Aihe: (Fulltone)Clyde Wakawakawah!
1
HCW
14.07.2003 17:04:26
Elikkäs,tuollaista luxus waakkua olen katsellut.Heräsi vaan kysymys että kuka on maahantuojana Fulltone pedaaleille?Entä omistaako kukaan Clydeä?Kokemukset,arvostelut ovat tervetulleita..
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
askomiko
14.07.2003 18:32:20
Onko se custom sounds?
Straton
14.07.2003 21:51:46
Ei taida olla Custom-sounds. Intolta kyllä saa. Jokatapauksessa jos Suomesta ostat, saat maksaa itsesi kipeäksi. Itse ole kohta tilailemassa Tone Toyssiltä Teesen Picture wahia. Ymmärtääkseni sitä pidetään hieman tuota Fulltonea parempana ja hintakin on rahteineen alle 250e.
J-R
14.07.2003 23:38:28
Juu, Into-Luthman ilmeisesti tuo maahan mutta hinta on käsittämättömät 545 Euroa! Joskus noita on saanut Custom-Soundsilta, mutta enää ei ainakaan tuolla listoilla näy. Arvosteluja löytyy Harmony-Centralista ja näyttää tuo kehuttu peli olevan.
J-PPP
15.07.2003 00:45:53
Nopea ehtii vielä huutaa Clyden Ebaystä, hinta jäänee noin kahteen sataan euroon, plus postikulut (7-20€).

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;category=22525&item=2544221139

Itsekin kuolailin (turhaan) kalliiden wahien perään vielä vuosi sitten, kunnes tein muutaman tempun Crybabylle ja nykyään toimii kuin unelma. Hinta/laatu-suhde noissa kalliimmissa ei oikein kohtaa, kun Dunlopin saa reilusti alle 100e.

Ihan totta muuten, että noi Teeset on enemmän huudossa jenkkilässä kuin Fulltone. Toiset eivät ilmeisesti tykkää Clyden ulkonäöstä ja kokokin taitaa olla hieman perus-Crybabyä isompi. Lisäksi polkimen liikkumisvara on käsittääkseni suurempi kuin muissa, vaatii varmaan hieman totuttelua.
WANTED: Fostex VF160, Ebow+, Ibanez Iceman, tarjoa!
HCW
15.07.2003 01:03:01
En todellakaan maksa siitä 500 egeä.Suhteilla saisin tuon järkättyä 300 egeen.
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Walrus
15.07.2003 01:44:44
Fulltonen spedut on muutenkin sikahintasia mutta kai sentään laadukkaita.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Vilppu
15.07.2003 09:49:28
Itsekin olen tässä Fulltonea katsellut, ja tullut siihen tulokseen, että ainakaan Suomesta niitä ei kannata ostaa. Saksasta kun tilaa, niin hinnat ovat jo aivan järkevissä raameissa ja jenkeistä lähtee vielä halvemmalla (tosin tulee alv + tulli päälle). Vielä kun saisi sen tilauksen lähtemään matkaan...
PoLFus
15.07.2003 13:50:35

toihan maksaa jotn...500 euroo muistaakseni
~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~
zorro
15.07.2003 18:14:33
Tuosta into-luthmanista (mikä lie) sen verran että mikäli se on se sama paikka jonka esite tuli kerran soundin mukana, niin siellä maksaa 75euroa samanlainen muovinen paska ku thomannin leadfoot-wah...

Minun mielestä se kertoo jo jotaki yleensäki siitä firmasta. Thomannilla maksaa jo crybaby 55euroa

että voi olla että saat fulltone wahin naapurin Siwasta 50% halvemalla kun into-luthmannista (mikä lie).
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Fortune
15.07.2003 18:26:00
Into Luthman on maahantuojayritys, josta sinunkin lähikauppaasi tilataan aika iso osa soittokamoista.

Toki Thomannin tavaravolyymi on toista luokkaa kuin lähikaupalla ja hinnat matalampia _lähtökohtaisesti_.

Mutta useinpa noihin Luthmanin hintoihin kannattaa suhtautua nimenomaan lähtöhintoina, kyllä ne siitä tutun kauppiaan kanssa jauhaessa tippuvat hyvinkin T-kaupan hintoihin.
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
Joees
15.07.2003 19:00:07
Custom-Sounds toi aikoinaan noita kyllä, mutta ei ole tuonut enää aikoihin, vuoteen tai pariin. Ei voi muistaa.

Fulltoneissa on hinta aika korkea mutta hitto on ne kyllä tosi laadukkaitakin. Soundaa tosi hyvälle ja kestää. Itellä on Deja' Vibe. Tuotakaan mallia ei enää valmisteta.

Mutta asiaan. Niin, CryBabya voi modata tai ostaa siihen sopivia uusia härpäköitä sisään niin saa loistavat soundit. Roger Mayer taisi tehdä jotain wah-kittiä mikä on tarkoitettu juuri CryBaby waheihin. En ole testannut mutta olen kuullut että homma pelaa ja soundaa hyvältä. Ja Roger Mayerin nimikin voisi siihen viitata.
Groooove is in heart!
J-R
15.07.2003 21:57:06

Mutta useinpa noihin Luthmanin hintoihin kannattaa suhtautua nimenomaan lähtöhintoina, kyllä ne siitä tutun kauppiaan kanssa jauhaessa tippuvat hyvinkin T-kaupan hintoihin.

Jos löytyy jostain suomalaista kauppiasta joka kauppaisi Clydeä bauttiarallaa 300-350:n eskon haitarilla niin kertokaa heti....voisi olla kaupanteko todella lähellä ;)! Tuolta Fulltonelta on näköjään tulossa myös nauhakaiku....vaikuttaa todella herkulliselta mutta hintaakin tulee varmaan olemaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)