäisi mielestäni olla täälläkin. Eikös nu-metal termi ole Euroopasta lähtöisin? Varmaankin johtuu siitä että Jenkeissä ollaan laiskoja sekä tyhmiä ja kategorioidaan musa vaan tyypillisiin pop/rock-kategorioihin, jotka eivät vielä kerro musiikista yhtään mitään. Genreluokitukset nyt aina on aika hankalia, mut kyl mun mielestä on helpompi keskustella musatyyleistä jos on enemmänkin kun kaks termiä. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Bacchus 14.07.2003 17:37:50 | |
---|
Tässä nyt kun kaivellaan nu-metalia, niin täytyypä tuo Deftonesin Abe mainita. Ko. kaverilla on aika omanlaisensa tyyli vetää... Ja on näitä ansioituneita muitakin. Totta... Abe on kyllä kans kova mies. Itse tykkään kyllä myös KoRnin David Silveriasta, vaikka miestä usein parjataankin. Sen soittotyyli sopii KoRnin musaan helvetin hyvin. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
muuten Seven Dustin Morgan Rose on kans kova sana ja SOADin John Dolmayan (kirjoitus?) |
kampela 15.07.2003 13:20:20 | |
---|
no onhan noita hyviä rumpaleita nu-metal skenessäkin paljon, kun ajattelee sitä määrää bändejä mitkä yrittää pinnalle jenkeissä ni ohan sitä pakko osata veivaa. ei niitä hallikeikkoja soiteta millään parin vuoden soittoharjoittelulla. vaikka ohihan tää täst aiheesta meni mut tähänhän tää hienon hienosti kääntyy. nylon tip |
Joku vaa 15.07.2003 13:51:31 | |
---|
muuten Seven Dustin Morgan Rose on kans kova sana ja SOADin John Dolmayan (kirjoitus?) Toi morgan on maailman koviten soittava rock rumpali. Siis lyö kovaa. Käyttää kapulaa jossa on molemmat päät saman laiset. Hakkaa muutenkin nii että huhhuh... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Speedy 15.07.2003 22:48:33 | |
---|
Toi morgan on maailman koviten soittava rock rumpali. Oisko noin.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Joku vaa 15.07.2003 23:21:46 | |
---|
Oisko noin.. No nii siitä ainaki vaterin sivuilla sanotaan. Ja kattoppa sen soittoa, siis kapulat lentää parhaimmillaan selkään asti. Siis se hakkaa rumpuja kovempaa ku peräkylän 100 kilone juntti halkoja. En nyt sano että se ois sitte hyvä asia mutta... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Speedy 16.07.2003 11:24:45 | |
---|
No nii siitä ainaki vaterin sivuilla sanotaan. Ja kattoppa sen soittoa, siis kapulat lentää parhaimmillaan selkään asti. Mainos kikka..=I Ja kyllähän kukavaan voi soittaa niin.. Ja eikä se välttis ees tarkota, että löis kovaa.. mutta mutta.. huvinsa kullakin..=) "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Jaska 16.07.2003 13:32:40 | |
---|
kyllä Morgan lyö kovaa, mulla on muutama video (live ja musavideoita) koneella ja se hakkaa ihan tosissaan ja on tosi hyvä live-esiintyjä. Eikä se tietenkään haittaa sen soittamista. |
Speedy 16.07.2003 15:39:29 | |
---|
kyllä Morgan lyö kovaa, mulla on muutama video (live ja musavideoita) koneella ja se hakkaa ihan tosissaan ja on tosi hyvä live-esiintyjä. Eikä se tietenkään haittaa sen soittamista. En tarkottanukkaa, että EI löis kovaa, vaan sitä epäröin, että olis maailman koviten soittava rumpali, niinku joku tais mainita..=I Mutta koskaan en ole kyllä kuullu, tai nähny tyyppiä, ei haittaa pätkääkään.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Jaska 16.07.2003 16:12:06 | |
---|
joo no sitä on vaikee sanoo |
Toveri 16.07.2003 22:26:32 | |
---|
joka on muuten pidennys P.O.Dstä (pod = playable on death) haha... pääsinpäs näyttämään tietoni :) Paitsi että se on vieläkin "payable". Oon vaarallinen. Janoatko mua? |