Aihe: Mielipiteitä Golden stars finalisteista?
1 2
Eddy
11.07.2003 23:33:48
Sattuiko kukaan katsomaan eilen golden star-skabaa maikkarilta?TODELLA KORNIA!!Käsittääkseni oli tarkoitus hakea solisteja joilta taittuis laulun lisäks toi esiintyminen/show puoli.Miesten sarjassa ei yhtään laulutaitoista kaveria ja niiden esiintyminen oli harvinaisen syvältä.Naisten sarjassa laulu toimi paikoitellen jopa siedettävästi,mutta kokonaisuus jäi kyllä aika kevyeksi..
Tanssityttönen
12.07.2003 00:33:06
Juu...olihan tuo. Mutta ottaen huomioon, että se oli ensimmänen Golden stars. Eiköhän ensi vuonna ole taas tiukempi linja.
Lipposen show pelasti kyllä koko jutun :)
Eddy
12.07.2003 03:18:39
No joo,olihan se eka skaba tällä nimellä (Auraviihteellä useita kilpailuja),mutta silti jäi aika karu fiilis.Bändi klaaras duuninsa ihan ok ja oli kiva nähdä kapun paikalla pitkästä aikaa NAINEN!
Ukko
12.07.2003 16:57:02

Sattuiko kukaan katsomaan eilen golden star-skabaa maikkarilta?TODELLA KORNIA!!..
Eikös se kuvasta hyvin maikkari/auraviihde ja muut linja. Kornia ja munatonta paskaa. Ja esiintyjät sitä myöten. Eivät kai itse tajua kuinka pellejä tahtomattaan ovat.
Speedy
13.07.2003 17:58:08

oli kiva nähdä kapun paikalla pitkästä aikaa NAINEN!

Samaa mieltä, mutta tässä tapauksessa taitaa kapellimestarin "arvonimi" olla vähä häilyvällä pohjalla.. Millähän perusteella sekin on hälle annettu..=I

Mut kunpa oisin tossa bändissä soittamassa..=))
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Speedy
13.07.2003 20:44:24

katoin tänään jonkun golden stars alkoi puoli 5. siinä se voittaja oliko ny mikko salmi oli aika töykeä: ensin kaasutti sampanja pullosta kuningattaren selkään ja sitten dronas suoraan pullosta päin ja sitten katsojiin suihkutti ja sitten vasta oman ryypyn jälkeen kaatoi laseihin.. :) en ollut tyytyväinen voittajaan, siis siihen mieheen.

Ni, vähä törkee.. toisten puvut sotkee..=/ Ja "vähä" yli innokas muutenki.. Vähä vois rauhottavia syöttää aina ennen keikkaa..=)
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Saami
13.07.2003 22:37:51
Sivusilmällä tiirailin. Tuli vähän semmonen antakaa minulle jarru-fiilinki. Ei hääppöstä.
isojussi
14.07.2003 01:15:56
Bändi oli kyllä hyvä, mutta ne laulajat...... voe helevetti....
Osta mut - ma olen kaupan!
isojussi
14.07.2003 01:18:57
...ja oli kiva nähdä kapun paikalla pitkästä aikaa NAINEN!

En kyllä oikein digannu tytön laulua. Fonissa ok-rocksaundi ja bluesskaalariffit pyöri mukavasti. ylärekkarissa kun sais vielä hengityksen pelaan, niin kyllä siitä fonisti tulee.
Jonte
14.07.2003 09:58:45
Sattuiko kukaan katsomaan eilen golden star-skabaa maikkarilta?TODELLA KORNIA!!Käsittääkseni oli tarkoitus hakea solisteja joilta taittuis laulun lisäks toi esiintyminen/show puoli.Miesten sarjassa ei yhtään laulutaitoista kaveria ja niiden esiintyminen oli harvinaisen syvältä.Naisten sarjassa laulu toimi paikoitellen jopa siedettävästi,mutta kokonaisuus jäi kyllä aika kevyeksi..

Bändi on ihan hyvä.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Blue Note
14.07.2003 18:07:33
Mä olin paikan päällä ja te ootte jätkät kateellisia. Piste. .

.
Humppa.
isojussi
15.07.2003 11:41:21
Mä olin paikan päällä ja te ootte jätkät kateellisia. Piste...

:-)

Panitteko merkille, montako sellaista musiikin ammattilaista, jotka ovat MUSIIKIN tekemisen eikä artistien myymisen ammattilaisia, oli tuomaristossa?
Blue Note
15.07.2003 19:13:33
No niin, ja taas mentiin... Väitähän nyt vielä ettei Vainion Ile ole ammattilainen. ?
Humppa.
isojussi
16.07.2003 01:17:05
No niin, ja taas mentiin... Väitähän nyt vielä ettei Vainion Ile ole ammattilainen. ?

1: En ole väittänyt
2: Kysyin: Montako?
3: Minkäs alan ammattilainen Ile muuten on?
E C
16.07.2003 10:25:30
isojussi on omasta mielestään parempi kuin jeesus,
koitas nyt poka vähän rajottaa.
JCM
16.07.2003 10:31:43

Väärä nainen voitti. Ann Sofie Sakko oli aivan omaa luokkaansa laulajana muihin verrattuna.

Miehistä sen verran, että pastorilla oli ainakin tunnetta mukana.
Rock n
16.07.2003 13:34:00
Koko sakki kelpaa solistiksi ravintola tai tanssilavakeikalle koska vaan.
Blue Note
16.07.2003 19:42:08
Koko sakki kelpaa solistiksi ravintola tai tanssilavakeikalle koska vaan.

Yhdyn.
Humppa.
Ukko
16.07.2003 21:06:58

Yhdyn.
Keneen ? Se että koko porukka kelpaa ravinteliin tanssi bändin solistiksi, ei tarkoita sitä että näissä laulajissa olisi jotain ainutlaatuista. Sitä on kuultu huomattavasti laadukkaampia laulajia instrumentoinnin lisäksi mainitunlaisissa bändeissä. Ja vieläpä suuremman karisman omaavia joista ei koskaan ole tullut "tähtiä", kun eivät ole viitsineet lähteä keikkamyyjien ja levymogulien takapuolta nuoleksimaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)