Aihe: Ibanez DE-7
1
Allu Sometimes
28.11.2005 18:30:49
Varsin pätevältä laitteelta vaikutti kun kokeilin, ajattelin ostaa. Netissäkin on kehuttu suht kivasti (täälläkin), tosin joillakin on ollut ongelmia teknisen toimivuuden kanssa. Haulla löysin erään vanhan keskustelun, mutta koska olen köyhä ja pihi, mielummin tutkin kuin hutkin.

Eli omistajat, tyytyväiset ja tyytymättömät, laittakaa toki kommenttia.
Going away on a strange day...
Kapane
28.11.2005 19:13:23

Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Boltsa
28.11.2005 19:46:41
Omistin vielä viime viikolla tuon. Ihan mukava poljin, ainoa miinus on ettei tuohon saa erillistä tap-tempopedaalia (eikä sitä itsessäänkään ole). Sen takia myin pois. Muuten aivan riittävä tälläiselle keskivertokitaristille.
Boltsa
Allu Sometimes
28.11.2005 20:29:39
Anteeksi jos olen tietämätön noviisi, mutta mikä on tap-tempopedaali?
Going away on a strange day...
Feggy
28.11.2005 20:38:11

Vain hyviä kokemuksia.
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
Lord of the strings
28.11.2005 20:40:29
Miten toi Tap-tempo toimii jos se on pedaalissa mukana. Ei siis erillisenä polkimena?
Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa.
carlos
28.11.2005 20:44:46
Hintaisekseen varsin hyvä. Ihan järkevästi toteutettu se, että toiminta-alue on jaettu kolmeen osaan. Hyvin on käyttöä kestänyt.
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
Boltsa
28.11.2005 20:51:40 (muokattu 28.11.2005 20:52:28)
Anteeksi jos olen tietämätön noviisi, mutta mikä on tap-tempopedaali? Saa sen delayn menemään biisin temmon mukaan.

Miten toi Tap-tempo toimii jos se on pedaalissa mukana. Ei siis erillisenä polkimena? Ihan samalla tavalla kuin erillisenä. Sattuu vain olemaan samoissa kuorissa.

Ja siis eipä tuo pakollinen ole, joskus vaan mukava jos se delay menisi samaan tahtiin kuin biisi.
Boltsa
Kapane
28.11.2005 21:16:26

Anteeksi jos olen tietämätön noviisi, mutta mikä on tap-tempopedaali? Saa sen delayn menemään biisin temmon mukaan. Siis jalalla painelet kytkintä tahtiin ja se delay menee sen mukaan

Miten toi Tap-tempo toimii jos se on pedaalissa mukana. Ei siis erillisenä polkimena? Ihan samalla tavalla kuin erillisenä. Sattuu vain olemaan samoissa kuorissa. Jeah se on vain irtonaisena tai sitten joku systeemi, missä nappia painellaan erilailla.
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
StoRBa
28.11.2005 21:28:33

Ite oon ollu ihan tyytyväinen omaan DE-7 speduun. Ihan laadukas delay ja echo kestävässä kuoressa. Säädötkin pysyy kun potikat saa mukavasti piiloon. Tap tempoa ei tosin löydy mutta pedaalissa on suht koht laaja delay alue jota saa kiitettävän tarkaksi säädettyä joten jos jaksaa hetken kokeilla niin kyllä se oikea viive sieltä löytyy. Eipä valittamista siis.
Hannu H.
28.11.2005 23:01:08

Mulla on pelittäny vallan hienosti. Toimiva delay ja hyvä echo. Joku taptempollinen delay pitäis joskus hommata ja jättää tuo echoiluun..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Jouluinen sävellyskilpailu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)