Aihe: cdon.com
1 2 3 4 518 19 20 21 2227 28 29 30 31
wellu
25.11.2005 14:52:05

Tänään tuli pari levyä, keskiviikkona lähettivät, ei ole tuolta koskaan tullu noin joutuisasti, olin ihan varma että menee ensi viikkoon.
Lyrics.Wasted time between solos.
Torniojaws
27.11.2005 12:52:00

Itse suosittelisin, että viime aikojen mukaisesti nimi muutettaisiin CDeiole.comiksi. Viimeisessä neljässä tilauksessa yksikään levy ei ole tullut ajallaan, jokaisesta on lähetetty maili "valitettavasti levyä ei saada ajoissa".

Tällä hetkellä odottelen 11.11. tilattua satsia, joka ei ole vielä edes pakkausvaiheessa.
Relativity ¤ Vortech ¤ Coldway -- TJ 40
Salaud
27.11.2005 14:53:21
Jeps, eli uutuus levyjä tuolta ei kannata näköjään tilata. Maanantaina 21.11 tuli minullekin sähköpostiin viesti levyjen liikkeelle lähdöstä ja tässä sitä on nyt viikonloppua vietetty ilman uutta SOADia. Keskiviikkona kaupassa jo levyä hiplailin.

Pannaan kaikki vähän viestiä asiakaspalveluun. Josko jotain siitä oppisivat siellä.
- I feel like an astronaut in a submarine -
Terminaattori
27.11.2005 14:58:53
Jeps, eli uutuus levyjä tuolta ei kannata näköjään tilata. Maanantaina 21.11 tuli minullekin sähköpostiin viesti levyjen liikkeelle lähdöstä ja tässä sitä on nyt viikonloppua vietetty ilman uutta SOADia. Keskiviikkona kaupassa jo levyä hiplailin.

Täysin sama juttu täälläkin.

Ja olisi ollut kaupassa vielä suunilleen saman hintanen...
soitellen sotaan
Spawn
27.11.2005 15:06:24
Itse suosittelisin, että viime aikojen mukaisesti nimi muutettaisiin CDeiole.comiksi. Viimeisessä neljässä tilauksessa yksikään levy ei ole tullut ajallaan, jokaisesta on lähetetty maili "valitettavasti levyä ei saada ajoissa".

Muistan kun yhtä levyä sai odottaa kolme kuukautta. Rassas kyllä. Tuossa postikuluttomalla viikolla tilasin Edge of Sanityn Crimson II:n ja Ministryn Psalm 69:n ja ne on onneksi lähteneet ajallaan. Eiköhän ne huomenna ole täällä.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Timesby
27.11.2005 18:40:51

Just lähti kymmenen levyn tilaus. Kuusi minulle kaksi isolle veljelle ja kaksi äidille. Kunhan tulevat vain ennen joulua, niin kaikki on hyvin.

Minulle:
Dream Theater - When Dream and Day Unite
RHCP - Blood Sugar Sex Magik
MEW - And the Glass Handed Kites
Camel - Moonmadness
Randy Crawfored - Naked & True
Crusaders - Street Life

Aivan mainio joulusetti.

Äipälle:
Il Divo - Ancora
Nina Simone - Misunderstood

Veljelle:
U2 - Joshua Tree
Coldplay - X&Y

Eiköhän nuo ajoissa tule.
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
DirtyFingers
27.11.2005 20:15:08
Nyt on tilauksen toinen levy myöhässä yli 1,5 kk. Pikku hiljaa alkaa tuntua siltä, että pitäisikö perua tämä osa tilauksesta, kun kyseinen levy oli kuitenkin vain täyte/kokeilu-levy.
"Don't talk to the eyes of a stranger"
carlos
28.11.2005 16:47:48
Nyt on tilauksen toinen levy myöhässä yli 1,5 kk. Pikku hiljaa alkaa tuntua siltä, että pitäisikö perua tämä osa tilauksesta, kun kyseinen levy oli kuitenkin vain täyte/kokeilu-levy.

Tota kuinkas se onnistuu? Mullakin on nyt yks levy "etsinnässä". Ja totesin, että ei se niin välttämätön oliskaan.. Koitin katella sieltä tilausstatuksesta, mut peruuttaminen ei onnistunu.
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
Vilho
28.11.2005 17:01:06
Tänään tuli kolme levyä.
Tilauksen jätin sisään 18.11, eli pari viikkoa kesti tulla.
Muuten tyytyväinen, mutta levyjen pakkauksessa saisivat käyttää jotain pahveja tms levyjen päällä.
Kolme levyä oli kuplapussissa, ei isompaa vahinkoa, mutta yhden kotelon kulmassa pieni särö.
klobasa
28.11.2005 17:07:07
Tänään tuli kolme levyä.
Tilauksen jätin sisään 18.11, eli pari viikkoa kesti tulla.
Muuten tyytyväinen, mutta levyjen pakkauksessa saisivat käyttää jotain pahveja tms levyjen päällä.
Kolme levyä oli kuplapussissa, ei isompaa vahinkoa, mutta yhden kotelon kulmassa pieni särö.

Sama homma täälläkin. Levyt perillä, mutta taas yhdessä levyssä kannet rikki.
oizo
28.11.2005 18:00:55
Kahdesta levystä kannet säröillä.. Prkl ja eikä kyllä jaksa alkaa lähettään takaskaan.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
MrHands
28.11.2005 18:16:57
Tänäänkään ei tullut mitään cdon.comista. Miksi ne ei lähetä mulle?
aikavaikea
28.11.2005 18:19:59
Koitin katella sieltä tilausstatuksesta, mut peruuttaminen ei onnistunu.

Kyllä sieltä peruutus löytyy.

ASIAKASPALVELU

--- Valitse asia ---
Lasku (maksumuistutus/perintä)
Tilaus (muuta/peruuta tilaus)
Toimitus (tilausstatus)
Reklamaatio
Uusi asiakas - - - - - -
Downloads
Alennuskoodit
Kotisivut/sisäänkirjautuminen Tuotteet

Valitse joku alla olevista otsikoista lisätiedon saamiseksi:

Peruuta tuote tilauksesta
Tilauksien yhdistäminen
Peruuta koko tilaus
Lisää tuote tilaukseen
Muuta toimitusosoitteesi

Jotta saisit mahdollisimman nopean vastauksen, pyydämme sinua hyödyntämään yllä olevaa informaatiota, kun kirjoitat meille käyttäen kaavaketta.
*Etunimi:
*Sukunimi:
*Sähköpostiosoite:
Mahd. asiakasnumero:
Mahd. tilausnumero:
*Viesti:

* = Pakollinen kenttä
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before."
gandar
28.11.2005 18:27:39 (muokattu 28.11.2005 18:27:50)
Eli Tilausstatukseni-linkin sijaan asiakaspalvelun kautta. Tässä edellinen viesti linkkinä laiskoille muusikonrentuille, taitaa olla kolmas kerta kun laitan tähän ketjuun: http://www.cdon.com/info.phtml?subj … ubmit=Eteenp%E4in&page=custserv
Ceci n'est pas une signature
Kassu
28.11.2005 18:34:52
On kyllä perhana. 9 päivää sitten tuli viestiä että levy lähtenyt tulemaan. Ei ole näkynyt.
Antsa
29.11.2005 10:50:39
On kyllä perhana. 9 päivää sitten tuli viestiä että levy lähtenyt tulemaan. Ei ole näkynyt.

Jouluruuhkaa. Kaverini jakaa postia ja sanoi, että cdon -paketteja on todella paljon liikenteessä tähän aikaa vuodesta.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold...
costanza
30.11.2005 00:02:20
Kahdesta levystä kannet säröillä.. Prkl ja eikä kyllä jaksa alkaa lähettään takaskaan.
Ei niitä tarvi lähettää takasin. Pistät mailia asiakaspalveluun ja sanot että sait risat kannet, niin ne lähettää sulle uudet.
Closure
30.11.2005 00:13:00
Perkele pari kuukautta sitten tilasin KOLME levyä, yksi tuli kahden viikon päästä toinen kolmen viikon kuluttua tilauksesta -tottakai erillisillä postikuluilla. Kolmas ei ole vieläkään saapunut. Hienoa. Onneksi levyt eivät tulleet minulle vaan äidin työkaverille. Mutta kyrpii silti.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Lonesome
30.11.2005 08:47:58
Perkele pari kuukautta sitten tilasin KOLME levyä, yksi tuli kahden viikon päästä toinen kolmen viikon kuluttua tilauksesta -tottakai erillisillä postikuluilla.

Reklamaation paikka. Yksi tilaus, yhdet postikulut. Tosin omalle kohdalle ei tuollaista ole vielä sattunut, vaikka tilaus on satettu toimittaa esim. viidessä erässä.

Yllätti cdon.com nopeudellaan viime viikolla. Maanantaina tilaus ja tiistaina jo lähti kolme tuotetta tulemaan. Yksi oli julkaistu samana päivänä. Olivat sitten perjantaina postissa. Yksi dvd on nyt matkalla ja cd vielä lähettämättä.

On mulla tosin edellisestäkin tilauksesta saapumatta pari cd:tä. Mutta ainakin toinen niistä on jenkki-import, joten ei ihme että kestää. Ei haittaa tässä tilanteessa, kun ovat hankalasti saatavissa muutenkin. Ja jos ei levyä pystytä kuitenkaan toimittamaan, niin yleensä antavat postimaksujen suuruisen lahjakortin.

Mutta jos niiden uutuuslevyjen kanssa on kiirus, niin tukekaa sitä paikallista levykauppiasta, jos sellainen vielä on...
"This is my truth, tell me yours."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)