Aihe: Tässä soolossa on opettelemista, hihhaa
1 2 3 4 5 6 7
Jormaz
14.07.2003 01:34:51
Music. Wasted time between solos.

Amen.
Back to the 80's
Zed
14.07.2003 12:38:33

Ai niin, sanaa "itsetarkoitus" en kyllä löydä alkuperäisestä sanomastasi...ainakaan vastaavasta kohdasta. Taitaa kertoa jotain "analyyttisesta tutkimisesta" jonka mainitsit. Omat sanomiset siis kannattaa edes hallita, heh.

Järkeä saa käyttää. Muistaakseni muotoilin tämän alunperin "Nopeuteen ja raivoon perustuva", joten jos lähtökohtana on vain pääasia armottomasta repimisestä, voidaan tätä kutsua itsetarkoitukseksi. Irrotit myös tuon sanan "raivo" kätevästi omaan yhteyteen, josta sait rakennettua sillan punk musiikkiin. Jos haluaisin tekstejäsi vastaavalla tavalla ruotia, ties mitä saisin aikaiseksi - ei maksa vaivaa. Mielipiteeni olen sanonut: yleistettynä tällainen kitaransoitto tuntuu korvaavan jotakin, mitä housuista tai korvien välistä puuttuu. Tästä hyvänä esimerkkinä ynkän lapsellinen ylimielisyys kaikkia muita muusikkoja kohtaan ja itsensä jumal-asemaan kohottaminen. Asia minun osalta loppuun käsitelty.
Your ass is as sweet as ass can be.
Makuupussimies
14.07.2003 12:52:17

Kuka tämän taas sanoi?
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
noir
14.07.2003 12:54:38 (muokattu 14.07.2003 12:54:51)
Kuka tämän taas sanoi?

Arcana sen ainakin sanoi taas.

EDIT: Anteeksi.
Knowledge is power, France is bacon.
Makuupussimies
14.07.2003 12:55:37
Järkeä saa käyttää. Muistaakseni muotoilin tämän alunperin "Nopeuteen ja raivoon perustuva", joten jos lähtökohtana on vain pääasia armottomasta repimisestä, voidaan tätä kutsua itsetarkoitukseksi. Irrotit myös tuon sanan "raivo" kätevästi omaan yhteyteen, josta sait rakennettua sillan punk musiikkiin. Jos haluaisin tekstejäsi vastaavalla tavalla ruotia, ties mitä saisin aikaiseksi - ei maksa vaivaa. Mielipiteeni olen sanonut: yleistettynä tällainen kitaransoitto tuntuu korvaavan jotakin, mitä housuista tai korvien välistä puuttuu. Tästä hyvänä esimerkkinä ynkän lapsellinen ylimielisyys kaikkia muita muusikkoja kohtaan ja itsensä jumal-asemaan kohottaminen. Asia minun osalta loppuun käsitelty.

Onko se taas näitä jotka haukkuu julkisesti itseään paremmat muusikot pystyyn?
Tässä yksi tapaus nirvanan dokumentista: Siinä oli joku mies(näytti homolta, puhui siihen tyylin, näyttelijä tai muusikko)tutun näköinen, siinä sitten sanoi että kaikki muistavat nirvanan sen takia että he myivät paljon levyjä(miksi niitä levyjä ostettiin jos siitä ei pidetty?). No mutta minähän olen vannoutunut nirvana-fani, että minkäs teet jos tuollainen ärsyttää.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
Muhvinssi
14.07.2003 19:18:18
Hyvä saundi ;-)
tekemällätehtywannabe
14.07.2003 21:18:12 (muokattu 14.07.2003 21:19:55)

Tulipa tässä mieleen. Kaverin (kitaristi) bändi teki levyn, kuunneltiin sitä sitten. Se soitti mulle siitä kaikki soolot pari kertaa ja se oli sitte siinä.

EDIT: Ja kyllähän se tahtoo niin olla, että ku joku pyytää soittaan jotain siistiä, niin se tarkottaa että tiluta niin nopeaa ku lähtee.
Viimeiset kuuluisat sanat.
pwallin
14.07.2003 21:32:43 (muokattu 14.07.2003 21:36:58)

Järkeä saa käyttää.

Ajatusten lukua tuo vaati kylläkin...

Muistaakseni muotoilin tämän alunperin "Nopeuteen ja raivoon perustuva", joten jos lähtökohtana on vain pääasia armottomasta repimisestä, voidaan tätä kutsua itsetarkoitukseksi.

Niin, mutta kuka sen sanoo milloin se on sitä? Musiikkilajit ovat kehittyneet jatkuvasti ja se mikä ennen oli "itsetarkoitusta" luokitellaan monesti nykyisin "kulttitason" hommaksi. Sama suunta varmaan jatkuu ikuisuuteen. En väitä että tuo on kovin yleistä, mutta kuten sanoin kuka pystyy sanomaan faktana että jokin on itsetarkoituksellista ellei muusikot itse sitä myönnä? Lisäksi, "armoton repiminen" on usein käytetty tyylilaji, mutta en usko että haluat kuulla siitä enempää faktaa.

