Aihe: Marsu jcm 2000 dsl50 clean volume
1
Kinkel Jan
13.07.2003 20:30:34
Elikkäs tollanen putkivehje multa nyt löytyy.
Ääntähän siitä lähtee, kun on säröt päällä.
Mutta kun vaihtaa cleanille niin volume tippuu roimasti, saa pistää nupiskan vaikka kaakkoon eikä oo ees hirmu kovalla.
Normaalia?

Tätä olen miettinyt jo pitkään (lähes 10min) ja tulin siihen tulokseen, että se on normaalia. Eikös putkivehkeet perustu siihen et putket värisee? vai? ja sen takii kliinit jää pieniks..

Toivottavasti joku tietää..

Suuren suuret kiitokset jo etukäteen.
Jusstus
13.07.2003 21:25:35
Kyllä mä ehkä tarkastaisin vielä manuaalit ja kokeilisin nappulat läpi. Aika outo ajatus, että putkikoneesta loppuisi hönkä kesken edes puhtailla saundeilla. Kuinka hiljainen se sitten on?
"These go to eleven.."
Jabe
13.07.2003 23:32:20

Itse olen soittanut mm. 60 -wattisella TSL -nupilla, ja kyllä siinä mielestäni kanavien (3 kpl) volat sai ihan hyvin tasapainoon.

Mites siinä DSL:ssä, onko siinä kliinille kanavalle yksi vola, ja sitten koko nupille yksi mastervola? Vaiko molemmille kavaville oma Gain ja Volume? Oletko siis laittanut molempien kanavien (ja koko stygen) kaikki gainiin ja volumeen vaikuttavat potikat nyt loogisesti? Kyllä 50 -wattisesta putkinupista pitäisi tulla puhdastakin soundia aikas lujaa ...
Häät ilman tansseja on kuin kusellakäynti ilman pierua.
booster
14.07.2003 07:53:52
Jos sulla on "kuumat" mikit tai vastaavasti ensimmäinen putki on helposti säröytyvä, saattaa särö johtua siitä, jolloin kannattaa kääntää volumepotikkaa kitarasta vähän pienemmälle tai vaihtaa ensimmäinen putki.
Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato Fender, Squier, Tokai, mielellään T:reen alueelta
Super Overdrive tai Blues Driver
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)