Dunga 26.11.2005 12:54:49 | |
---|
Hitto se Terhi o vähä ärsyttävä. Tuollasen ihmisen kanssa vapaa-ajallani pärjäisin alle kaksi minuuttia. Voi höh, Veikko, ei oo reiluu... On JÄTTIKYRPÄ!!!
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Juugeli 26.11.2005 12:58:40 | |
---|
Taas näin BB-aiheista unta: Minä olin Perttu ja viikkotehtävänä oli Titanicin uppoamisesta selviäminen hengissä. Siitä selvittiin. Paitsi en ole ihan varma oliko Terhi jo häädetty talosta, vai hukkuiko hän. Tehtävän jälkeen aloin hehkuttamaan, että: "On tämä elämää! Ensin tullaan tänne, sitte saa tosi monta hyvää ystävää, sitte nähään Laura Bono ja nyt selvittiin Titanicistaki!" Mutta asiaan. En tiedä enää haluanko Tiinan vai Pertun voittavan. Anttikin on kyllä viime aikoina ollut paljon hauskempi kuin ohjelman alussa. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Alpha 26.11.2005 13:07:42 | |
---|
Taas näin BB-aiheista unta: Minä olin Perttu ja viikkotehtävänä oli Titanicin uppoamisesta selviäminen hengissä. Siitä selvittiin. Paitsi en ole ihan varma oliko Terhi jo häädetty talosta, vai hukkuiko hän. Tehtävän jälkeen aloin hehkuttamaan, että: "On tämä elämää! Ensin tullaan tänne, sitte saa tosi monta hyvää ystävää, sitte nähään Laura Bono ja nyt selvittiin Titanicistaki!" Anttia lainatakseni: Vittu sä oot jätkä sekasin... :o) |
Muovinen 27.11.2005 02:04:01 | |
---|
Öinen analyysini olkaa hyvät: Vaikka Perttu onkin välillä hiukan yksinkertainen, eikä ehkä aina jaksa toisten vuodatusta kuunnella... eikä jutut oo aina ihan asiallisia, niin on se niin aito tyyppi että hälle rahat tyrkkäisin. Varmasti arvostaisi sitä eniten. Tiina oli munki mielestä aluksi ihan söpö tapaus niitten kaikkien hassujen juttujen vuoksi mutta onhan se nyt tullu jo selväksi että se on meleko kiero tapaus. Ei sano IKINÄ mitään suoraan päin naamaa vaan hautoo asioita itsekseen ja sitten tiuskahtaa päiväkirjahuoneessa: ärrrrrsyttää! Terhi nyt vaan ottaa homman liian vakavasti eikä oo henkiseltä kantiltaan yhtä vahva kuin muut. Saa osaltaan mun sympatiat kyllä. Antti on harmaavarpunen. Eli paskahottinen. Ja vittu että voikin jäähä tv-ohjelmaan koukkuun. 24/7 ois kyllä jo liikaa, sitä en ymmärrä... http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
NHR 27.11.2005 03:54:51 | |
---|
"Aitous" sinänsä on muutenkin ihan yliarvostettu ominaisuus ihmisissä. Tai riippuu tietysti muista ominaisuuksista; arvostan fiksuja teeskentelijöitä kyllä enemmän kuin aitoja ääliöitä. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Kampela77 27.11.2005 05:59:53 | |
---|
... Tiina oli munki mielestä aluksi ihan söpö tapaus niitten kaikkien hassujen juttujen vuoksi mutta onhan se nyt tullu jo selväksi että se on meleko kiero tapaus. Ei sano IKINÄ mitään suoraan päin naamaa vaan hautoo asioita itsekseen ja sitten tiuskahtaa päiväkirjahuoneessa: ärrrrrsyttää! ... Samaahan se Perttukin tekee. Haukkuu päiväkirjahuoneessa kilpailijoita joista ei pidä, muttei kuitenkaan puhu itse kilpailijoiden kanssa asioista suoraan. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Jormaz 27.11.2005 08:11:39 | |
---|
Perttu ja vitun pöördismi on aikamme Tatu & Eeka. Mutta sais silti voittaa kunhan lupaa vetäytyä julkisuudesta. Aikansa kutakin. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Muovinen 27.11.2005 12:16:49 | |
---|
Samaahan se Perttukin tekee. Haukkuu päiväkirjahuoneessa kilpailijoita joista ei pidä, muttei kuitenkaan puhu itse kilpailijoiden kanssa asioista suoraan. No tottakai sekin purkaa päiväkirjahuoneessa kun on mahdollisuus, mutta sanoo kyllä myös päin naamaa. Ehkä ei tytöille kuitenkaan niin selvästi, herrasmieskin kun piirun verran on... http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
"Aitous" sinänsä on muutenkin ihan yliarvostettu ominaisuus ihmisissä. Tai riippuu tietysti muista ominaisuuksista; arvostan fiksuja teeskentelijöitä kyllä enemmän kuin aitoja ääliöitä. Se nyt on siitä kiinni että kestääkö totuuden vai elääkö valheessa joka ennemmin tai myöhemmin räpsähtää omalle naamalle. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
MV 27.11.2005 16:46:42 | |
---|
|
Qsysi 27.11.2005 17:30:02 | |
---|
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
NHR 27.11.2005 18:08:30 | |
---|
Se nyt on siitä kiinni että kestääkö totuuden vai elääkö valheessa joka ennemmin tai myöhemmin räpsähtää omalle naamalle. Ohan se tietysti niinki. Itsekin toivon, että mulle sanottais rehellisesti mitä musta ajatellaan, mutta sitten kun joku sanoo, niin yleensä loukkaannun vähän. Tai jos kehutaan, niin kuvittelen, että se oikeasti on kehujan rehellinen mielipide, vaikka eihän se tietenkään ole. Ja tosielämässä harvoin uskallan kenellekään mitään negatiivista palautetta antaa, vaikka se täällä intternetissä nimimerkin suojissa joskus niin helppoa onkin. Eli valheessa on mukava elää, räpsähtäköön sitten kun räpsähtää, kunhan ei heti. Ei oo reiluu... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Rattata 27.11.2005 18:11:49 | |
---|
blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Muovinen 28.11.2005 07:26:20 | |
---|
Eli valheessa on mukava elää, räpsähtäköön sitten kun räpsähtää, kunhan ei heti. Toivotaan ettei räpsähdä. Onhan sitä itsellekkin tullut ansoja viriteltyä ;) |
Juugeli 28.11.2005 07:41:10 | |
---|
No niin, perkele. Taas jäi eilen katsomatta teknisten ongelmien takia. Ja Cable Guy on niin kiireinen herra, että menee ikä ja terveys ennen ku se ehtii tulla tänne noita antenneja ronklaamaan >:( Mutta mitenkäs oli äänet jakautunu eilen? Näyttäiskö Tiinalla olevan voittotsänssit vai pitääkö itse tarttua kännykkään ;) Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Alpha 28.11.2005 07:49:23 | |
---|
Mutta mitenkäs oli äänet jakautunu eilen? Näyttäiskö Tiinalla olevan voittotsänssit vai pitääkö itse tarttua kännykkään ;) Semmosta oli tuolla BB-keskustelussa, että Tiinan lukemat olis ollu seuraavana Pertun jälkeen. Nyt ois hyvä kaikkien naisen voittoa toivovien antaa äänensä Tiinalle...P:n ja A:n äänet jakautuvat kuitenkin. Mä kyllä ajattelin tarttua luuriin Tiinan puolesta. |
Rattata 28.11.2005 08:00:58 | |
---|
emmosta oli tuolla BB-keskustelussa, että Tiinan lukemat olis ollu seuraavana Pertun jälkeen. Mutta eihän noita lukemia näytetty eilen muuta kuin Terhin prosentit. Eivät varmaan halua vaikuttaa sillä äänestyksiin. Vitu sitä Terhiä eilen...HETI alko hirvee selitys. "Mä en oo mikään viihdyttäjä, kaikki muut on.... mä kun olin semmonen porukan kerääjä...blaa blaa blaa." Alotti talossa ja jatko studiossa. Onneks lähti. Kyllä mä taidan tuota Perttua äänestää. :) blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Nimismies 28.11.2005 09:15:22 | |
---|
Jees, Terhi putosi. Paras vaihtoehto ehdottomasti. Kauheaa kitinää ollut pitkin matkaa ja kovin tylsäksi olisi käynyt meininki talossa, kun Antti, Perttu ja Terhi sitä olisivat asuttaneet nämä viimeiset päivät. Toivottavasti Tiina voittaa, sillä minusta kyseessä on kaikkein aidoin talon kilpailijoista ja jotenkin hellyttävä, lapsenomainen tyttö. Antti pelaa selvästi ihan liikaa, vaikka kyseessä onkin aika hauska tapaus. Pertulle en rahoja antaisi, tuo palliskohan ne mälläisi parissa viikossa menemään. Vaan hirveää oli eilen se Terhin itsesääli julkisessa lähetyksessä. Vaikka onkin huono itsetunto niin pitäisi ymmärtää sen verran että nyt niiden säälipisteiden kerääminen on ihan liian myöhäistä. Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Menkää ja järjestäytykää Muusikoiden kirjailijaklubiin: Täällä näin. |
MV 28.11.2005 09:38:57 (muokattu 28.11.2005 09:40:01) | |
---|
En äänestä...Koska en jaksa tuhlata rahojani sen takia, että yksi kilpailija saa viiskytä tonnia. |
nikomati 28.11.2005 10:27:35 | |
---|
En äänestä...Koska en jaksa tuhlata rahojani sen takia, että yksi kilpailija saa viiskytä tonnia. totta puhut, ei muuta elämääni mitenkään vaikka kuka tahansa kilpureista potin käärisikin... Mutta ihan oikein, että se vidun ärsyttävä valittaja-Terhi läks veke! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |