BigPapa 29.11.2005 14:30:14 | |
---|
- Mikä on Anna Erikssonin vastakohta ?? - Ota Nokia Oliks tää kännykkähuumoria? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
v_m_kangas 29.11.2005 15:11:43 | |
---|
No an mulle sit yks suolanen fakta....eikun ei tämä Anna E oikein jaksa innostaa silleen kuuntelun tai edes keskustelun tasolla.....jotkut ne vaan jaksaa. Ho ho, Näin sanoo nimimerkki, joka on postannut Anna Eriksson keskusteluun yli 20 postausta :D Humppaa tai soita humppaa |
jmercy 29.11.2005 16:32:48 | |
---|
Niin se voi olla. Toni ei ainakaan maininnut mulle lauantaina mistään Annan komppaamisesta, mutta kuka tietää :) |
Sandy 29.11.2005 16:42:31 | |
---|
Takaisin itse aiheeseen, nyt pojat ruotuun! Mä katselin ton konsertin ja olin positiivisesti yllättynyt, aiemmin en ole tykännyt kauheesti Annan laulusta, kun se on ollut vähän sellaista huutoo. Nythän oli lauluun tullut tosi paljon sävyjä ja jopa falsettia osaa käyttää tosi taidokkaasti. Toi uudempi matsku on vaan aika raskasta kuunnella, tulee jotenkin niin angstinen olo. Bändi oli hyvä ja aidot jouset aina plussaa. Annan esiintyminen nyt on mitä on, mutta tolla äänellä tässä maassa se on ihan sama mitä se siellä lavalla tekee! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
- Mikä on Anna Erikssonin vastakohta ?? - Ota Nokia Tage Fattigsdotter |
jeppeq 29.11.2005 17:56:58 | |
---|
Basso: Harri Ruotjoki Tuo se on mainio veikko, onpa humppooki vääntäny mm. KaijaPohjolassa.Kehu kerran mun lauluaki, pakko olla ammamies ;) Ennähny konserttia, mutta "vedättelikö" Anna "kun katsoit minuun" setissä ? Siinä on munnaa ja näkemystä ! Soitan - olen siis olemassa. |
BigPapa 29.11.2005 17:57:43 | |
---|
Ho ho, Näin sanoo nimimerkki, joka on postannut Anna Eriksson keskusteluun yli 20 postausta :D Huomioi kuitenkin että keskustelimme jostain muusta.Jos kykenet. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Sandy 29.11.2005 18:03:03 | |
---|
Tuo se on mainio veikko, onpa humppooki vääntäny mm. KaijaPohjolassa.Kehu kerran mun lauluaki, pakko olla ammamies ;) Ennähny konserttia, mutta "vedättelikö" Anna "kun katsoit minuun" setissä ? Siinä on munnaa ja näkemystä ! Tottahan toki tuo biisi kultiin konsertissa, vaikka enemmän oli kyllä tätä uudempaa säv.san.sov Anna & Simo -osastoa. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Koivulahti 29.11.2005 18:07:12 (muokattu 12.12.2005 20:03:37) | |
---|
Mikäli oikein muistan eräs naispuolinen tuttavani kertoi olleensa hänen kanssaan samassa koulussa aikoinaan. Laitilassa (jos hän ei ole sieltä kotoisin, olen väärässä ja sekoitan hänet johonkuhun muuhun) Joka tapauksessa tuo tuttavani kertoi hänen olleen varsin ujo jo kouluaikoina ja jäi myös musiikin tunneilla usein räväkämpien oppilaiden jalkoihin. Itsensä tyrkyttäminen ei siis ole koskaan ollut kultakurkkumme luonteeseen istuvaa käytöstä. Sillä aikaa kun toiset tytöt esiintyivät koulunäytelmissä ja pyrkivät pääsemään esille keinolla millä hyvänsä anna treenasi kaikessa rauhassa pitämättä itsestään suurempaa meteliä. Hän ei tähänkään mennessä ole änkenyt julkisuuteen vaan hänet on sinne vedetty puhtaasti ulkopuolisin voimin. Anna on siis kykyjen etsijän löytö eikä edusta tämän päivän shake-yore-ass- formaattia. Osa hänen viehätysvoimastaan on juuri siinä että vaatimattomuus kaunistaa. Tyrkkynä hän olisi vain blondi muiden joukossa. (mielestäni hänen biisinsä ovat karmeita mutta arvostan häntä suuresti solistina) |
jeppeq 29.11.2005 18:18:54 (muokattu 29.11.2005 18:19:30) | |
---|
