Aihe: Suomen MTV käynnistyy 19.09.2005
1 2 3 4 5 6 7 8
carnation
17.10.2005 11:35:11
Niin ja pitää vielä ottaa kantaa tuohon viimeöiseen "petokseen" eli r'n'b- ja rap-videoiden näyttämiseen koko Headbangers Ballin ajan. En tiedä miksi noin ja mikä oli tarkoitus, mutta Suomen mtv saa nykiä känsäisiin kouriinsa. Itkettää.
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
aku.miettinen
17.10.2005 11:35:28
Siis eilen tuli ainakin 3 räpvideota. Eipä tarvi enää vaivautua.
Bilharzia
17.10.2005 14:52:23
Tai sit: "Hei hevarit! Kuunnelkaa tätä liukuhihnasuollettua R'n'B-poppia kanssa, kun ette kuitenkaan koskaan kuuntele mitään muuta ku heviä"

Lopetin HBB:n katsomisen jo viime viikolla. Ei ihme jos ohjelma ei saa katselijoita.

Ainut ohjelma joka MTV:llä nykyään kiinnostaa minua on Wonder Showzen.
Iscariah
17.10.2005 16:06:20
ainakin headbangers ball oli täyttä paskaa kun olen tässä muutaman jakson katsonut (ensimmäinen jakso sisälsi jopa seitsemän oikeaa heviraitaa). kyllä on raiskausta että käyttävät edes samaa nimeä kuin silloin 'vanhoina hyvinä aikoina'. jottain pirun linkin parkkia tulee kokoajan. pelastuksena on Ozzyä tullut kerran tai pari mutta silti auttamattoman huono idea koko kanava suomen kielisenä. osa ohjelmista ei ole edes tekstitetty tai jos on niin niitä ei näy kuin osassa
Heissi
17.10.2005 16:19:07
Niin ja pitää vielä ottaa kantaa tuohon viimeöiseen "petokseen" eli r'n'b- ja rap-videoiden näyttämiseen koko Headbangers Ballin ajan. En tiedä miksi noin ja mikä oli tarkoitus, mutta Suomen mtv saa nykiä känsäisiin kouriinsa. Itkettää.

Huomasin juu myös. Kyllä toi taitaa olla MTV:ltä ihan pelkkää vittuilua. Tähän mennessä joka lähetys on loppunut liian aikaisin ja nyt päättivät sitten laittaa pelkkää räppiä alusta loppuun. Ei voi pistää vain inhimillisen mokailun piikkiin enää. Joku supergooglettaja vois kaivaa Suomen osaston pomon emaili-osoitetta kehiin, niin saisi laitettua palautetta.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
carnation
17.10.2005 16:29:40
Joku supergooglettaja vois kaivaa Suomen osaston pomon emaili-osoitetta kehiin, niin saisi laitettua palautetta.

Pari sivua taakse päin laitoin itse tällaisen linkin:
http://www.deski.fi/page.php?page_id=9&tiedote_id=1088

tuolta kun selaa alas, löytyy sähköpostiosoitteita mm. Erja Morottaja. Kerran olen hänelle laittanut mailia Headbangers Ballin paskuuden vuoksi, mutta vastausta ei ole tullut ainakaan toistaiseksi. Liekö noista palautteista sitten mitään hyötyä, mutta ainahan tuonne voi yrittää mailia pukata.
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
Heissi
17.10.2005 17:59:20
Pari sivua taakse päin laitoin itse tällaisen linkin:
http://www.deski.fi/page.php?page_id=9&tiedote_id=1088

Mä ihan OIKEESTI selasin kyllä tätäkin topikkia, että sattuisko sitä jo olemaan täällä mutta en tietenkään notiseerannut.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Moratoria
17.10.2005 20:34:33
En ole vielä itse kerennyt näkemään näitä ohjelmia, mutta nyt ei kiinnosta hitusenkaan. Mä arvasin että sieltä tulee jotain tämmöstä skeidaa kuitenkin.
Exhausted
17.10.2005 21:47:14

