Aihe: Trademark60 särö ei riitä
1
Latee
28.11.2005 10:28:51
Auttaisiko jokin tube overdrive boostaamaan Techin tokaa särökanavaa?
Latee
28.11.2005 11:25:57
Tuossapa on näyte, jossa on käytetty Tech21:tä ja Bossin Blues Driver ja SD-1 pedaaleita.
http://www.jucciz.com/mp3/tech21/clean-bd2-sd1-both.mp3

Tietenkin jos tarvitsee jotain Heavy Metal surinaa niin vaikkapa Bossin Metal Zonen särömäärä varmaan on riittävä.

Minulla on kerran ollut Metal Zone enkä pitänyt yhtään. Ajattelin jos boostais tota särökanavaa vaikka Boss Sd-1/Ibanez TS7 tai Digitech Bad Monkey?
superfly
28.11.2005 12:10:50
Minulla on kerran ollut Metal Zone enkä pitänyt yhtään. Ajattelin jos boostais tota särökanavaa vaikka Boss Sd-1/Ibanez TS7 tai Digitech Bad Monkey?

Bad Monkey toimii mun mielestä buusterina paremmin kuin SD-1. BM:stä saat aikas lailla enemmän alapäätä saundiin ja muutenkin saundi miellytteli korvaa enemmän kuin SD-1.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Latee
28.11.2005 16:33:14
Kävimpä liikkeessä testailemassa ja Häijy apinahan sieltä mukaan lähti. Nyt jytää.
FatSam
28.11.2005 17:06:22

Mulla on Behringer Blues Overdrive buustaamassa Techiä. Hyvät soundit lähtee. Ei kylläkään mitään kuolonmetallia. En tosin ole kokeillut tuota vielä humpparilla varustetulla kitaralla. Liidit Fenderillä aivan loistavat. Varsinkin kaulamikillä.
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)