Muista lehdestä lukeneeni, että edesmennyt Laila Kinnunenkin seuraili mielenkiinnolla Annan artistitaipaletta. Taiteilija tunnistaa taiteilijan. Joskus ihan Annan alkuaikoina olin samalla keikalla Järvenpään palaneessa tanssitalossa. Oli Finkkujen kanssa ( Jussi Erikssonin sisko ). Kovin oli ujon ja herttaisen särkyvän oloinen. Sittemmin "kylymentynyt" - herkkyys menee kuoreen. Soitan - olen siis olemassa. |
v_m_kangas 29.11.2005 19:05:18 (muokattu 29.11.2005 19:07:18) | |
---|
Huomioi kuitenkin että keskustelimme jostain muusta.Jos kykenet. Poriskaa Aromassa muista, jos kykenet hahmottamaan eri threadit. Olen samaa mieltä siitä, että kaikilla ei tarvitse olla koreografiat ja taustatanssijat pelissä. Rehellinen tulkinta riittää, varsinkin jos äänessä on rahkeita. Humppaa tai soita humppaa |
BigPapa 29.11.2005 19:20:10 | |
---|
Poriskaa Aromassa muista, jos kykenet hahmottamaan eri threadit. Aika kova nokkavuuden aste.Saa kai tässäkin threadissä ilmoittaa tästä threadistä mielipiteensä vai onko väärä ajatus? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
tekerolant 29.11.2005 19:38:05 (muokattu 29.11.2005 19:39:18) | |
---|
Olen kuullut että takavuosina oli Raumalla (AE:n kotipaikka, EI siis Laitila) eräs bluesahtava (?) orkesteri, joka lähestyi levy-yhtiöitä. Levy-yhtiö sanoi "Ihan kiva -me otetaan toi solisti" - ja bändi jäi lehdellä soittelemaan. Aika blues-juttu. Sittemmin samasta historian satakuntalaismudasta on noussut eräs Eero Grundströmkin -harmoni ja kiipparitaituri Sibiksestä. Soitti jollain Tehosekoittimen kiertueellakin ja mm. HurjaRuuthin talvisirkuksessa. Ja toki huuliharppuyhtye Svängissä ja Spontaani Vire-bändissä. Improilu ja kurkkulaulu taittuvat, nekin. Kykykirjo ja repertuaari on lievästi sanottuna laaja! On kiinnostavampi muusikko kuin AE Simoineen, sanonpa vaan. Worst things burst |
baron 29.11.2005 19:55:41 | |
---|
Aika kova nokkavuuden aste.Saa kai tässäkin threadissä ilmoittaa tästä threadistä mielipiteensä vai onko väärä ajatus? Ihan oikeesti, jollet tykkää keskusteluaiheesta AE, niin aloita uusi säie aiheesta, josta tykkäät, äläkä yritä sensuroida. My name is Baron, Sir Baron. |
Tankero 29.11.2005 21:11:24 | |
---|
Ihan oikeesti, jollet tykkää keskusteluaiheesta AE, niin aloita uusi säie aiheesta, josta tykkäät, äläkä yritä sensuroida. Täytyyhän sen täälläkin panna asiat kuntoon, kun se näyttäs kotisivunsa perusteella suunnilleen hoitaneen maailmanrauhan ja poistaneen nälänhädän. |
BigPapa 29.11.2005 23:15:32 | |
---|
Ihan oikeesti, jollet tykkää keskusteluaiheesta AE, niin aloita uusi säie aiheesta, josta tykkäät, äläkä yritä sensuroida. Siis minäkö sensuroida?Kunhan poristiin mukavia.Nou hätä olkaa rauhassa.Maailmassa on varmaa tilaa AE:n ihailijoillekin. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
BigPapa 29.11.2005 23:16:17 (muokattu 29.11.2005 23:25:19) | |
---|
Täytyyhän sen täälläkin panna asiat kuntoon, kun se näyttäs kotisivunsa perusteella suunnilleen hoitaneen maailmanrauhan ja poistaneen nälänhädän. Mitähän toi hauska heitto tarkoittaa?Joo ne muut sälät siellä sivuilla on rouvan juttuja mie vaan soitan.Jotta ei tarvi alkaa nälvimään.Vai pannaanko pari takas. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
pekkajau 29.11.2005 23:17:55 | |
---|
Siis minäkö sensuroida?Kunhan poristiin mukavia.Nou hätä olkaa rauhassa.Maailmassa on varmaa tilaa AE:n ihailijoillekin. Vieläkös siellä teidän Pikku-Lauri studiossa on analogi-meininki? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
BigPapa 29.11.2005 23:18:51 (muokattu 29.11.2005 23:19:16) | |
---|
Vieläkös siellä teidän Pikku-Lauri studiossa on analogi-meininki? On on ja pysyy ja pysyessään paranee. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
pekkajau 29.11.2005 23:19:50 | |
---|
On on ja pysyy. Maailman parhaat biisit on muuten äänitetty just sillä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |