Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kula Shaker palaamassa?
1 2 3 4
HaloOfFlies
29.11.2005 23:29:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maailmalla kiertelee huhuja että Kula Shaker olisi palaamassa takaisin yhteen. Bändihän kokosi rivinsä tässä hiljattain hyväntekeväisyyslevyä varten, mutta nyt huhutaan että reunion-kiertue olisi tulossa ensi vuonna. Toivottavasti tulisi, sillä tässä on yksi aivan mielettömän kova yhtye.
 
First they steal your mind and then they steal your soul
Jackie
30.11.2005 00:23:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä se mikään hullumpi yhtye ollut. Tervetuloa vaan takaisin.
 
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
Walrus
30.11.2005 02:48:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämäpä olisi ilouutinen jos kiertue toteutuisi ja vielä kun tulisivat Suomeenkin. Missasin silloin aikoinaan sen ainoan Suomen keikan ja jäi kovasti harmittamaan kun sitten menivät laittamaan pillit pussiin.
 
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
SmashedPumpkin
30.11.2005 06:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoista. Olihan se K sellainen hyvä paketti, jonka vois kaivaa jostain kuunteluun pitkästä aikaa. Hyvä levy. Se toinen albumi oli sitten pettymys. Mutta ehkä jotakin uutta levyä sitten?
 
Mechanizm
30.11.2005 08:11:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi, hienoa jos palaavat!
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
Pirkka
30.11.2005 08:17:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti, toivottavasti... Mahtava bändi!
 
The Duke
30.11.2005 08:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, oho! Loistava homma jos pojat lyö taas hynttyyt yhteen.
 
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Feggy
30.11.2005 08:55:22 (muokattu 30.11.2005 08:55:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen hyvin ilmankin toimeen. Sen sijaan Smithsin paluu saattaisi olla mielenkiintoinen asia.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=110032&o=0&co=0
 
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
Planetist
30.11.2005 09:20:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siistiä. Huippubändi tosiaan.
 
Näen mykän alkion kasvot.
rheinone
30.11.2005 09:54:21 (muokattu 30.11.2005 10:12:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vetivät "tyylikkään" keikan aikoinaan stadissakin ;+DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=92017&o=0&co=0
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
The Duke
30.11.2005 10:05:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen hyvin ilmankin toimeen. Sen sijaan Smithsin paluu saattaisi olla mielenkiintoinen asia.
 
Ähh...Eiköhän ne oo jo itkenyt ihan tarpeeksi.
 
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Silvio Dante
30.11.2005 11:17:20 (muokattu 30.11.2005 11:17:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen hyvin ilmankin toimeen.
 
Niin, ilman tuota Smithsiä tulee toimeen paremmin kuin hyvin.
 
Sen sijaan Smithsin paluu saattaisi olla mielenkiintoinen asia.
 
Saattaisi, vaan ei ole.
 
Aijai!
Feggy
30.11.2005 11:28:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, turhaan tulin tähän ketjuun kommentoimaan, mutta kuitenkin: musta Kula Shaker oli varsin turha bändi. Ihan hyvin soittivat, mutta biisit eivät olleet kaksisia ja flirttailu itämaisten sävyjen kanssa oli kovin päälleliimatun oloista. Mutta ilmeisesti olen sitten missannut jotakin. Mulle Smiths (joka on näköjään sitten toisessa ääripäässä) on omaperäinen ja vaikuttava bändi, kun taas Kula Shaker oli ja on turha retroilmiö. Nyt voittekin sitten kääntää mun pääni.
 
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
Silvio Dante
30.11.2005 11:32:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, turhaan tulin tähän ketjuun kommentoimaan, mutta kuitenkin
 
tulit kommentoimaan.
 
Aijai!
Tympee Huttunen
30.11.2005 11:43:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko näiden vanhemmat jotain rikkaita näyttelijöitä?
 
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
rheinone
30.11.2005 11:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko näiden vanhemmat jotain rikkaita näyttelijöitä?
 
Joo bändin keulakuvan osalta näin muistelen lukeneeni.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Rämppy
30.11.2005 12:41:56 (muokattu 30.11.2005 12:43:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tervetuloa vain takaisin. Kyllä on kaivattu.
Menin Aerosmithin Hartsport-areenakeikalle vuonna -98(?) lähinnä lämppäribändin, eli Kula Shakerin, takia. Valitettavasti aerosmithin sedät taisivat säikähtää lämmittelybändin laatua ja suosiota, sillä KS-setti katkaistiin heti ekan biisin jälkeen. Eikä jatkoa suotu. Ei auttanut Crispianin kuin heittää kitara lattiaan ja kävellä ulos. En varmaan ollut yleisöstä ainoa jota harmitti, varsinkin kun itse pääbändin keikka oli aika väsähtänyttä, ponnetonta ja spinal tap -tyyppistä toimintaa. Kaikki huipentui siihen, kun ilmatäytteinen lohikäärme tai vastaava lavakonstruktio ei suostunutkaan täyttymään kuin puoliksi, eli varmaankin mahtavaksi aiottu visuaalinen efekti oli yhtä vaikuttava kuin lerpahtanut lasten kuminen uima-allas.
 
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
rheinone
30.11.2005 13:12:50 (muokattu 30.11.2005 13:40:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menin Aerosmithin Hartsport-areenakeikalle vuonna -98(?) lähinnä lämppäribändin, eli Kula Shakerin, takia. Valitettavasti aerosmithin sedät taisivat säikähtää lämmittelybändin laatua ja suosiota, sillä KS-setti katkaistiin heti ekan biisin jälkeen. Eikä jatkoa suotu. Ei auttanut Crispianin kuin heittää kitara lattiaan ja kävellä ulos.
 
Mistä päättelet että Kula Shaker lopetti Aerosmithin käskystä? Olen kantanut kaunaa Kula Shakerille kaikki nämä vuodet, kun pettivät faninsa...
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Rämppy
30.11.2005 14:31:17 (muokattu 30.11.2005 14:36:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä päättelet että Kula Shaker lopetti Aerosmithin käskystä? Olen kantanut kaunaa Kula Shakerille kaikki nämä vuodet, kun pettivät faninsa...
 
Päättelyni perustuu siellä areenan lehterillä lähipiirissäni vallinneeseen ns. yleiseen mielipiteeseen sekä Kulashaker-miehen katkerahkoon ulosantiin ennen estradilta poistumista. Tosin päättelyni voi olla pielessäkin, mutta sen tiedän että harmitti.
Aerosmith-yhtymän virallinen selitys keskeytykseen oli muistaakseni "tekniset ongelmat".
 
EDIT: jos olen kaikki nämä vuodet ollut väärässä tapahtuneen suhteen, ei auta kuin viedä KS-levyt divariin ja hankkia tilalle parit aerosmithit.
 
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
rheinone
30.11.2005 15:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päättelyni perustuu siellä areenan lehterillä lähipiirissäni vallinneeseen ns. yleiseen mielipiteeseen sekä Kulashaker-miehen katkerahkoon ulosantiin ennen estradilta poistumista. Tosin päättelyni voi olla pielessäkin, mutta sen tiedän että harmitti.
Aerosmith-yhtymän virallinen selitys keskeytykseen oli muistaakseni "tekniset ongelmat".
 
EDIT: jos olen kaikki nämä vuodet ollut väärässä tapahtuneen suhteen, ei auta kuin viedä KS-levyt divariin ja hankkia tilalle parit aerosmithit.

 
Joo, mäkin kuulin "tekniset ongelmat" ja päättelin välittömästi että joku KS:stä oli sen verran soseessa ettei soittamisesta tullut mitään. Itse en edes baarista ehtinyt istumaan ennenkuin KS:n yhden piisin "setti" oli ohi.
 
Mulla on Kula Shakerin debyyttilevy, jonka olin hankkinut heti sen ilmestyttyä. Keikan jälkeen en ole ostanut sen koommin KS:n kuin Aerosmithinkään levyjä.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «