Muusikoiden.net
30.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: My Vitriol
1 2 3
waldemarx
12.07.2003 21:58:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka moni tietää kyseisen yhtyeen. Entä mitä kyseiselle yhtyeelle kuuluu, onko se kasassa vielä?
 
Aivan loistava bändi muuten :)
 
waldemarx
Robert
13.07.2003 00:43:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo oon ihan vitun jurrissa
 
Syökää poijjaat lakua, niin tuloo mustaa paskaa!
Paperilyhty
13.07.2003 09:29:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka moni tietää kyseisen yhtyeen. Entä mitä kyseiselle yhtyeelle kuuluu, onko se kasassa vielä?
 
Aivan loistava bändi muuten :)

 
Tiedossa on ja levykin oli kovassa kuuntelussa ilmestyessään, nykyään on jäänyt vähän vähemmälle. Voisinkin taas etsiä Finelinesin ja laittaa soimaan, sen verran mahtavia kappaleita siinä oli. My Vitriolin nykytilanteesta ei minulla ole mitään tietoa, muistaakseni niiltä piti tulla joskus toinen levy, liekö jo tullutkin. Ainakin joku uusi biisi soi Upteekissa joskus, mutta siitä on ainakin vuosi.
 
That is the fucking buzz!
Jakuza
13.07.2003 13:33:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedossa on ja levykin oli kovassa kuuntelussa ilmestyessään, nykyään on jäänyt vähän vähemmälle. Voisinkin taas etsiä Finelinesin ja laittaa soimaan, sen verran mahtavia kappaleita siinä oli. My Vitriolin nykytilanteesta ei minulla ole mitään tietoa, muistaakseni niiltä piti tulla joskus toinen levy, liekö jo tullutkin. Ainakin joku uusi biisi soi Upteekissa joskus, mutta siitä on ainakin vuosi.
 
Kuulin kans joskus silloiselta mafialta kappaleen nimeltä mood swings. Se on muuten aivan mielettömän mahtava biisi!! Ko. yhtyeen levyjä vain en ainakaan Suomesta ole löytänyt. Mistähän sais!? Tulisivatpa vaikka ensi kesänä Suomeen, olisis hieno nähdä livenä. Siis jos vielä yhtye on elossa...
 
The Duke
14.07.2003 00:29:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan jees pändi. Albumi "Finelines" kannattaa hommata. Jee, jee!
 
It's not another state of mind..It's another mind of state...
M.M.
14.07.2003 09:53:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

livenä on nähty, en kyllä muista paljonkaan.. kaunis basistityttö niillä.
 
Paperilyhty
14.07.2003 11:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin kans joskus silloiselta mafialta kappaleen nimeltä mood swings. Se on muuten aivan mielettömän mahtava biisi!! Ko. yhtyeen levyjä vain en ainakaan Suomesta ole löytänyt. Mistähän sais!? Tulisivatpa vaikka ensi kesänä Suomeen, olisis hieno nähdä livenä. Siis jos vielä yhtye on elossa...
 
Niinpä olikin joo, Mood Swingshän se. Itse ostin yhtyeen ensimmäisen levyn käydessäni Oulussa (putiikista nimeltä Musiikki-Kullas), että sieltä ainakin löytyi. Mitään markettien levyhylly-tavaraahan My Vitriol ei ole.
 
MV:n piti kerran tulla Provinssiin, kaiketi 2001, mutta niille tuli jotain häslinkiä, kun kamat jäi Ruotsiin tai muuta vastaavaa. Jättivät sitten tulematta. Pitäisikin lähteä tästä tarkistamaan bändin nettisivut, josko löytyisi jotain lisätietoja.
 
That is the fucking buzz!
Paperilyhty
26.11.2006 16:54:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1231 päivää vanha ketju, se on hyvä ketju!
 
Nostin, koska näin ja koin juuri livenä Lontoossa. Uskomatonta. Viisi vuotta olen tahtonut tuon tapahtuvan, ja nyt se tapahtui (: Keikkaraporttia kunhan toivun, heh, jos ketään kiinnostaa. Jos ei vielä, niin suosittelen vierailua osoitteessa www.myspace.com/myvitriol
 
Aiemmat kirjoitukseni tähän ketjuun eivät yhtään tuo esille, kuinka tärkeä ja hyvä tämä bändi on.
 
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
kyseinen
26.11.2006 20:33:37 (muokattu 26.11.2006 20:34:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kerro kerro heti. Oliko paljon uutta? Ja mitä vanhoja "klassikkoja"?
 
Armoton "yhden levyn" bändi tämä. Uuden tuottaminen tuntuu olevan enemmän kuin tuskallista. Finelines on yksi maailman parhaista kokonaisuuksista koskaan. Ile Mattila aikoinaan oli kuunnellut millä lie puolella korvalla ja dumasi NYT-liitteessä keskinkertaisuuksien ja jo kertalleen kuultujen juttujen tunkioon. Hah. Hyvinkin omaperäinen soundi ja aivan mahtavia melodioita sekä riffejä/soinnutuksia.
 
E: Topiikin aloittajalla on muuten näköjään, vuonna yks ja kaks, ollut aivan mahtava kyseinen-sanan käytön sarja päällä. Taidokasta.
 
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
carnation
27.11.2006 11:28:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Finelines on yksi maailman parhaista kokonaisuuksista koskaan. Ile Mattila aikoinaan oli kuunnellut millä lie puolella korvalla ja dumasi NYT-liitteessä keskinkertaisuuksien ja jo kertalleen kuultujen juttujen tunkioon. Hah. Hyvinkin omaperäinen soundi ja aivan mahtavia melodioita sekä riffejä/soinnutuksia.
 
Onhan siinä My Vitriolin soundissa ainakin minun korvieni mukaan vähän Smashing Pumpkinseja ja vähän Pixiesiä, mutta silti. Finelines on kyllä törkeän hyvä levy, itse asiassa mulla taitaa olla se vieläkin jossain laatikon pohjalla cd-r-kopiona, täytyy varmaan verestää muistoja pyöräyttämällä soittimessa pari kertaa tämän ketjun innoittamana. Hyvinkin nostalginen tapaus minulle.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Medication
27.11.2006 13:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MySpacessa tuleva levy on nimetty Chinese Democracyksi :)
 
Finelines herättää myös täällä hyvinkin nostalgisia tunnelmia. Always your waytä tuli muutamia vuosia sitten luukuteltua aika ankarasti.
 
Robospock
29.11.2006 19:10:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meihtava bändi! Myspaceeni tuli tällainen uutinen viime viikolla, että Cast in Amber -live levy julkaistaan(julkaistiin) 24.11, jossa on mukana sampleri tulevasta studiolevystä. Julkaisu päivämäärästä ei vielä mitään hajua...höh.
 
http://www.myvitriolfanclub.co.uk/mvfc_euro.html
 
Robospock
13.04.2007 10:08:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meihtava bändi! Myspaceeni tuli tällainen uutinen viime viikolla, että Cast in Amber -live levy julkaistaan(julkaistiin) 24.11, jossa on mukana sampleri tulevasta studiolevystä. Julkaisu päivämäärästä ei vielä mitään hajua...höh.
 
http://www.myvitriolfanclub.co.uk/mvfc_euro.html

 
Viime kuussa julkaistiin This Time-single A Secret Society nimellä. Ihan My Vitriol nimellä Org-Recordsin myspace sivuilta(julkaisi singlen)löytyi tällainen "video" This Time-biisistä. Parhautta, ei video vaan biisi!! Bändin sivuilta löytyi myös tällainen uutinen: "My vitriol 'War of the Worlds' released May 21st 2007". Hyvähyvä!!
 
Paperilyhty
13.04.2007 11:22:45 (muokattu 13.04.2007 11:23:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- - löytyi tällainen "video" This Time-biisistä. Parhautta, ei video vaan biisi!! Bändin sivuilta löytyi myös tällainen uutinen: "My vitriol 'War of the Worlds' released May 21st 2007". Hyvähyvä!!
 
Hmm, siis sinkku. Ikuisuuskysymys tämän bändin kohdalla on se, koska se toinen levy tulee !?!#@"?!. En voi sanoakaan, kuinka odotettu se on keskuudessani. Kiinnostaisi hirveän paljon lähteä katsomaan tuota Astorian keikkaa, mutta ehkei sitten tällä kertaa. Odotamme keikkamyynnin aktivoitumista.
 
Niin, sitä Cast In Amberiahan myytiin (mm.) Lontoon keikalla marraskuussa... ;P
Tämä on erinomainen sivu ko. keikasta (vaikkei minua näykään, eh heh, ainakaan en ole itse huomannut. Olisihan se kivaa olla MV-julkkis!): http://www.myvitriol.net/KOKO06.htm Tuo sivu on muutenkin hyvä, minusta. Sen forumilla joku muuten huomauttikin, että myspacessa "levyn nimi" on vaihtunut Chinese Democracysta A Pyrrhic Victoryksi, ja vuosi ei ole enää 2006, vaan 2008. En tavallaan ymmärrä, koska uutta materiaalia on jo, äkkiäkös se Som ne loputkin kappaleet väsää (joo joo, levyn teko on muutakin kuin laulujen tekoa), vai mistä lie kiikastaa, heh.
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
Paperilyhty
13.04.2007 11:30:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kerro kerro heti. Oliko paljon uutta? Ja mitä vanhoja "klassikkoja"?
 
Voisi tähänkin vastata, eh heh. Settilista on netissä, ja oli tällainen:
 
(loop9 intro)
Deadlines
The Gentle art of Choking
(kohlstream---->)
Cemented Shoes
Into Yr Arms
The Agonies and the Ecstacies
Grounded
Infantile
It's So Damn Easy
Moodswings
Under The Wheels
If Only
This Time
Losing Touch
Pieces
War of the Worlds
 
ENCORE
We've Lost Our Way
(alpha waves---->)
Always: your way
Tongue Tied (---->)
COR

 
(http://www.myvitriol.net/KOKO06.htm)
 
Itseltäni jäi loput setistä kuulematta matkustus-/liikkumisaikatauluhäslinkien vuoksi, mistä tunnen yhä tuskaa. Elän kuitenkin siinä uskossa, että näen ne vielä uudestaankin.
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
Robospock
13.04.2007 14:50:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin onhan siitä levystä vierähtänyt tovi. Ja single toi uusi siis juu on. Myspacessa tulevan levyn nimeksi on vaihtunut A Pyrrhic Victory ja vuodeksi 2008. Et otas siitä taas selvää!? Nimi on taas sellanen, mikä vois ihan hyvin olla työnimikin projektille mikä on kestänyt tosi kauan. Org Recordsin sivuilla oli näin:
 
"The bands not so secretive next single will be out in time to coincide with their Astoria show and summer festivals. They'll be back to using their own name once the music has done their talking
 
This is the start of the build up to the next album."
 
Paperilyhty
25.05.2007 09:41:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- - Myspacessa tulevan levyn nimeksi on vaihtunut A Pyrrhic Victory ja vuodeksi 2008. Et otas siitä taas selvää!? Nimi on taas sellanen, mikä vois ihan hyvin olla työnimikin projektille mikä on kestänyt tosi kauan. - -
 
Vaan eipä ole. " 'A Pyrrhic Victory' EP on the 25th of June", näin kertoo mikäs muukaan kuin myspace. Toivottavasti tuon voi sitten tilata netistä; en oikein usko Suomi-jakeluun.
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
Paperilyhty
11.06.2007 21:39:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahdollisille muille kiinnostuneille (onko sellaisia?) tiedoksi: http://www.amazon.co.uk/Pyrrhic-Vic … =UTF8&s=music&qid=1181565924&sr=8-5
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
kyseinen
11.06.2007 23:54:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahdollisille muille kiinnostuneille (onko sellaisia?) tiedoksi: http://www.amazon.co.uk/Pyrrhic-Vic … =UTF8&s=music&qid=1181565924&sr=8-5
 
O. Mä oon menossa syyskuussa katsomaan Lontooseen.
 
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Paperilyhty
21.08.2007 15:13:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

O. Mä oon menossa syyskuussa katsomaan Lontooseen.
 
Onneksi olkoon :-)
 
Ostin tuon EP:n. Suosittelen, mutta lähinnä uutena MV-materiaalina. Sisältö ei niin ylettömän ihmeellinen, paitsi että nyt saa War Of The Worldsin levyllä ja Lord Knows I've Triedin. Sitten on yksi kpl remixejä ja hyvin myvitriolmainen Toy Soldiers -coveri. Taattua laatua, mutta silti odotan enemmän.
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «