Aihe: Nord Stage
1
mr.muzak
30.11.2005 12:45:07
Kertokaahan kellä jo on käytössä että millanen peli tuo on, onko jo piano saundi saatu keikkakelpoiseksi? Ja millainen tatsi koskettimistossa? En ole vielä livenä päässyt testaamaan mut kertokaahan kokemuksianne.

Mun mielipide on se että siihen on sekoitettu jo liikaakin (=kaikki ne punaiset koneet) samoihin kuoriin, josta muodostuu sekava yhdistelmä ja siltikään sitä pianosoundia ei ole saatu kuntoon. Tai no, se vois toimii joissain jutuissa kyllä, mutta jos hakee roland/yamaha -tyylistä pianosoundia niin tulee pettymään.
jari75
30.11.2005 12:54:27
siltikään sitä pianosoundia ei ole saatu kuntoon. Tai no, se vois toimii joissain jutuissa kyllä, mutta jos hakee roland/yamaha -tyylistä pianosoundia niin tulee pettymään.

Eli ei sitte varmaan kannata harkita tuon mun RD-700sx:n vaihtoa tuohon nord stageen...?
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75
steelysam
30.11.2005 12:56:16
Eli ei sitte varmaan kannata harkita tuon mun RD-700sx:n vaihtoa tuohon nord stageen...?

käy testaamassa!
My name is James Bond, James.
mr.muzak
30.11.2005 12:59:38
käy testaamassa!

Nimenomaan. Ei sitä voi kukaan sun puolesta sanoa.
jhannine
30.11.2005 13:36:06

No jos tykkäät Rollen pianosoundeista, niin sitten ehkä ei.
Noi Rollen ja Yammun soundithan on sellasia ylikliinejä jokapaikan soundeja, Stagessa on enemmän sellanen mikitetty Grand/piano -fiilis.
Itse kyllä tykkään Stagen pianoista, vaativat vain astetta paremmat toistovermeet, että alkaa kuulostaa kivalta.
Fuzzy Boner
30.11.2005 17:37:58
No jos tykkäät Rollen pianosoundeista, niin sitten ehkä ei.
Noi Rollen ja Yammun soundithan on sellasia ylikliinejä jokapaikan soundeja, Stagessa on enemmän sellanen mikitetty Grand/piano -fiilis.
Itse kyllä tykkään Stagen pianoista, vaativat vain astetta paremmat toistovermeet, että alkaa kuulostaa kivalta.

Jep ja ne on ny päivittäny siihen uudet pianosoundit taas. Mä haen sen ens vkolla. Mut joo; oon skeptinen, se oli mulla jo parilla keikalla ja aika sekava oli...
Saapuilija
maza
30.11.2005 18:38:58

Meinasinkin just kysäistä että eikös ainakin Electroon just tullu uus akustinen piano saataville? Kokemuksia?
samulijp
30.11.2005 19:48:22
Ei tuolla clavian sivuilla ollut mitään mainintaa uudesta soundista electroon. Muistaakseni sample on 8megainen joten sillä ei ihmeitä tehdä. Ikävä sinänsä, koska vehje on muuten loistava! Piano soundia tulee kyllä käytettyä vähän liikaa joten joku stage piano pitäis hommata... joululahjaksi?

Stagea soitin about tunnin viime messuilla ja oli joo vähän pettymys. Piano ei ollut huippu ja sitten kaikki muut tuntu kärsivän painotetuista koskettimista. Kyllä electro ja joku stagepiano hakkaa mennen tullen mun mielestä stagen. Makukysymys.
"Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet
Corvus
01.12.2005 06:29:42
Jos on jo tullut hankittua varsinainen stagepiano kunnon koskettimilla, niin eikö kaveriksi sopisi parhaiten joku syna, jolla saa ne muut saundit hoidettua? Esimmerkiksi Nord Lead 3?

Kokeilin Stagea kaupassa ja kieltämättä se on saundeiltaan siinä määrin hyvä, että jos keikalle pitää lähteä yhden laitteen kanssa niin tässä on vahva ehdokas. Kosketus on kuitenkin kovin erilainen verrattuna oikeaan pianoon, etten ainakaan vielä vakuuttunut Stagen käytöstä ainoana soittimena. Jammun S90ES on kaiketi yhtä lailla vahvoilla vaikka toimiikin eri periaatteella.

t -martti-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)