Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne.
1 2 3 4 518 19 20 21 22122 123 124 125 126
Deino
29.11.2005 16:07:35

Huomattavasti mukavampi katsella. Saundeistakin saa paremmin selvää:D
Time vähän heittää juu, mutta ymmärrettäväähän tuo on, kun piisin mukana soitat;) Mikäs oli muuten biisi?

Jotain perusbiitti paskaa. En juuri nyt muista.
Perkele!
Nolte
29.11.2005 16:55:28
Jotain perusbiitti paskaa

Heh!
Hyvät rummut, huono soittaja!
kampela
30.11.2005 02:29:23

Kyllä se perusbiitti sieltä pikkuhiljaa rupee kulkemaan.
Peruna kerrallaan..
Muovinen
30.11.2005 10:15:15 (muokattu 30.11.2005 10:15:46)

Jotain perusbiitti paskaa, jota sun kannattaa vielä kovasti treenata.

Vaikka se nyt tuntuisikin tylsältä tms. soittaa tuollaisia "perusjuttuja" niin lopulta niiden jauhaminen palkitsee. Soittoon tulee varmuutta ja tarkkuutta jonka sä voit sitten pikkuhiljaa siirtää tuonne blasti-osastolle. Mut ihan hyvinhän sä vedät.

e=korjaus
Deino
30.11.2005 10:17:43

, jota sun kannattaa vielä kovasti treenata.

Siitä ei ole pelkoa. Kun soitan koulussa tai kaverin kanssa, niin muutapa en sitten vedäkkään (johtuen biiseistä).
Perkele!
Muovinen
30.11.2005 10:21:14

Siitä ei ole pelkoa. Kun soitan koulussa tai kaverin kanssa, niin muutapa en sitten vedäkkään (johtuen biiseistä).

Hyvä. Otat vielä sen asenteen, että prkl mä vedän nää biisit tiukasti niin kyllä ne sitten kans rupee menemään =)
rbt
30.11.2005 10:22:56
Ei sitä Volume 18:sta tarvinnut siis kauan odottaakaan. Soitan kyseisessä klipissä biisin mukana: http://koti.mbnet.fi/teba90/Videoita/Fucking%20Drum%20Solo%2018.wmv

Siitä tunnisti jopa biisin. Ihan mukavaa soittoa.
Kalvovalintaa vielä miettisin, tai ainakin virityksiä.

Vol. 19 odotellessa...

...Samanlaisen valoköyden vedin pari päivää sitten autotallin räystäille.
Deino
30.11.2005 10:28:30

Siitä tunnisti jopa biisin.

No mikä se oli? ;)

tai ainakin virityksiä.

Se virppa soundi ei oikeasti ole noin paska, digivideokameran mikki nääs. Ja Swingstarin virvelihän ei tunnetusti ole sieltä parhaimmasta päästä. Virittää en enää jaksaisi, koska olen saanut sen niin, että tomit ja basari eivät resonoisi niin saatanasti. Acroliteä odotellessa...
Perkele!
Niskamies
30.11.2005 11:36:09
Ei sitä Volume 18:sta tarvinnut siis kauan odottaakaan. Soitan kyseisessä klipissä biisin mukana: http://koti.mbnet.fi/teba90/Videoita/Fucking%20Drum%20Solo%2018.wmv

Ihan mielenkiinnosta kyselen että lähteekö sinkkupedaalilla tuplaiskuja hyvin? Kaikissa näissä klipeissä on joko peruskomppia, tai sitten armotonta tuplapaahtoa. Pistäppä klippi missä vedät jotain funkimpaa ja kikkailet sinkkupedaalilla.
Deino
30.11.2005 11:36:52

Pistäppä klippi missä vedät jotain funkimpaa ja kikkailet sinkkupedaalilla.

