marza 08.07.2003 19:01:34 | |
---|
se ois erittäin tärkeetä koska meinasin erota poikaystävästäni ja hänelle tuli mieleen juuri tämä kappale koska se sopi niin täydellisesti tapahtumaan. hän tahtoi sanat joten ajattelin olla ystävällinen ja etsiä ne hänelle. auttaisitteko kiltit? |
Liver-Box 08.07.2003 20:27:22 | |
---|
Loisteputki 4 "Space Monkey´s Cosmos" |
Alesis 08.07.2003 21:07:02 | |
---|
Loisteputki 4 Oliks toi vastaus eroon vai vastaus sanojen mystiikkaan? |
Liver-Box 08.07.2003 23:24:58 | |
---|
Oliks toi vastaus eroon vai vastaus sanojen mystiikkaan? Emmietiijä. Spottivalo 3 "Space Monkey´s Cosmos" |
PyGmi 08.07.2003 23:27:24 | |
---|
Eikös tää Loisteputki 4 ollu tää kummelijuttu? |
Polskan Tulkinta 09.07.2003 09:51:55 | |
---|
www. google.com sieltä ne löytyy. Rock'N'Roll, Blues, Jazz ja Funk olkoon kanssasi
- Minä |
Polskan Tulkinta 09.07.2003 09:55:37 | |
---|
tai sitten ei... Rock'N'Roll, Blues, Jazz ja Funk olkoon kanssasi
- Minä |
HCW 13.07.2003 13:06:40 (muokattu 13.07.2003 13:06:56) | |
---|
Neon2...yökkis...samaa sarjaa hausmyllyjen,Ressu Redfordien ja muiden Suomipopin lupausten kanssa. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
Härski 13.07.2003 16:32:32 | |
---|
Mun mielestä on typerää kysellä Suomen kielisiin biiseihin sanoja, jos on mahdollisuus kuunnella niitä. Eikö ihmiset todellakaan ymmärrä Suomea? |
Deg 13.07.2003 18:01:34 | |
---|
Mun mielestä on typerää kysellä Suomen kielisiin biiseihin sanoja, jos on mahdollisuus kuunnella niitä. Eikö ihmiset todellakaan ymmärrä Suomea? Se nyt on selvä että kaikista suomenkielisistä piiseistä ei voi saada selvää. Etkö ole ikinä lukenut sanoja ja huomannut, että "ai noinko se menikin"? Sexual Chocolate, Baby!! |
Se nyt on selvä että kaikista suomenkielisistä piiseistä ei voi saada selvää. Etkö ole ikinä lukenut sanoja ja huomannut, että "ai noinko se menikin"? Kyllä olen, mutta esimerkiksi nämä Neon 2 tyyliset bändit ei kuitenkaan omaa niin lennokasta tekstiä, ettei siitä saa selvää. No hyvä on, ehkä jokunen sana saattaa jäädä epäselväksi, mutta eiköhän nyt kaikki kuitenkin jo tajunnut..? |
Raipe 14.07.2003 16:02:42 | |
---|
No, tässä sen verran kun muistan: Illan tullen kanssas lähden naamiaisiin. Huomenna et vierelläni ole enää. Seinällä mä sun kuvajaises näin mä taas. Me erotaan yhdessä vaan. Tässä talossa, näissä huoneissa on sinun tuoksusi lämpöinen. Tässä talossa meidän muistoilla on ikävää sun kanssas mä vaan. Huomenna sä lähdet pois, mä jään tänne istumaan. Suren itseni maan alle toistamiseen. Kuun mä sulle taivaalta lupasin näin, mutta sinäpäs se lensit pois. Tässä talossa, näissä huoneissa on sinun tuoksusi lämpöinen. Tässä talossa meidän muistoilla on ikävää sun kanssas mä vaan. |
fridgebuzz 15.07.2003 10:09:14 | |
---|
No, tässä sen verran kun muistan: Taisi mennä aika pitkälti päin ns. helvettiä? ;-) Näin minä sen muistan. Kertsi oli ainakin: "Tässä talossa, näissä huoneissa on ikävällä sun nimesi. Tässä talossa, näillä muistoilla on jokaisella sun kasvosi." Ja C-osa: "Ja mä soitin ja koitin sulle selittää, mut sanoissa mä sekosin, Mä mietin ja tiesin kuinka vaikeaa-a-a-aa, sun ois anteeks antaakaan, mä soitin ja koitin sulle selittää, ei se ollut sun vikakaan, mä mietin ja tiesin kuinka ikävää-ä-ä-ää sulle silmiisi jäääääää..." |