Mechanizm 25.11.2005 23:43:38 | |
---|
Mutta missä on Jenni Rotten? You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |
Jani The Rock 25.11.2005 23:44:30 | |
---|
Mutta missä on Jenni Rotten? Sitä mäkin olen ihmetellyt. Toivottavasti on täysissä sielun sekä ruumiin voimissa, sano... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
hanuristi 26.11.2005 02:24:52 | |
---|
Tietojeni mukaan hengissä hän ja kutakuinkin hyvin voi. I am my father's daughter You'll never break me down
|
Jani The Rock 26.11.2005 10:30:30 | |
---|
Tietojeni mukaan hengissä hän ja kutakuinkin hyvin voi. Hyvä juttu. Jos tapaat, niin sanohan terveisiä. Punk`s not dead! Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Chemo 26.11.2005 11:31:20 | |
---|
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Watsoni 26.11.2005 12:03:29 | |
---|
Tuli justiinsa luettua 14 sivua paskendaalia. En mä mitään tiedä. Mä vaan skulaan. |
Jani The Rock 26.11.2005 12:11:05 (muokattu 26.11.2005 12:19:40) | |
---|
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Jani The Rock 26.11.2005 12:11:18 | |
---|
Tuli justiinsa luettua 14 sivua paskendaalia. Skulaa sä vaan, kato. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
SGitar 26.11.2005 12:22:48 | |
---|
Mä olen anarkian uhoaja Ja lapsienne tuhoaja Mä rääyn ja heitän herjaa vaan Ja lyön nenää lattiaan Pioneereille olen fascisti Ja fascisteille pioneeri Kaikki pikku runkkarit huutaa lokeroistaan: ”Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan!” Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
salmivaara 26.11.2005 15:16:54 | |
---|
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Mechanizm 26.11.2005 15:25:12 | |
---|
Jännä bändi toi Stranded. Siitä kyllä löytyy kaikki elementit mitä hyvältä bändiltä voi odottaa, mutta kun ei vaan iske. Ei sitten millään. Joo, sama juttu. You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |
texjazz 26.11.2005 17:06:21 | |
---|
Vanha pieru kommentoi. Jossain tv:ssä tai radiossa tuli 1977-78 bongattua bändi, jonka nimi oli perin mielenkiintoinen: Sex Pistols. Soitto Epen kauppaan Tampereelle ja jonkun ajan kuluttua avasin ruskean pahvipaketin, jonka sisällä räiskyvä kantinen Never Mind the Bollocks köllötteli. Proob proob, proob proob... Siinä se oli. Nuori maalaispoika hyppäsi Beatleksistä punkkiin. Tuli Ratsia. Nahkatakin selkään RATSIA (terveisiä Honkavaaralle sinne jonnekin!) ja äiti ei ollut kovin innoissaan. Kyllä tekstistä sai kuulla pienessä kunnassa; puolesta ja vastaan ja jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan. Onneksi diinejä oli mitättömän vähän ja jos oli, oikeastaan he olivat kavereita. South gonna be whatever! Turpaan ei tullut kuten joissakin isommissa metropoleissa. Silti Pihtiputaalla rock'n roll oli pirun harvinaista ja kaikissa muissa suomen pihtiputaissa. Radiossa Toivepop ja Härmärock ja Nuorten Sävellahja, käsi mankan äänitysnapilla ruokapöydässäkin. Punk ja todella nopeasti uusi aalto oli innostuksen aikaa. Toistan: innostuksen aikaa. Jokainen sai mahdollisuuden ottaa sähkökitaran käteensä, ährätä äänensärkijä - tuon mekaanisen kätkättäjän - vahvistimen väliin ja alkaa vääntämään biisejä. Ei tarvinnut tietää, mikä sointu on c7-5 tai harjoitella 11 minuuttista pienoissinfoniaa bassolle. One-two-three-four systeemi on mätä yy-kaa-koo-nee lähdetään kiitämään. Pienlehtiä ilmestyi joka kulmalla ja festareilla niitä myytiin. Vähän väliä ilmestyi klassikkosinkkuja, ainakin omasta mielestä: Väkivalta ja päihdeongelma (pompi sängyssä); Going Underground (makeat kuteet Jamilla); the Beat (onko tämä skata tanakasti soitettuna?) jne. Hyvissä ajoin Vaavi lauloi: Punk on typerää, levyt pyörii vain ympyrää. Punk oli kaupallistettu. Uusi aalto vei punkin, uusi aalto huuhtoutui 1980-luvun alkupuolella eri rannoille pirstoutuen sadoiksi genreiksi, joita nyt ihmettelemme. Ja kukaan ei ole enää puolesta eikä vastaan. Kaikki tykkää kaikesta ja kukaan ei mistään. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Volle 26.11.2005 17:37:53 | |