Tapahtuu. :)
Perkele!
Peicco
30.11.2005 12:30:40
Koita Deinonychius saada tulevalla klipilläsi soitto groovaamaan vähän aiempaa enemmän. Hyvä pohjahan sulla on, ainakin tietylle musiikkilajille, etenkin kun olet vielä noin nuori.
Voi olla, että vikaa on katsojan silmässä, mutta näytät ihan perkeleen jäykältä.
Johtunee tuosta kovasta temmosta?
Vähän on sama juttu kuin yrittäisi jopolla pysyä kilpapyörän perässä.
Migo
30.11.2005 12:46:02
PItäisikös ite vääntää omista treenisessioista matskua, kun paahdan peruskomppeja noin 3tuntia.:) Hyvin kyllä harjaannuttaa tämmöistä noviisiia, kun ei lähde heti "mopolla moottoritielle".
Tykkään soittaa soittimilla.
Jeltz
30.11.2005 13:11:11 (muokattu 30.11.2005 13:12:17)
Laita ihmeessä. Kyllä täällä tsekataan metronomilla pysytkö tahdissa. ;)

No tässä tapauksessa mä en ainakaan omaa soittoani esittele :o). Juuri sain palautetta taannoisesta keikasta, että lavashow toimi, ja meininki oli hyvä, mutta tempo seilasi niin maan perkeleesti :). Metronominkin ostamista voisin siis kai harkita, jos sitä muutaman vuoden treenauksen jälkeen vaikka kehtaisi pistää omaa soittoa muiden kuultavaksi.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Deino
30.11.2005 13:33:29

jos sitä muutaman vuoden treenauksen jälkeen vaikka kehtaisi pistää omaa soittoa muiden kuultavaksi.

No helvetti, minä olen soittanut vasta vuoden, mutta silti pistän vieläpä videokuvaa enemmän kuin laki sallii. =)

Tässä jotain grooven tapaista. Omasta mielestäni siitä tuli oikein hyvä, ottaen huomioon, että menin soittamaan suoraan pakkasesta (rummut ovat erillisessä "talossa/huoneessa"), ja purkitin sen toisella yrittämällä.

http://koti.mbnet.fi/teba90/Videoita/Fucking%20Drum%20Solo%2019.wmv
Perkele!
Niskamies
30.11.2005 17:11:57
No helvetti, minä olen soittanut vasta vuoden, mutta silti pistän vieläpä videokuvaa enemmän kuin laki sallii. =)

Tässä jotain grooven tapaista. Omasta mielestäni siitä tuli oikein hyvä, ottaen huomioon, että menin soittamaan suoraan pakkasesta (rummut ovat erillisessä "talossa/huoneessa"), ja purkitin sen toisella yrittämällä.

http://koti.mbnet.fi/teba90/Videoita/Fucking%20Drum%20Solo%2019.wmv

Oliks toi sun mielestä groovea? Mä en jotenkin miellä noita tuplabasari- ja tomifillipaahtojuttuja grooveen.
Santukka
30.11.2005 17:41:31
Mä en jotenkin miellä noita tuplabasari- ja tomifillipaahtojuttuja grooveen.
asiaa.
......
Nolte
30.11.2005 17:47:37
Oliks toi sun mielestä groovea? Mä en jotenkin miellä noita tuplabasari- ja tomifillipaahtojuttuja grooveen.

asiaa.

Olihan siinä muutakin, kuin tuplabasareita ja paahtoa. Sitä paitsi, helpompihan noita teknisiä, nopeuteen perustuvia juttuja on oppia, kuin luontevaa groovea. Annetaan ajan kulua. Enkä minä sillä, että itse osaisin...
Hyvät rummut, huono soittaja!
Migo
30.11.2005 17:48:45
Laita ihmeessä. Kyllä täällä tsekataan metronomilla pysytkö tahdissa. ;)

Joo, okei. Täytyisi vielä hyvät kuulokkeet hommata, niin voisi metronomin tahtiin sitten soitella. Ohjelma koneella jo on, mutta tosissaan kuulokkeet puuttuu :(.
Tykkään soittaa soittimilla.
ddrum54
30.11.2005 19:49:27 (muokattu 30.11.2005 20:08:07)

Kokeiles pistää levylautaselle "mustaa musiikkia". Esim : blues, rhytm n´blues, soul, funky, jazz etc. Noista se groove löytyy, jos on löytyäkseen. Noita ei tietysti heti tunnissa opi. Sieltä sitten näyte vol.20 sis. shuffle, half time shuffle, ykköspainotteinen funk yms. Vedät ihan komppia "vaan". Yhdellä pedalilla, ilman fillejä...

E: ei kai tämä kuvaa asennettasi "helppoihin" perusbiitteihin, eihän?
2`n 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)