Irrotit myös tuon sanan "raivo" kätevästi omaan yhteyteen, josta sait rakennettua sillan punk musiikkiin.

Se tuli vain ekana mieleen kun oli hiukan kiire mutta haluatko sitten perusteluita siitä nopeudestakin? Löytyy kyllä...

Jos haluaisin tekstejäsi vastaavalla tavalla ruotia, ties mitä saisin aikaiseksi - ei maksa vaivaa.

Yritä edes...

Mielipiteeni olen sanonut: yleistettynä tällainen kitaransoitto tuntuu korvaavan jotakin, mitä housuista tai korvien välistä puuttuu. Tästä hyvänä esimerkkinä ynkän lapsellinen ylimielisyys kaikkia muita muusikkoja kohtaan ja itsensä jumal-asemaan kohottaminen. Asia minun osalta loppuun käsitelty.

Hmm...arveluttavaa kun noin hyvin tiedät housujen sisällöistä.
Korvien välistä ei ainakaan voi älykkyyttä puuttua ainakaan Ynkällä jos kerran hallitsee musiikin teoriankin kohtuudella ym. Ego on eri asia eikä se minua ole haitannut kun kuuntelen vain sen musaa (silloin kun olen sillä tuulella) objektiivisesti enkä tutki sen sanomisia/tekemisiä lehdissä.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
R.Cooley
15.07.2003 10:02:47
Tuo F.Farelli (Kai se noin kirjoitetaan) on kyllä aika...no turha äijä.Kova tekniikka, mutta musiikillisesti ei mitään sanottavaa.

Ensin opetellaan tekniikka sitten musiikki=)
Satriani on voittamaton
Jarski
15.07.2003 10:22:17
Kaikki Francesco-nimiset ovat syntyneet kitara kädessä...(Esim. Tarrega, Farelli jne...:)
R.Cooley
15.07.2003 10:46:48 (muokattu 15.07.2003 10:47:03)
Kaikki Francesco-nimiset ovat syntyneet kitara kädessä...(Esim. Tarrega, Farelli jne...:)

Pyh, vasta 8 vuotta soittanu tuo Fareri. Pitää tutkailla omaa soittoa sitten 23 vuotiaana, että olenko monipuolisempi kuin Fareri. Hoho
Satriani on voittamaton
psj
15.07.2003 10:57:30 (muokattu 15.07.2003 11:00:42)

Tässä yksi tapaus nirvanan dokumentista: Siinä oli joku mies(näytti homolta, puhui siihen tyylin, näyttelijä tai muusikko)tutun näköinen, siinä sitten sanoi että kaikki muistavat nirvanan sen takia että he myivät paljon levyjä(miksi niitä levyjä ostettiin jos siitä ei pidetty?). No mutta minähän olen vannoutunut nirvana-fani, että minkäs teet jos tuollainen ärsyttää.

Tuo "homon näkoinen" henkilö oli Nicky Wire. Ja Wire kyllä ihmetteli että miksi Nirvana muistetaan siitä että he myivät vitusti levyjä, eikä siitä että Nirvana teki hienoja biisejä. Oletan tietysti että puhumme samasta dokumentista
R.Cooley
15.07.2003 15:10:41
Nyt männee ohi aiheen, videosta oli kyse=)
Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti
Fortune
15.07.2003 15:37:24

Ei se noin mennyt, vaan:

"Lyrics - wasted time between guitar solos."

Marshallin mainoksesta.
Soittakaa Arkanoid!
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
MrGuitarist
15.07.2003 16:42:11
Ei se noin mennyt, vaan:

Marshallin mainoksesta.

Jos oikein aletaan pilkkua viilaamaan niin se kyllä taisi olla Gibsonin mainoksesta ;)
kitransoittja
15.07.2003 18:02:43
huomasin tuossa että samaan lopputulokseen pääsee, kun slaidailee vaikka h-kieleltä yhdellä sormella älyttömän nopeasti alimmalta ylimmälle nauhalle eestakasin ja nirputtaa plektralla älyttömästi.

aika jännää...
PoLFus
15.07.2003 18:16:28 (muokattu 15.07.2003 18:16:54)

Ei se noin mennyt, vaan:

Marshallin mainoksesta.

ei marshallin vaan gibsonin!! :D

hups
~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~
Fortune
15.07.2003 18:42:14
Jos oikein aletaan pilkkua viilaamaan niin se kyllä taisi olla Gibsonin mainoksesta ;)

Jaa oli vai. *kipittää kitaralehtilaatikolle*

Niin olikii.

Tuo alkuperäinen Farerin pätkä oli kyllä aika hupaisa. Ei kai tuo mies nyt tosissaan voi olla, eihän?
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
telecustom
15.07.2003 19:06:10
"Mä olen aina ollut periaatteessa sitä mieltä että mitä taitavampi teknisesti, sitä parempi" AAAAAARGH!
ja sitten vielä tuo herra FF...AAAAAAAAAAAAAARGH!
ja ynkka vielä päälle AAARGh! kamoon ihmiset, musiikki on musiikkia.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)