![]() 26.11.2005 23:27:45 | |
---|---|
Tulin juuri laivalta firman pikkujouluista (Eckerölinen M/S Nordlandia) siellä soitti ravintolassa joku tanssibändi, jonka nimeä en nyt muista..sallittakoon ..?? Mutta se soitti ihan järkyttävää 90´s discoa!! odotin koko ajan josko tulis vaikka edes valssia, etä voisi viedä vaimon tanssiin..kun muuten en yleensä tanssi!! Mutta ei!! lähdimme sitten jossain vaiheessa Pubin puolella Karaokeen..Kuulimme myös erään pariskunnan samoin valittavan orkesterin yksipuolisuudesta.. Onko nykyään niin ettei enää vanhan kunnon tanssimusaa soiteta laivoilla?? oi kertokaa alan ammittilaiset!! Surf pesee kaiken!!! | |
![]() 26.11.2005 23:34:08 (muokattu 26.11.2005 23:34:45) | |
Jaa. Tällä palstalla tuntuu yks ja toinen olleen laivalla soittamassa (tai on parhaillaan) soittamassa tanssimusaa... Ihmettelen. Ei kai yksi reissu kesää tee? Tai yksi laiva. Niitähän on monta. Tilasto? | |
![]() 27.11.2005 09:25:49 | |
Tulin juuri laivalta firman pikkujouluista (Eckerölinen M/S Nordlandia) siellä soitti ravintolassa joku tanssibändi, jonka nimeä en nyt muista..sallittakoon ..?? Mutta se soitti ihan järkyttävää 90´s discoa!! odotin koko ajan josko tulis vaikka edes valssia, etä voisi viedä vaimon tanssiin..kun muuten en yleensä tanssi!! Mutta ei!! lähdimme sitten jossain vaiheessa Pubin puolella Karaokeen..Kuulimme myös erään pariskunnan samoin valittavan orkesterin yksipuolisuudesta.. Onko nykyään niin ettei enää vanhan kunnon tanssimusaa soiteta laivoilla?? oi kertokaa alan ammittilaiset!! Kohtelias pyyntö pändille saattaisi vaikuttaa asiaan positiivisesti. Seteliraha avittaa asiaa. ;) edit: valveutunut ja yleisön palvelemiseen motivoitunut pändi tekee sen ilman tuota seteliäkin :) | |
![]() 27.11.2005 09:27:41 | |
Kohtelias pyyntö pändille saattaisi vaikuttaa asiaan positiivisesti. Seteliraha avittaa asiaa. ;) edit: valveutunut ja yleisön palvelemiseen motivoitunut pändi tekee sen ilman tuota seteliäkin :) Mä oon kyllä äskettäin ollut turakaisena keikalla, jossa bändi ei kertakaikkiaan osannut, ei setelirahalla eikä ilman. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 27.11.2005 09:28:21 | |
Mikä tanssibändi soittaa 90's discoa? Millä h:vetin vermeillä? Basso, kitara, rummut, koskettimet, solisti. Kerro. | |
![]() 27.11.2005 09:29:37 | |
Mä oon kyllä äskettäin ollut turakaisena keikalla, jossa bändi ei kertakaikkiaan osannut, ei setelirahalla eikä ilman. Onko sellaisia pändejä vieläkin...ja keikkaakin saavat ja tekevät? Ihmettelen! | |
![]() 27.11.2005 09:30:16 | |
Mikä tanssibändi soittaa 90's discoa? Millä h:vetin vermeillä? Basso, kitara, rummut, koskettimet, solisti. Kerro. Ei kai kyseessä ollut tanssibändi, vaikka tansseihin oli buukattu. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 27.11.2005 09:30:36 | |
Onko sellaisia pändejä vieläkin...ja keikkaakin saavat ja tekevät? Ihmettelen! Enpä tuosta syyttäis ketään muuta, kuin tilaajaa. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! | |
![]() 27.11.2005 09:59:51 (muokattu 27.11.2005 10:00:19) | |
Onko sellaisia pändejä vieläkin...ja keikkaakin saavat ja tekevät? Ihmettelen! Hetkinen.... Kohtahan niitä vasta onkin.Kohta ei enää "Nuoruusmuistoja" soi eikä kylätie oo hiljainen. Maailma männöö etiäpäin.Isot hitit jää elämään siksi että ne ovat niin monelle tuttuja. Seuraavien vuosikymmenten evergreeneiksi veikkaan melkein mitä vaan Eppu Normaalia,Naikkareiden "Viimeistä" ja "Sanoja",Don Huonojen "Pyhimys" vois olla hyvä,kaikki J.Karjalainen biisit.jne... | |
![]() 27.11.2005 10:03:10 | |
Hetkinen.... Kohtahan niitä vasta onkin.Kohta ei enää "Nuoruusmuistoja" soi eikä kylätie oo hiljainen. Maailma männöö etiäpäin.Isot hitit jää elämään siksi että ne ovat niin monelle tuttuja. Seuraavien vuosikymmenten evergreeneiksi veikkaan melkein mitä vaan Eppu Normaalia,Naikkareiden "Viimeistä" ja "Sanoja",Don Huonojen "Pyhimys" vois olla hyvä,kaikki J.Karjalainen biisit.jne... Eli käytännössä mun pitää instrumenttini takia hankkia uusi ammatti. Ei siinä mitään. Perintöhimaa/palstaa odotellessa... :) Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! | |
![]() 27.11.2005 10:03:29 | |
Hetkinen.... Kohtahan niitä vasta onkin.Kohta ei enää "Nuoruusmuistoja" soi eikä kylätie oo hiljainen. Maailma männöö etiäpäin.Isot hitit jää elämään siksi että ne ovat niin monelle tuttuja. Seuraavien vuosikymmenten evergreeneiksi veikkaan melkein mitä vaan Eppu Normaalia,Naikkareiden "Viimeistä" ja "Sanoja",Don Huonojen "Pyhimys" vois olla hyvä,kaikki J.Karjalainen biisit.jne... Onko noilla kellään yhtään valssisävelmää, mistä keskustelu alkoi? | |
![]() 27.11.2005 10:04:06 | |
Hetkinen.... Kohtahan niitä vasta onkin.Kohta ei enää "Nuoruusmuistoja" soi eikä kylätie oo hiljainen. Maailma männöö etiäpäin.Isot hitit jää elämään siksi että ne ovat niin monelle tuttuja. Seuraavien vuosikymmenten evergreeneiksi veikkaan melkein mitä vaan Eppu Normaalia,Naikkareiden "Viimeistä" ja "Sanoja",Don Huonojen "Pyhimys" vois olla hyvä,kaikki J.Karjalainen biisit.jne... Se musta on kuitenkin ilmiselvää, että paritanssitaitoiset on katoava luonnonvara ja entistä enemmän perinteelliselläkin tanssikeikalla joutuu soittamaan hypittävää "bilemusaa". My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 27.11.2005 10:06:15 | |
Se musta on kuitenkin ilmiselvää, että paritanssitaitoiset on katoava luonnonvara ja entistä enemmän perinteelliselläkin tanssikeikalla joutuu soittamaan hypittävää "bilemusaa". Eilisiltana olin ihan äimän käkenä sen takia, että mestoilla oli ihan käsittämättömän alhainen keski-ikä ja melkein kaikki osasi tanssia todella hyvin. Mutta oikeassa olette, todella harvinaista. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! | |
![]() 27.11.2005 10:07:58 | |
Mä oon kyllä äskettäin ollut turakaisena keikalla, jossa bändi ei kertakaikkiaan osannut, ei setelirahalla eikä ilman. Meidän isäntä oli perjantaina pikkujouluissa ja oli sitten innokkaana tanssijana päätynyt Wanhan Tanssikellariin. Oli pahalla päällä, kun sanoi, ettei bändin laulaja laulanut ollenkaan samaan tahtiin, mitä soittivat. Oli koko ajan vetänyt niin jälkijunassa, että oli ollut vaikee turakaisten tanssia. Katoin just netistä, niin bändi on näkynyt olevan Mika Peltoniemi & Turhat Jätkät. Tunteeko kukaan, vai onko peräti m-nettiläisiä? Kaipa tuotakin hommaa voi käyttää joskus pienenä tehokeinona, mutta jos vetää koko ajan puoli tahtia jäljessä, niin persiilleen menee. Joskus olin laivalla ja siellä bändi soitti kans muuten ihan hyvin, mutta basisti lauloi niin jäljessä, että oikein pahaa teki :o( Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. | |
![]() 27.11.2005 10:09:05 | |
Meidän isäntä oli perjantaina pikkujouluissa ja oli sitten innokkaana tanssijana päätynyt Wanhan Tanssikellariin. Oli pahalla päällä, kun sanoi, ettei bändin laulaja laulanut ollenkaan samaan tahtiin, mitä soittivat. Oli koko ajan vetänyt niin jälkijunassa, että oli ollut vaikee turakaisten tanssia. Katoin just netistä, niin bändi on näkynyt olevan Mika Peltoniemi & Turhat Jätkät. Tunteeko kukaan, vai onko peräti m-nettiläisiä? Kaipa tuotakin hommaa voi käyttää joskus pienenä tehokeinona, mutta jos vetää koko ajan puoli tahtia jäljessä, niin persiilleen menee. Joskus olin laivalla ja siellä bändi soitti kans muuten ihan hyvin, mutta basisti lauloi niin jäljessä, että oikein pahaa teki :o( Ovat Eikka Grönin oppipoikia. ;) | |
![]() 27.11.2005 10:12:38 (muokattu 27.11.2005 10:12:56) | |
'Katoin just netistä, niin bändi on näkynyt olevan Mika Peltoniemi & Turhat Jätkät. Tunteeko kukaan, vai onko peräti m-nettiläisiä?' Jaa. Taitaa olla... | |
![]() 27.11.2005 10:15:28 | |
Eilisiltana olin ihan äimän käkenä sen takia, että mestoilla oli ihan käsittämättömän alhainen keski-ikä ja melkein kaikki osasi tanssia todella hyvin. Mutta oikeassa olette, todella harvinaista. OK, mullekin sattui eilisiltana jengi, jonka keski-ikä alhainen ja kaikki sopi, bilestä humppaan ja hitaaseen valssiin. Mutta toissailtana oli toisin päin: vähintään keski-ikäistä ja paritansseissa pari paria tanssi ja bilekappaleissa koko jengi hyppimässä. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 27.11.2005 10:15:32 | |
Jaa. Taitaa olla... Ok, toivottavasti se laulaja lukee ton kommentin ja noteeraa sen :o)). Tämä oli siis turakaisen kommentti Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. | |
![]() 27.11.2005 15:10:44 | |
Ikuinen arvuuttelu mitä kansa haluaa. Lavoilla haluavat pääosin sitä itseänsä, mutta kapakoissa ja häissä saa vähän arvailla. Soittokavereilla on käsitys, että jos yleisö on yli 50v. niin haluavat sitä itseänsä eli VANHAA ja on tanssimusiikkia. VÄÄRIN! Jos ravintolassa on kaltaisiani yli 50v. niin ei missään nimessä vanhaa tanssimusiikkia! Elikkäs meitä on moneksi ja monipuolinen ohjelmisto on mielestäni valttikortti melkeinpä joka paikassa. | |
![]() 27.11.2005 15:35:36 | |
Ikuinen arvuuttelu mitä kansa haluaa. Lavoilla haluavat pääosin sitä itseänsä, mutta kapakoissa ja häissä saa vähän arvailla. Soittokavereilla on käsitys, että jos yleisö on yli 50v. niin haluavat sitä itseänsä eli VANHAA ja on tanssimusiikkia. VÄÄRIN! Jos ravintolassa on kaltaisiani yli 50v. niin ei missään nimessä vanhaa tanssimusiikkia! Elikkäs meitä on moneksi ja monipuolinen ohjelmisto on mielestäni valttikortti melkeinpä joka paikassa. Komppia ja ikä kaikki. Täytyy muistaa, että nämä yli 50-vuotiaat on osiltaan vanhoja hippejä ja omata kohtuullisen laajan musiikkimaun. Itseltäkin meinaa välillä unohtua, että sitä vanhenee. Aamulla kyllä peili kummasti auttaa. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)