saturnzreturn 14.07.2003 11:57:04 | |
---|
onkohan tuo spin doctors ihan naurettava bändi vai onko sillä hyvää musaa? ainakin tuo two princes joka tuli eilen mtv:ltä on aínakin ihan veikee biisi.. taitaa olla ainutkin |
Jarkko G. 14.07.2003 12:16:59 | |
---|
Two Princes on se tunnetuin Spin Doctorsien kappale, mutta kyllä 'Pocket Full of Kryptonite' on mesevä albumi kokonaisuudessaankin. Little miss can't be wrong on oma suosikki kappale. Muut bändin levyt ovat jääneet tuntemattomiksi minulle. |
Jusstus 14.07.2003 15:21:58 | |
---|
Two Princes on se tunnetuin Spin Doctorsien kappale, mutta kyllä 'Pocket Full of Kryptonite' on mesevä albumi kokonaisuudessaankin. Little miss can't be wrong on oma suosikki kappale. Muut bändin levyt ovat jääneet tuntemattomiksi minulle. Kriitikothan on sanoneet tosta levystä, että sisältää liikaa erilaisia, monipuolisia juttuja upotakseen suureen yleisöön. En tiiä, mutta kuuntelussa toi mulla edelleen on. Hyviä kitarasaundeja ja Shinbone Alley/Hard to Exist on ihan mahtava kokonaisuus jamittelusooloineen. "These go to eleven.." |
Juntunen 14.07.2003 15:57:11 | |
---|
Kriitikothan on sanoneet tosta levystä, että sisältää liikaa erilaisia, monipuolisia juttuja upotakseen suureen yleisöön. En tiiä, mutta kuuntelussa toi mulla edelleen on. Hyviä kitarasaundeja ja Shinbone Alley/Hard to Exist on ihan mahtava kokonaisuus jamittelusooloineen. Joo aivan loistava levy. Nimenomaan kitarasoundit ovat minunkin mieleeni. |
Oliko tämä se bändi, jonka laulaja sai jonkun kurkkutaudin tai vastaavan, eikä enää pysty laulamaan? *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Bassballs 14.07.2003 16:37:06 | |
---|
Two Princes on se tunnetuin Spin Doctorsien kappale, mutta kyllä 'Pocket Full of Kryptonite' on mesevä albumi kokonaisuudessaankin.. Vannoutuneena Spin Doctors fanaatikkona voin yhtyä tuohon mielipiteeseen. Totta, että siinä on erilaisia biisejä, mutta mielestäni levy ei sisällä yhtä ainutta huonoa biisiä. Itse nostankin kyseisen levyn kultaiselle pallille. Kannattaa perehtyä bändiin enemmän, sillä heillä on monta loistavaa albumia. "You got to believe in something" ja "Turn it upside down" ovat ainakin upeita lättyjä. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Nimismies 14.07.2003 17:03:16 | |
---|
Just go ahead now on ihan mukava rallattelu. "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |
Lähikauppias 14.07.2003 17:54:43 | |
---|
Just go ahead now on ihan mukava rallattelu. Joka on muuten juuri tuo Two Princes. Nyt kaikki morkkaa sua ja nauraa sulle, koska et omaa minkäännäköistä asiantuntemusta. |
AoA 14.07.2003 17:55:01 | |
---|
No joo kuulin jotain levyä. biisit ihan ok ja hyvää jamittelua mutta loppujenlopuksi rupesi käymään hieman liian tasapaksuksi joten kuuntelu-into lakkasi aika nopeaan. Esim. samat slappi jutut liian monessa biisissä. Easy Comes Easy Goes |
jogo3000 14.07.2003 17:56:02 (muokattu 14.07.2003 17:57:25) | |
---|
Mitä suurimmissa määrin naurettava on. I'm a whiskey rock'n'roller. |
KooMikko 14.07.2003 21:07:05 | |
---|
Pocket Full of Kryptonite on loistava levy. Ollut tehokuuntelussa vuosikausia. Viimeksi tänään kuuntelin leyn läpi. |
helmihillo 15.07.2003 12:41:32 | |
---|
Menee samassa kerroksessa Red Nex:n kanssa mulla. Päätelkää onko hyvä vai huono asia ? |
Tellervo 15.07.2003 13:28:35 | |
---|
Itse diggaan erityisesti laulajan äänestä. Kävikö äijälle köpelösti? Toivottavasti ei. |
Piirakka 15.07.2003 14:42:31 | |
---|
Sehän tunnetaan ?piireissä? jamibändinä.. Hyvää "funkyä" ne soitti singlejen ulkopuolella, groove toimii ja basistit varsinkin kikkailevat.. Kyllä Spin Doctors parempi "funk-bändi" on kun tuo Red Hot Chilipeppers, lippispää-funkyä yhtäkaikki.. Esim. Medeski, Martin & Wood tai Ohio Players ovat FUNK-bändejä, RHCP ja Spin Doctors ovat "funk"-bändejä.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Nimismies 15.07.2003 14:47:23 | |
---|
Joka on muuten juuri tuo Two Princes. Nyt kaikki morkkaa sua ja nauraa sulle, koska et omaa minkäännäköistä asiantuntemusta. Laitan morkkauksenkestävän liivin ylleni ja pukeudun naurukevlarkypärääni. Ette voi minulle mitään. "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |
AoA 15.07.2003 19:28:51 | |
---|
Laitan morkkauksenkestävän liivin ylleni ja pukeudun naurukevlarkypärääni. Ette voi minulle mitään. =D Easy Comes Easy Goes |
Basismi 15.07.2003 21:49:56 | |
---|
groove toimii ja basistit varsinkin kikkailevat. Groove toimii kyllä erinomaisesti, mutta basisteja ei ole kuin yksi :) Bändi oli kyllä hämmästyttävän suosittu suomessakin yhteen aikaan... Ovat kuulemma keikkailleet viime aikoina ja Mark Snow on tehnyt soololevynkin. |
HS 16.07.2003 00:18:16 | |
---|
Terve Loistava bändi. Taisi olla MTV3 kun lähetti Woodstockin 1994 keikan TV:stä. Nice! Samassa lähetyksessä vielä The Allman Brothers Band. Onneksi tulin silloin napanneeksi tuon videolle :) |
Piirakka 16.07.2003 14:29:27 | |
---|
Groove toimii kyllä erinomaisesti, mutta basisteja ei ole kuin yksi :) Bändissähän ovat basistit vaihtuneet useampaan kertaan : ) "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Hermanni 16.07.2003 17:04:26 | |
---|
loistavaa kesämusiikkia, tulee aina kesäisi kaivettua levyt ja kuunneltua. |