Mulla on jody jazzin metallinen tenorin suukappale (ESP 100) ollu jonkin aikaa käytössä. Erinomainen työn laatu, mukana tuleva spoileri on ihan jänskä lisä, mukana tuleva lehdykän kiristin hyvä. Saundit on aavistuksen verran modernimmat kuin esim. otto linkin metallisissa (en nyt just muista mikä malli mulla oli aikaisemmin käytössä). Vertasin tuossa itseasiassa myöhemmin vanhasta Linkistä luopumisen jälkeen ostoaikeissa Otto Linkin NY -suutinta tuohon omaan JJ:n ja siinä sen eron huomasi ehkä selkeimmin: Jody Jazz oli huomattavan paljon muhkeamman kuuloinen ja pehmeämpi saundinen. Tässä on tullut jopa jo vähän kaipailtua sitä vanhaa Linkkiä jossa oli hieman enemmän terävyyttä. Varovaisesti voisin vielä mainita, että vireongelmia on ollut vähemmän tuon JJ:n kanssa kuin linkin kanssa oli aikaisemmin (ei välttämättä ole ollut pelkästään suukappaleesta johtuvaa tämä siis). Että hintava, mutta hyvä peli. Sopii "peltisemmällekin" torvelle pehmeän saundinsa puolesta. E: Vielä lisäyksenä, soittotatsi tos JJ:ssä oli Linkkiin verrattuna sellanen että oli otettava pykälää pienemmällä kärkivälillä/avaumalla se JJ kuin mitä Linkki oli ollut. (Testasin aluksi sellaista versiota, minkä piti vastata Otto Linkin 6*:ä) |
Mulla oli kerran Otto Linkin suukappale, mutta ei oikein ollu meikää varten. Tuo Meyer 6, mikä mulla on nyt altossa on kyllä mukavan tuntonen, tenoriin sitä hakis just pehmeää soundia. Ja Jody Jazzillahan oli vasta "Best sound competition", ja olihan siellä aivan kivan kuulosia soundeja. |