R.Syke 27.11.2005 14:10:23 | |
---|
Mikä ero 641 ja 642 välillä on? Mun mielestä nettisivun kuvat on samannäköisiä. Mä en löydä mun laitteesta mistään mallimerkintää. -Sorry, katsoin väärin. Tuo 642 on kuitenkin mulla. |
baron 27.11.2005 15:12:03 | |
---|
-Sorry, katsoin väärin. Tuo 642 on kuitenkin mulla. No sitten mullakin on se kun BM:n mukaan siinä on portaaton ylätason kaltevuuden säätö. My name is Baron, Sir Baron. |
BaariMikko 27.11.2005 15:18:32 | |
---|
No sitten mullakin on se kun BM:n mukaan siinä on portaaton ylätason kaltevuuden säätö. Ei kun, en tuosta tiedä millanen siinä on. Siis, 641:ssä ei kuvan mukaan ainakaan ole. Ota näistä nyt selvää. |
R.Syke 27.11.2005 15:22:34 (muokattu 27.11.2005 15:23:10) | |
---|
No sitten mullakin on se kun BM:n mukaan siinä on portaaton ylätason kaltevuuden säätö. Katsoin mus.liikkeen laskusta tyyppimerkinnän ja se on QL/642. Tukevaa tekoa. Ei tärise. Mun mielestä. Mutta tuo toinen QL, joka mulla on, on ohuempaa tekoa ja suorastaan keinuu stagepianon alla. |
baron 27.11.2005 15:36:19 (muokattu 27.11.2005 15:42:28) | |
---|
Katsoin mus.liikkeen laskusta tyyppimerkinnän ja se on QL/642. Tukevaa tekoa. Ei tärise. Mun mielestä. Mutta tuo toinen QL, joka mulla on, on ohuempaa tekoa ja suorastaan keinuu stagepianon alla. Löysin, sitä varten mun piti purkaa ja koota koko systeemi: Viivakoodista löytyi tyyppimerkintä: Mulla on 642!! Edit: Mut mulla on myös Quiklok WS 550!!!!! My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 27.11.2005 16:07:06 | |
---|
Löysin, sitä varten mun piti purkaa ja koota koko systeemi: Viivakoodista löytyi tyyppimerkintä: Mulla on 642!! Edit: Mut mulla on myös Quiklok WS 550!!!!! Onnea! Ja herran siunausta. Sulla on hyvä standi ;) |
Entäs tällainen: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-162250.html Hämähäkki näyttäisi olevan saman hintainen ja ainakin mainostekstin mukaan kantaa 35 kiloa / taso ja itse telineelläkin näyttäisi olevan miehekkäästi painoa. Onko jollain kokemusta noista? Quiklokit on kyllä taaksejäänyttä elämää. Wannabehevi-fiilis taas on aina positiivista, vaikka en heviä soitakaan :) Ei kesädepikseen auta edes aivoleikkaus |
samulijp 27.11.2005 18:22:29 | |
---|
Entäs tällainen: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-162250.html Toi olis hieno ja hinnaltaankin kohtuullinen. En tosin luota enään edes quiklokin pistehitsauksiin (toinen meni ständistä ja toinen penkistä..), saati sitten johonkin halpis ständiin. Ständin päällä makaa helposti 4000e elektroniikkaa joten miettikäähän tarkasti minkä päällä tavaroitanne pidätte. Ultimaten ständi on pakko ostaa seuraavaksi :) "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
baron 27.11.2005 18:33:21 | |
---|
Entäs tällainen: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-162250.html Hämähäkki näyttäisi olevan saman hintainen ja ainakin mainostekstin mukaan kantaa 35 kiloa / taso ja itse telineelläkin näyttäisi olevan miehekkäästi painoa. Onko jollain kokemusta noista? Quiklokit on kyllä taaksejäänyttä elämää. Wannabehevi-fiilis taas on aina positiivista, vaikka en heviä soitakaan :) No toi mun Quiklok WS 550 on kyllä hämähäkki. My name is Baron, Sir Baron. |
maza 27.11.2005 20:08:10 | |
---|
Mainittakoon että laitoin sitten mun Rhodesin Quiklokin (641) alatasolle ja Yamaha SK-20:n ylätasolle. Toimii ihan saatanan hyvin, ei minkäänlaista ongelmaa. Pystytettävyys keikkatilanteessa parempi, kuin myös soittoergonomia. Ja voi soitella seisaaltaan. Suosittelen. |
jari75 28.11.2005 12:58:55 (muokattu 28.11.2005 13:00:33) | |
---|
Piti ostaa QL:n 641 teline mutta f-musa ei enää pystynyt sellaista järjestämään ja myymään joten tuli tilattua tuollainen: http://www.thomann.de/thoiw3_jasper … s140_keyboardstaender_prodinfo.html ainakin toistaiseks on kestänyt ja ollu ihan tukeva, on telinees rd-700sx piano, triton extreme61 ja nordin electro. Tukevuutta ja säädettävyyttä on kylläkin tosi hyvin mut ulkonäkö nyt on sit toinen juttu, jos nyt joku sitä katsoo... Tosin vaatii lavalla pikkasen isomman "tontin" joka on jossain paikoissa välillä kortilla... Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75 |
LaRZa 01.12.2005 18:47:38 | |
---|
itseltä löytyy K&M:n spider pro, joka on kyllä tukeva ja kestää painoa.. Olen testannut ultimateja, mutta niissä on se keskitolppa tiellä jos haluu jotain pedaaleja pitää.. ja tosi huteralta tuntuu soittaa.. |
Derek 02.12.2005 17:33:08 | |
---|
Itselläkin tukevamman standin hankinta edessä.Käväisin paikallisessa musaliikkeessä tänään katsomassa tuota QL:n 641:sta ja vaikutti melko jykevältä.Omistan tosiaan 88-koskettimisen Triton extremen ja se painaa jo sen verran että heikommilla standeilla tulee kunnon merimies efekti. Olen harkinnut myös Ultimaten standia mutta ilmeisesti ne on melko heppoisia,myös AX 48 mallit.Onko sitten ultimatella olemassa jotain extraleveitä ja kestäviä "sormia" joitten varaan voisi kamansa kasata? |
IceChylos 02.12.2005 18:58:59 (muokattu 02.12.2005 19:19:20) | |
---|
itseltä löytyy K&M:n spider pro, joka on kyllä tukeva ja kestää painoa.. Olen testannut ultimateja, mutta niissä on se keskitolppa tiellä jos haluu jotain pedaaleja pitää.. ja tosi huteralta tuntuu soittaa.. Saakos tommosella kallistettua synia vaakatasossa ulospäin ittestään? Ja pysyykö sillon myös tukevana, jos yhteensä tulee se 35 kiloa painoa, 25 alle ja kymmenen päälle? Muok. Mikä noista Spiderin malleista on tukevin ja käytännöllisin? Muok.2 Ja katoin kyllä tuolta Thomannistakin noita tietoja, mutta en saanu oikeen selkoa, mitä kaikkea voi säätää ja miten. Mulla on quiklokin joku malli lisäpaloilla nyt, ja heiluu ku heinäseiväs soittaessa. Eikä saa tarpeeks ylös nostettua, eikä kallistettua alakertaa. Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped. |