Aihe: uusia kovia suomalaisia indiebändejä
1 2 3 4 5 6
PomppoK
30.11.2005 11:42:15 (muokattu 30.11.2005 11:46:48)

Ainiin, onhan The Prisondream kova myöskin, vaikka debyytti-kokopitkä olikin toteutuksellinen pettymys. PD:lta pitäisi käsittääkseni tulla uusi levykin välittömässä lähitulevaisuudessa. Vai onko jo tullutkin?

e: Maaliskuu 2006
"Once black, you never come back."
n-oise
30.11.2005 22:22:02 (muokattu 30.11.2005 22:22:44)
Rubik on kyllä hyvää, livenä varsinkin :)
ja Sister Flo myös
olet surrealisti, eikö niin...
mr_b
30.11.2005 23:09:10 (muokattu 30.11.2005 23:09:39)

Olen hidas ja bongasin tämän vasta nyt. Loisto-orkesteri ainakin myspacen pätkien perusteella. Pitäisiköhän ihan investoida kokopitkään, kun näemmä sellaisenkin ovat nyt saaneet kauppoihin?

Pitäisi. Se on oikein hyvä, vaikkakaan ei sisällä noita myspacen pätkiä, jotka ovat minun henkilökohtaisia suosikkejani.

Edit: siis nämä http://www.myspace.com/thescaramangas
Paha musta enkeli vei pikku julmurin
ydinaukio
01.12.2005 09:39:50
Kyllä muuten vieläkin ketuttaa tuo Sergion hajoaminen. Jätkät tekivät vuoden parhaan levyn ja menivät lopettamaan koko touhun heti perään.

Ihan vinkkinä, tsekatkaa yhtye nimeltä Laivue: http://www.mikseri.net/artists/?id=48814n
Antsa
01.12.2005 12:11:11
Kyllä muuten vieläkin ketuttaa tuo Sergion hajoaminen. Jätkät tekivät vuoden parhaan levyn ja menivät lopettamaan koko touhun heti perään.

Aika outo homma tuo hajoaminen. Oliko siihen annettu mitään tarkkaa syytä?
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold...
Feggy
01.12.2005 12:12:15

Kuuntelin muutaman biisin eräältä kokoelmalta ja pirun hyvältä kuulosti. Täytyy hankkia tuo levy.
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
ydinaukio
01.12.2005 12:17:16 (muokattu 01.12.2005 12:17:23)
Kuuntelin muutaman biisin eräältä kokoelmalta ja pirun hyvältä kuulosti.

Oliko kyseessä sattumoisin If societyn ja Verduran yhteiskokoelma?
Feggy
01.12.2005 12:19:06

Oliko kyseessä sattumoisin If societyn ja Verduran yhteiskokoelma?

No sepä juuri.
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
fridgebuzz
01.12.2005 14:59:09

POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, Nobels Straight Distortion; vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN!
Nita Nitro
01.12.2005 15:41:30 (muokattu 01.12.2005 15:42:29)

Joo, hyvä yhtye oli kyseessä, mutta en nyt sanoisi kuitenkaan että vuoden levy. Pienempinä annoksina EP:t toimivat paremmin, tuosta levystä jäi osittain semmonen hosumisen maku; ainakaan lauluosuuksien nauhoitteluun ei oltu käytetty varmaan kovin suurta osuutta studiobudjetista...

Vaikka tekiväthän ne silti monta asiaa paremmin kuin kukaan muu täällä.

Jos ysärigrunge kolahtaa, niin kannattaa tsekata seinäjokinen Smokesuit.

www.smokesuit.com

E: pari biisinäytettä lötyy täältä:
www.myspace.com/smokesuit
mystische!
ydinaukio
01.12.2005 16:11:12
Joo, hyvä yhtye oli kyseessä, mutta en nyt sanoisi kuitenkaan että vuoden levy. Pienempinä annoksina EP:t toimivat paremmin, tuosta levystä jäi osittain semmonen hosumisen maku; ainakaan lauluosuuksien nauhoitteluun ei oltu käytetty varmaan kovin suurta osuutta studiobudjetista...

Minusta levy on kaikin puolin täydellinen. Jokainen biisi on aivan loistava, saundit ovat erinomaiset ja levy on todellakin oiva kokonaisuus. Seiskatuumaista en ole kuullut mutta See far and fall on vähän liian kökköä makuuni. Loistavista sävellyksistä huolimatta.
Nita Nitro
01.12.2005 16:24:36
Minusta levy on kaikin puolin täydellinen.

Kyllähän se varmaan paranee kuunteluiden myötä... En osaa sanoa kun en omista itse, on ollut vaan satunnaisesti kuuntelussa. Ehkä pitäis ottaa uudestaan lainaan jos vaikka pää kääntyisi. Noi EP:t kuitenkin teki niin kovan vaikutuksen tietynlaisesta amatöörimäisyydestäänkin huolimatta.
mystische!
Bredius
01.12.2005 16:30:51

Ainakin vuoden paras kotimainen levy Swords on melko selkeästi. Ei oikeastaan ainuttakaan keskinkertaista biisiä koko levyllä, vaan kokonaisuutena pirun toimiva levy. Minä en koskaan nähnyt bändiä livenä. Ostin tuon Swordsinkin vasta pari viikkoa ennen ilmoitusta bändin hajoamisesta, joten olin juuri innostunut bändistä ja odottelinkin innolla, että pääsen näkemään heidät livenä. Mutta toisin kävi.
"Rumors of my demise have been greatly exaggerated."
dictatorsh*t
01.12.2005 18:44:48
Hei tää on hyvä ketju, plussaa aloittajalle.
ydinaukio
02.12.2005 09:15:16
Minä en koskaan nähnyt bändiä livenä. Ostin tuon Swordsinkin vasta pari viikkoa ennen ilmoitusta bändin hajoamisesta, joten olin juuri innostunut bändistä ja odottelinkin innolla, että pääsen näkemään heidät livenä. Mutta toisin kävi.

Minä onnistuin heidät livenä näkemään, oli aivan uskomattoman kova keikka. Siitä meninkin seuraavana päivänä ostamaan levyn.

Näin muuten viime yönä unta, että Jyväskylään oli tullut uusi levykauppa. Siellä myytiin Sergion uutta kahden biisin EP:tä, joka oli aivan blackmetallia.
Bausa
02.12.2005 14:18:15
http://bloodflowers.sytes.net/
Itse vähän jäävi sanomaan mut suotavaa olisi käydä tutustumassa.
el Bastardo
02.12.2005 15:13:42
Näin muuten viime yönä unta, että Jyväskylään oli tullut uusi levykauppa. Siellä myytiin Sergion uutta kahden biisin EP:tä, joka oli aivan blackmetallia.

Jyväskylään ON tulossa uusi levykaupa: Levykauppa X (miten nyt kirjoitetaankaan..) avataan ensi 5. 12. muistaakseni Väinönkadulle.

Itse ajattelin hetken päästä tilailla ultrasportia If Societyn kaupasta. Kohtuullisen perusmukavaa Belle & Sebastian -tyyppistä poppia. Perjantai-iltapäivän kuuntelumusaa.
mikko1
02.12.2005 21:03:53
Moses Hazy on paras. http://www.moseshazy.net/
aikavaikea
02.12.2005 21:09:24
Moses Hazy on paras. http://www.moseshazy.net/

On aina kiva lukea netistä sana "källi" ja nähdä t-paita, joka on miesten mallia. Moosekset rokkaa.
Hey, let’s get serious...
God knows what he’s doin’
He wrote this book here
An’ the book says:
He made us all to be just like him,
So...
If we’re dumb...
Then God is dumb...
(an’ maybe even a little ugly on the side)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)