Aihe: fender highway 1 jazz bass
1
henrico
29.11.2005 11:57:28

onko kellään kokemuksia tästä bassosta?ajattelin tuollaisen laittaa..onhan se made in usa et kuinka sit laatu niissä heittelee
John Jason.
29.11.2005 12:21:30
Itseltäni löytyy tuollainen. Se on perjaatteessa niinku kunnon jenkkiki, osat taitaapi olla samt, mutta viimmeistelyssä on säästelty! Esim. lakkapinta oli ainakin mun omassa naurettavan heikko, eli kolhut tulee helposti näkyviin.

Oon ollut itse omaani tosi tyytyväinen, pientä säätöö ja sain siihen helposti mieluisen soitettavuuden ja tuntuman. Siitä tuli hetkessä niin kuin oma kulta!

Kannattaa tosin vähän tutkia ja testata ennen ostoa, näissä varmasti voi löytyä maanantai malleja helpommin, juurikin sen takia kun viimmeistelyssä on säästelty.
"I´m the LizardKing I can do anything"
henrico
29.11.2005 12:32:47

joo niinhän se tietysti on että halvempaan hintaan on vaikea löytää huippu laatua,mutta kyllä tuo varmaan meksikon malleja parempi osiltaan.säädöt kun saa vielä mieleiseksi ja vaihtaa jotku duncanit ehkäpä..katselin että jenkkiläiset olisivat laittaneet näihin highway sarjaan tuon badass 2 tallan,sama on marcus miller jatzarissa hintakin on aika kova tuolla tallalla,et onkohan hyötyä loppujen lopuksi niin paljoo??
John Jason.
29.11.2005 12:48:48
Sanoisin että on humattavasti meksikon malleja parempi. Jos ostat niin katot vaan ettei oo mitään valmistus virheitä ja että kaula ei oo fjongalla niin avot. Ja näinhän pitäis toimia aina kun ostaa sitten mitä passoa tahansa.

Ei niit mikkejä tarvi lähtee vaihtamaan, jos ei nyt välttämättä halua, omiin mikkeihin olen ainakin tyytyväinen.

Talla on hyvä joo. Jos jotain vaihtaisin niin ehkä viritys tapit vähän eri mallisiksi(pilkun viilaamista).
"I´m the LizardKing I can do anything"
faffbey
29.11.2005 14:15:55 (muokattu 29.11.2005 14:16:49)

Itse vaihdoin omaan Highway presariini Seymor Duncanit ja soundit huononi. No, ostin JV Squirin johon ed. omistaja oli asentanut EMG:t, löin tilalle sen Highwayn mikin niin sen soundi parani about 3000000%.
henrico
29.11.2005 15:58:39

joo pitää katella mitä tuleman pitää jos soundi on alkuperäisillä mikeillä mieleinen niin se saa jäädä.tarjollahan ois noita vintage mikkejäkin en ole kylläkään testannut niitä,mitenhän sit peukuttelu skulaa alkuperäisillä mikeillä jota kylläkin joskus tyylinä käytän...
Esko Deel
30.11.2005 07:39:35
Mulla on toi Highway 1 jazzari, siihen on vaihdettu badass2 ja Lindy Fralinin mikit. Oikein hyvin tuo basso toimii, en tosin ole juurikaan testannut "aitoja jenkkimalleja".

Otin pleksin pois ja huomasin että burstissa on hieman säästelty punaisen värin kanssa. Mutta tuo ei haittaa, kun jää pleksin alle, heh, niin ne maalaajatkin ovat varmasti miettineet.

Kelpo peli, voi sitä huonomminkin rahansa sijoittaa.
Hoida se tyynyllä - yöllä
Royal Banzai
30.11.2005 13:18:15
Mulla on toi Highway 1 jazzari, siihen on vaihdettu badass2 ja Lindy Fralinin mikit. Oikein hyvin tuo basso toimii, en tosin ole juurikaan testannut "aitoja jenkkimalleja".

Onko Fralineista muuten kommentoitavaa? Jonkin aikaa olen noita katsellut custom-soundsista enkä oikein osaa päättää notta ostaisiko vaiko eikö.
loading...
mad_llama
30.11.2005 13:25:54
Ostin kanssa tuossa jazzarin josta oli otettu aktiivimikkisarja poies. Tilasin sitten Matti Nevalaiselta tampereelta uudet mikit (siis käsityönä tehdyt) ja kaikki elektroniikat (potikat, jakki piuhat jne.)
Asennuksineen 165 e ja kaupan päälle aivan helvetin hyvä soundi. Siis omasta mielestäni, kun tuon absoluuttisen "hyvän soundin" määritteleminenhän on hieman vaikeeta.

Ja tulipahan tuettua suomalaista käsityöläisyyttä eikä jotain Seymor Duncania : )

Tämä Nevalainen siis rakentelee päätyökseen Flying Finn kitaroita ja Neviart bassoja jos joku ei ole nimeen törmännyt.

Jos mikkejä vaihtelemaan lähtee niin tässä on varteenotettava vaihtoehto. itse olen ainakin ollut koivin tyytyväinen
onde
02.12.2005 01:16:31
Omaan Meksikon peliin vaihdoin Dimarzion DP123:mikit satulan tein ite messingistä ja talla string thru body meiningillä!
Haastan Highwayt kilpasille ilman suurempaa pelkoo!
Usa vai Meksiko
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
henrico
02.12.2005 18:28:30

kävin tänään hakeen highwayn ja on hemmetin hyvä jo sellaisenaan ku on sustainia löytyy ja mikit miellytty mua ainakin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)