Keppis 07.02.2004 17:22:44 | |
---|
Keppimies89. Syntymävuosi? 14 oon. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Swan 08.02.2004 12:20:33 | |
---|
Moro. Onko kellään kokemuksia/kommentteja Peaveyn Triple XXX nupista? Kaveri tilasi Thomannilta Triple XXX:n. Kun laite tuli, siitä ei kuulunut pihaustakaan. Lähti takaisin korjaukseen, ja takaisin tultuaan testattiin sitä sitten kimpassa. Saundit olivat harvinaisen tukkoiset sirkkelit, jotka kuulostivat lähinnä transistoritavaralle. Laite myöskin ulvoi ja rääkyi jopa EMG-mikkien kanssa yhtä lailla kuin yksikelaisten passiivienkin kanssa (ja tämä johtui nimenomaan vahvistimesta itsestään). Kohtuulliset saundit siitä sai vain puhtaalla kanavalla säröpedaalin kera, joten kone lähti takaisin Saksaan, ja Marsun JCM800 tuli tilalle. Nyt kaveri on tyytyväinen. :) 5150:sta en ole varma, mutta aika moni siitä pitää. Kumpikaan noista ei kyllä kelpaa siihen Reload-tyyliseen vähäsäröiseen jytäämiseen, vaan joku modattu Marsu saattaisi tulla paremmin kyseeseen (?).
Kaikkea voi verrata valvestateen ja todeta että se on parempi. Näin saa helpolla hyvän mielen Jo riittää tuollainen! Triple XXX on täyttä scheißea verrattuna vaikkapa Valvestate 8240:aan, josta olen saanut jopa kunnolliset saundit. Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
Olli S. 08.02.2004 13:36:03 | |
---|
Keppimies89. Syntymävuosi? Kaikki eivät ole tainneet syntyä ihan alkuvuodesta :). Ainakaan minä. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Cornflake 10.02.2004 18:10:55 | |
---|
januszian: Moro. Onko kellään kokemuksia/kommentteja Peaveyn Triple XXX nupista? Timpalla, joka soitteli hetken Necklacessa ennen Samia ja sinua, oli Triple-XXX nuppi. Mä en oikein dikannut, Timppa ei itsekään oikein dikannut, en ole kovin monen nähnyt ihan estoitta kehuvan jne. Minusta tuo oli hinta/soundi -suhteeltaan aika paska. Tai ei ainakaan mikään erikoinen. Levottoman tuuttauksen siitä toki sai jos halusi, ei hyvä. Vähän hajuton ja mauton peli. Lick my lovepump! |
januszian 10.02.2004 19:09:04 | |
---|
The man himself. :) Joo, näin mäkin oon kuullu ja jotain snadeja clippejä löytäny sieltä täältä. Kyllä toi ENGL näyttää tällä hetkellä olevan the paska. Life's too short, Carpe Diem. http://www.jamespriestell.tk
Tai EX-bändin sivu, http://www.thenecklace.net |
Cornflake 10.02.2004 21:13:35 | |
---|
januszian: Joo, näin mäkin oon kuullu ja jotain snadeja clippejä löytäny sieltä täältä. Heh, minulla on läjä xxx -aikaisia treenejä nauhalla:-) Voin toki sendiä jotain maistiaisia jos tuttu "treeninauha" -laatu kiinnostaa. Kyllä toi ENGL näyttää tällä hetkellä olevan the paska. Tarkoittanee kiinnostavinta...:-) Niin minustakin olisi. Meinaat ilmeisesti tosissasi luopua PODista, ainakin etusen ominaisuudessa? Lick my lovepump! |
januszian 11.02.2004 01:58:04 | |
---|
No, katotaan nyt miten käy. Nyt oon taas kallistelemassa MESAN 2:50 power amppiin ku noita tunnu mistään löytyvän noita ENGL:jä että vois ihan tyyppailla. Mut POD on myös efekti joten tuskin siitä pystyn luopumaan lähitulevaisuudessa. :) Saattaa pukata vielä ison päivityksenki jossain lähimain niinku kävi Vetta vahvarille että tuli Vetta 2 ja vanha päivittyi pelkällä softa päivityksellä. Jänniä aikoja, jänniä aikoja... :) Joo, pistä ihmeessä mailia niistä XXX reeneistä. :) Life's too short, Carpe Diem. http://www.jamespriestell.tk
Tai EX-bändin sivu, http://www.thenecklace.net |
elbowski 27.11.2005 14:30:54 (muokattu 27.11.2005 14:31:07) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 655 päivää vanhaan ketjuun! Näinhän myö tehään. Noniin. Olin tuossa viikolla nimeltämainitsemattoman bändin keikalla, ja olin aiemminkin huomannut bändin uuden levyn biiseiltä, että kitarasoundi on siinä kaikin puolin paras. Tottakaihan siinä rupesi G.A.S. heräilemään. Mitään kopiosaundeja en aio ruveta luomaan, mutta samanlaista puhtia haen vahvistimesta. Luin tuossa jo juttuja ja vähän ristiriitaisia mielipiteitä tuli, mutta avatkaa sanaiset arkkunne ja auttakaa minua. Kiitos. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
moottorisaha 27.11.2005 14:44:08 (muokattu 27.11.2005 14:44:18) | |
---|
Helvetin hyvä vahvari tuo on, vaikka Muusikoiden.netin asiantuntijalautakunta onkin eri mieltä. Siinä on vain sellanen pointti, että ne potikat ovat helvetin herkkiä, ja sitä pitää osata säätää. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
päänahka 27.11.2005 14:57:17 | |
---|
Helvetin hyvä vahvari tuo on, vaikka Muusikoiden.netin asiantuntijalautakunta onkin eri mieltä. Siinä on vain sellanen pointti, että ne potikat ovat helvetin herkkiä, ja sitä pitää osata säätää. Makuasioitahan nämä. Itse olen kaverin comboa soittanut tuhannen kertaa ja vääntänyt ja kääntänyt potikoita suuntaan ja toiseen. En tykkää mistään tuossa vahvistimessa. Täysin mitäänsanomattoman kuuloinen. Ja se ei ole mielipide, että clean-kanavalla volume ei riitä. Pitää kääntää gainia isolle, ja ruvelle menee. En sitten tiedä onko tuossa yksilössä joku vika. Soolot on perseestä. AKKK #7 |
Invader 27.11.2005 15:36:21 | |
---|
Mitä ulkomaan forumeilta olen lukenut, niin nämä tulevat tehtaalta biasoituna helkkarin kylmiksi. Kuulemma paranee huomattavasti kun biasoi lämpöisemmäksi. Tässä biisi, kitarat XXX:stä varustettuna EL34-pääteputkilla: http://www.soundclick.com/bands/son … fm?bandID=147856&songID=2668416 Ainakin omaan korvaani kuulostaa perhanan hyvältä. Ja jos en aivan väärin muista niin Gary Holtillakin on XXX:ssä nuo EL34-putket niiden vakioiden 6L6:n tilalla. Tai sitten ei.. |
II = lisää gainia? Hohoo :DD Armotonta sirinää ja surinaa viel enemmän? Saat plussan. Drink, Drank, Punk |
Jesus_Plastica 27.11.2005 16:24:33 | |
---|
Tässä biisi, kitarat XXX:stä varustettuna EL34-pääteputkilla: http://www.soundclick.com/bands/son … fm?bandID=147856&songID=2668416 Ainakin omaan korvaani kuulostaa perhanan hyvältä. Ja jos en aivan väärin muista niin Gary Holtillakin on XXX:ssä nuo EL34-putket niiden vakioiden 6L6:n tilalla. Totta, kuulostaa kyllä todella jykevältä, varsinainen tapposärö! Tuon perusteella kyllä täysin verrattavissa 5150 ellei parempi... |
ilpoliekkio 27.11.2005 16:47:47 | |
---|
Tuosta Triple XXX:stä löytyy soundia vaikkapa Exoduksen uusimmalta. On perkeleen hyvä särö. Awaken the suffering |
kimurantti1 27.11.2005 19:05:52 (muokattu 27.11.2005 19:08:26) | |
---|
Edit: Olipas muuten vanha treadi kaivettu ylös. muuta en sano, kuin että en tykännyt sitten yhtään. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
wiggy 28.11.2005 09:02:38 | |
---|
Mun mielestä tuossa näytteessä oli sitten taas ihan hyvät kitarasoundit. Tälle foorumille pitäis rakentaa semmoinen ominaisuus, että kun joku kysyy jostain vahvistimesta, tulee automaattivastaus "testaa itte" ja topic menee samantien lukkoon. Niin hyödyllisiä nämä kinastelut on. I'm living it, you're just hearing it! |
rosberg 28.11.2005 09:03:10 | |
---|
itse diggaan eniten JSX:Stä -edelleen! ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Schenker 28.11.2005 09:40:38 (muokattu 28.11.2005 09:41:07) | |
---|
itse diggaan eniten JSX:Stä -edelleen! Jaa, tuli mieleen että mitäköhän Satriani on tuosta mieltä, koska herra käyttää ainakin G3-Live in Denver DVD:llä kahta peaveyn Triple XXX:ää......?? Onko JSX lanseerattu ennen vai jälkeen Triple XXX:n? "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |
Ben_D 28.11.2005 10:16:04 (muokattu 28.11.2005 10:16:43) | |
---|
Hohoo :DD Armotonta sirinää ja surinaa viel enemmän? Saat plussan. Mitähän sä koitat selittää? Tuosta Triple XXX:stä löytyy soundia vaikkapa Exoduksen uusimmalta. On perkeleen hyvä särö. No jaa. Aika repivähän toi on. Kirpee. |
Takajeejee 28.11.2005 11:48:10 | |
---|
Testasin F-musiikissa XXX:ää ja 5150 comboa ja kyllä se 5150 on selkeästi parempi. XXX:ssä oli huono kliini, toisella särökanavalla on älyttömästi säröä ja toisella ihan liikaa. Hyvää crunchia en saanut siitä irti. En suosittele. Onko F-Musakissa 5150 combo viel? Vai onko tuo n vuotta sitten tapahtunut type? Dig up her bones /,,/ |