Uskoisin että tänään taas Superockissa tulee hyviä videoita. Vaikka siellä tulee hevin lisäksi punkkia ja alternativea ja ihan perusrokkiakin. Mutta silti aina viihdyttävää katsottavaa, jos ei muuten niin ilman ääniä hyvän musiikin soidessa
Godless
28.11.2005 11:52:52
Avaus.Ohjelmatiedot kusee! Eilen olisi pitänyt tulla Superrock klo. 00.00, vitut. Jtn perusradioshittiä. Niin turhaan. Perkele!
Olipa kerran...
carnation
28.11.2005 12:04:34 (muokattu 28.11.2005 12:22:12)
E: ei mitään =)
"Soitossani ei ole mitään epätarkkaa." (Yngwie Malmsteen)
OSTAKAA LEVYJÄ!
Godless
28.11.2005 12:09:52
Eikös sunnuntain ja maanantain välisenä yönä tule Headbanger's Ball klo 23.00? Ma-ti-yönä pitäisi tulla Superock klo 00.30, mutta mtve:n sivuilla tämän päivän ohjelmatiedoissa lukee jotain ihan muuta. Ti-ke-yönä on aina ennen tullut Alternative nation klo 00.30, mutta ei tule tällä viikolla. Sen sijaan sieltä tulee joku Ride With Funkmaster Flex kun taas se Alternative Nation on siirretty kello kahteen! Vitun kehittävää. Ke-to-yönä pitäisi taas tulla Headbanger's Ball, mutta ohjelmatiedoissa ei sitä mainita, vaan sen tilalla on jälleen kerran Ride With Funkmaster Flex. Että onko Superock ja Headbanger lopetettu ja hyviä alternative-videoita pyörittävä Alternative nation siirretty kello kahteen? Ei saatana mitä hommaa. En katsonut viime yönä MTV:tä, tuliko sieltä siis Headbangeria klo. 23?

Tsekkaappas:
http://www.telkku.com/telkku?ks=9&p=0
Olipa kerran...
Kulkunen
28.11.2005 13:11:53
Eilen tuli ainakin Nileä ja vanhempaa Sepulturaa. On siellä joku ilmeisesti palautteitakin lukenut.
Be my reminder here that I am not alone.
McNulty
28.11.2005 21:08:19
Koskakohan tuo Suomen MTV loppuu?
Ei jaksais uusintoina kovin kauheasti katsella niitä samoja sarjoja mitä MTV Europe esitti jo 2-3 vuotta sitten. Musiikkiin en ota sen suuremmin kantaa, koska sieltä tulee silti niin pieni promille meikäläiselle kolahtavaa musiikkia.
Mr. Wolf
28.11.2005 21:18:43
Koskakohan tuo Suomen MTV loppuu?
Ei jaksais uusintoina kovin kauheasti katsella niitä samoja sarjoja mitä MTV Europe esitti jo 2-3 vuotta sitten. Musiikkiin en ota sen suuremmin kantaa, koska sieltä tulee silti niin pieni promille meikäläiselle kolahtavaa musiikkia.

Ja kaiken hyvän lisäksi Suomen omat tv-kanavat näyttävät noita samoja sarjoja, jotka pyörivät mtv:llä. Ainakin "pimp my ride" tulee neloselta ja Subilta tulee tuo "Ride with Funk master flex". Onhan siinä toistoa kerrakseen, kun Mtv nordicilla nuo sarjat näytettiin jo kertaalleen (samat jaksot näkyi sen sata kertaa) ja nyt niitä näytetään uudestan Mtv Finlandilla ja Suomen kanavilla. Hienoa!

Lisäksi tuo musiikkitarjonta on mitä on.
George Best 1946-2005. RIP
McNulty
28.11.2005 21:21:24 (muokattu 28.11.2005 21:22:29)
Ja kaiken hyvän lisäksi Suomen omat tv-kanavat näyttävät noita samoja sarjoja, jotka pyörivät mtv:llä. Ainakin "pimp my ride" tulee neloselta ja Subilta tulee tuo "Ride with Funk master flex". Onhan siinä toistoa kerrakseen, kun Mtv nordicilla nuo sarjat näytettiin jo kertaalleen (samat jaksot näkyi sen sata kertaa) ja nyt niitä näytetään uudestan Mtv Finlandilla ja Suomen kanavilla. Hienoa!

Lisäksi tuo musiikkitarjonta on mitä on.

Neloselta tulee myös Jackass, WildBoyz... sitten se brittien vastaava kohellus-show, The Osbournes jne jne.

Todellakin hienoa... ja Just The Way To Go!

PS. Onko Suomen MTV:llä muitakin juontajia kuin Axl?
salmivaara
29.11.2005 11:22:33

Ride with Funk master flex".

On muuten harvinaisen ärsyttävä sarja.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Axis86
29.11.2005 12:12:37
PS. Onko Suomen MTV:llä muitakin juontajia kuin Axl?

Miten se äijä voi olla niin vittumaisen ärsyttävä? Sitten kun se vielä sanoo kaikki englanninkieliset sanatkin semmosella semineekeri äänenpainolla niin alkaa todella käsityskyky hämärtyä ärsytyksestä. No, onneksi mun ei tartte katella MTV:tä usein.
Vittu, ketään ei kiinnosta!
Resonance
29.11.2005 15:31:18 (muokattu 29.11.2005 15:31:41)
semineekeri olisko korrektimpaa sanoa euroneekeri? Tätä olen itse käyttänyt hyvällä menestyksellä.. Semineekeri kuullostaa rasistiselta..
Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)