Aihe: Tangomarkkinat
1
Ukko
12.07.2003 17:00:48

Eilinen (perjantain ) semifinaaali kertoi missä mennään. Karua hommaa. Solisteilla taas viikkojen ajan opetellut maneerit ja kaikki ovat toistensa peilikuvia. Ainoa valopilkku oli Kilkkisen etusormen näyttö ( olihan se ) Pyysalolle tämän moittiessa Mikkoa koulun kesken jättämisestä. Vaan mitäpä poika valkolakilla tekee jos kerran meinaa jäädä alalle.
Köpö
13.07.2003 03:44:46
Ihan täyttä p..k..aa.. Ei näistä tangokisoista näytä enää nousevan uusia mekatähtiä. Samaa kaliiperia kaikki ja mitä nyt kesäillan valssissa on tullut entisiä tankokisailijoista niin ei hyvältä vaikuta. Itse en lähtisi tansseihin jos mainoksessa lukee tangoprinssi vm 2000 (kuka lieneekin). Jotain uutta pitäis kehittää ja se on esim. solistikisojen sijasta erilaiset bändikisat. Niissä voisi tulla erilaistakin näkökulmaa tähän humppaosastoon. Kävin tässä päivänä muutamana katsomassa mattiajateppoa. Voi herrr..ukot suoltaa vaan minärakastansua osastoa ja porukka on kuumana simoissa ja odottaa vähän rajumpaa kamaa, mutta kun ne on matti ja teppo nääs.
X
Ami
13.07.2003 13:58:36
Köpölle sanoisin, että kaikkia tarvitaan.
Mikään tanssibändi ei tule menetymään tanssijoiden suosioon ellei soita monipuolista musiikkia, humppaakaan unohtamatta. Siis tasapuolisesti kaikkia tanssilajeja.
Ei tangokuninkaalisetkaan saavuta tanssilavoilla suosiota elleivät osaa muuta kuin tangoja. Konsertit ovat erikseen.
Mynthor
13.07.2003 20:01:48
Tanssipaikkojen takahuoneissa kruunut kolisee vastakkain ja parkkipaikalla leasing-volvojen kyljet raapii
toisiaan, kun kuninkaalliset kahdenkymmenen vuoden
ajalta ravaa huutamassa v.tun hiljaa yössä ja niitä "raikkaita,
uusia ja oman näköisiä" iskelmiä uusimmilta pitkäsoitoilta,
jotka myy yhteensä 12 kappaletta.
Siinäpä mieskuntoa syövä visio.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
isojussi
14.07.2003 01:24:09
...niin taso oli kuitenkin huomattavasti korkeampi kuin esim. pari päivää sitten tulleessa goldenstars-skabassa....

Mikä helvetin mittari se on - ei mikään. Ihan sama, kuin olisit viime lätkän MM-kisojen jälkeen sanonu, että Suomi oli sentään huomattavasti parempi, kuin Japani...;-)

Onneks en nähny tätäkin murhenäytelmää, vaan sain olla kolmen helvetin hienon soittajan kanssa säestämässä hyvää laulajaa hääkeikalla.
Osta mut - ma olen kaupan!
Blue Note
14.07.2003 18:13:54
No niin, täällähän ei selvästikään olla kateellisia vaan pikemminkin erittäin tyylitietoisia ja ammattitaitoisia...!
Humppa.
Ope
15.07.2003 00:28:10
Tangomarkkinoilla tuli käytyä. Vaan en ole kyllä vielä kuullut uusia kuninkallisia, joten ei heistä sen enempää.

Sen vaan olen tanssijanakin huomannut, että ei nää nykyiset kunkut ja kuningattaret vedä vertoja joillekin vanhoille. Atriahallilla perjantaina kyllä amatöörikin kuuli eron, kun Kilkkisen ja Pakosen jälkeen tuli Koriseva lauteille. Vaikka kuinka käkättäjä nauraja olisikin, niin hyvältä laulu kuulostaa.

Joku voi sanoa, että onhan se enemmän kokenut jne.. Mutta mitä sitten.

Kilkkinen oli muuten ihan järkyttävää kuunneltavaa. Ainakin ne tanssijat, joiden kanssa keskustelin, olivat kanssani samoilla linjoilla. Jotakin teennäisyyttä on siinä Mikkopojan laulussa, et pitäiskö viel harkita sitä koulua..
Mä haluun vaan tanssia!!!
isojussi
15.07.2003 11:42:52
No niin, täällähän ei selvästikään olla kateellisia vaan pikemminkin erittäin tyylitietoisia ja ammattitaitoisia...!

Toinen :-)

Apropos: Mites sulla ne kisat meni?
kyljys
17.07.2003 02:05:52
Onhan se niinkin, että eipä kruunuehdokkaitten laulutaidoista voi tietää kuin hyvin vähän tollasten kilpailujen perusteella. Puolen vuoden päästä tästä kun ne on keikalla uskaltanu ottaa hiukan enemmän omia mielikappaleitaan niin päästään näkeen mitä laulajia ne on. Esim. tämän kuninkaan äänessä oli välillä tuskin havaittavaa säröä ja särmää välillä, että saattaisi tulla vaikka ulkomainen rokkiosasto aika mukavasti suusta pihalle. Arvaus vaan, mutta kuten sanottu, ei tangokisojen perusteella voi sitä tietääkään.
Blue Note
20.07.2003 17:59:04
Toinen :-)

Apropos: Mites sulla ne kisat meni?

Blaah.
Humppa.
isojussi
21.07.2003 13:21:55
Blaah.

Pää pystyyn: Harvemmin noissa kisoissa nykyään paras voittaa!
isojussi
21.07.2003 13:28:09
On pakko laittaa, vaikka on kai vähän "off topic" - vai onko?

Kuulin viime yönä radiosta Kilkkisen "Soittakaa lujempaa" - tulkinnan..... voi dziisus! Irwinin sanoin: Onko millään enää mitään väliä? Ehkä kannattais käydä se lukio kuitenkin loppuun....
Ukko
21.07.2003 17:29:39

Pää pystyyn: Harvemmin noissa kisoissa nykyään paras voittaa!
Voittaja on Auraviihteen kannalta soveliain artisti.
emmi.piironen
21.07.2003 20:30:18
no kyl musta oikeet voitti siel kisois!!! se tuupane on mun perhe tuttu. se laulo meijän mummon hautajaisis..;) mut ei kaikki voi tykätä tangosta..;) emmäkää kyl haluis olla mikää tangoprinsessa tai sillee..;) haluisin laulaa vaa poppii ja rockkii!! -emmi-
ilopilleri
29.07.2003 21:01:34
Katoin kisat kans eikä kukaan sykähdyttäny.. Mut sit yhdellä keikalla olin kattomas toista bändiä ja kuuntelin hetken myös uutta kuningasta kun kerran paikalla oli. Tykkäsin! :) Kävin jo uusikski keikalla ja tykkäsin viel enemmän.. Meillä on moneen vuoteen paras kuningas, päihittää Markkolat ja kumppanit! :) On meinaan pojalla tyyli esiintyä ja hyvä ohjelmisto, käykää vaikka itse toteamassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)