---|
Tuli justiinsa luettua 14 sivua paskendaalia. No mitä voit odottaa, jos muusikot keskustelevat punkista? Yhtä mahdoton ajatus kuin että punkkarit keskustelisivat musiikista. Mun punk on kuítenkin parempi kuin sun punk. :) Nam. |
macid 29.11.2005 15:31:11 | |
---|
Hyvissä ajoin Vaavi lauloi: Punk on typerää, levyt pyörii vain ympyrää. Punk oli kaupallistettu. Uusi aalto vei punkin, uusi aalto huuhtoutui 1980-luvun alkupuolella eri rannoille pirstoutuen sadoiksi genreiksi, joita nyt ihmettelemme. Ja kukaan ei ole enää puolesta eikä vastaan. Kaikki tykkää kaikesta ja kukaan ei mistään. Tuli vaan mieleen, että eikös se ollut Se joka esitti Punk on typerää -biisin. "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
Tuli vaan mieleen, että eikös se ollut Se joka esitti Punk on typerää -biisin. Oli. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
laite 29.11.2005 15:54:39 | |
---|
Punk. Syy miksi mä skulaan skebaa! Kaverin kanssa aloitimme soittamisen Terveitten Käsien tuotannolla, mulla oli paska landola ja kaverilla rummut. Punk lives forever! Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy. R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero. |
texjazz 29.11.2005 17:11:04 | |
---|
Tuli vaan mieleen, että eikös se ollut Se joka esitti Punk on typerää -biisin. Joo oli, Vaavi kysyi: Mihin jäi punk? Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Rakkikoira 14.12.2005 16:12:53 | |
---|
Tribute To Ratsia on nyt ilmeisesti ilmestynt. http://www.sunpoint.net/~raivopaat/ratsia.htm Linkissä olevaan listaan on tullut muutoksia ja biisilista on seuraava: 1.Klamydia: Täynnä elämää 2.Häiriköt: 48 tuntia 3.Raivopäät: Tämä hetki ja tulevaisuus 4.Kohu 63: Ne ei haluu kuunnella 5.Luomakunta: Rudi`s reggae 6.Veltto Virtanen: Me noustiin kellareistamme 7.No Problems: Lontoon skidit (LIVE) 8.Scarecrow: Ajat sitten luopuneet 9.Valium 77: Elämän syke 10.Ace & Veltto: Taidetta 11.Fuck Ups: Ole hyvä nyt 12.Suruaika: Hiljaisuus Painosmäärä 500kpl. |
Jani The Rock 14.12.2005 16:18:29 | |
---|
Tribute To Ratsia on nyt ilmeisesti ilmestynt. http://www.sunpoint.net/~raivopaat/ratsia.htm Linkissä olevaan listaan on tullut muutoksia ja biisilista on seuraava: 1.Klamydia: Täynnä elämää 2.Häiriköt: 48 tuntia 3.Raivopäät: Tämä hetki ja tulevaisuus 4.Kohu 63: Ne ei haluu kuunnella 5.Luomakunta: Rudi`s reggae 6.Veltto Virtanen: Me noustiin kellareistamme 7.No Problems: Lontoon skidit (LIVE) 8.Scarecrow: Ajat sitten luopuneet 9.Valium 77: Elämän syke 10.Ace & Veltto: Taidetta 11.Fuck Ups: Ole hyvä nyt 12.Suruaika: Hiljaisuus Painosmäärä 500kpl. No niin! Tässähän onkin messissä monta tuttua bändiä. Raivopäiden ja Luomakunnan kanssa oltiin Tämä hetki ja tulevaisuus -kiertueella jota sitäkään ei olisi varmaankaan syntynyt ilman Ratsiaa. Hieno homma tämä tribuutti. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
marjamaki 15.12.2005 21:34:40 | |
---|
Tiedän, mutten jaksa avata uutta. Jos joku ei satu tietämään, niin Rattuksen uudet sivut on avattu http://www.rattus.fi/ ja lauantaina wc räjähtää: Vai mitä marjamaki? Joo, tuli ja meni. Punkin tarkoitus on olla Punk, ei Runk. Harjoitus tekee metsurin |