anma86 24.11.2005 17:44:28 | |
---|
Eli oli kaksi pikku pulmaa!! 1. Wah wah vinkaisee ikävästi kun painan sen päälle/pois missä vika?? wahi on dunlop crybaby 2. Minulla on Traynor ycv40 combo ja sen kakkoskanavassa on aika kova hurina. Olen kuulut jostain tyyppiviasta onko tämä se? vai mikä vaivaa? |
Strutsi 24.11.2005 17:57:23 | |
---|
Eli oli kaksi pikku pulmaa!! 1. Wah wah vinkaisee ikävästi kun painan sen päälle/pois missä vika?? wahi on dunlop crybaby 2. Minulla on Traynor ycv40 combo ja sen kakkoskanavassa on aika kova hurina. Olen kuulut jostain tyyppiviasta onko tämä se? vai mikä vaivaa? Mikä CryBaby? Jos on 535Q niin auttaisiko gainin vähentäminen? Tai rangen pienentäminen? Ei minulla tosin vinkaise. Vika varmaan jossain muualla. "No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa" |
anma86 24.11.2005 18:00:45 | |
---|
Taisin jo löytää wahin vian. Se on kiinni lenkissä wah-->SD-1 ja ne on vierekkäin ja lenkitetty lyhyellä kaapelilla. Otin kaapelin pois ja laiton pidemmän tilalle niin vinkuna vähisi:D |
Strutsi 24.11.2005 18:05:14 | |
---|
Taisin jo löytää wahin vian. Se on kiinni lenkissä wah-->SD-1 ja ne on vierekkäin ja lenkitetty lyhyellä kaapelilla. Otin kaapelin pois ja laiton pidemmän tilalle niin vinkuna vähisi:D Näin ne selviää kun vaan itse jaksaa tutkia :) "No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa" |
Niq 24.11.2005 18:53:27 | |
---|
2. Minulla on Traynor ycv40 combo ja sen kakkoskanavassa on aika kova hurina. Olen kuulut jostain tyyppiviasta onko tämä se? vai mikä vaivaa? Villi veikkaus: kakkoskanava on särökanava ja laite on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan? "I have a cunning plan" -Baldrick |
anma86 24.11.2005 19:44:08 (muokattu 24.11.2005 19:44:25) | |
---|
Villi veikkaus: kakkoskanava on särökanava ja laite on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan? Ihan hyvä veikkaus mutta se on puhdas kanava ja kyllä maadoittamaton pistorasia. Mutta ongelmaa ei esiinny särökanavassa:( |
Muuki 25.11.2005 23:45:54 | |
---|
Heh, tulihan tuota tuossa syksyllä opeteltua taas kantapään kautta jotain kun hommasin wahin. Samanlaista vinguntaa oli, ongelmahan oli siinä että input ja output menneet sekaisin :) Mittään en oo kirjottanu alle |
Tarkastaja 26.11.2005 07:20:33 | |
---|
Ihan hyvä veikkaus mutta se on puhdas kanava ja kyllä maadoittamaton pistorasia. Mutta ongelmaa ei esiinny särökanavassa:( Taitaa olla mallivika, mulla on täysin sama ongelma omassa Traynorissa. Puhdas kanava pitää sellaista pientä pihinää, mutta eipä tuo haittaa. |
eikös kyseinen traynor malli ollut juurikin se, jota musaliikkeet ainakin kuopiossa pyysivät palauttamaan vuosi pari sitten nimenomaan jonkun huomattavan vian takia joka sitten toki korjattiin (en muista tapahtuiko liikkeessä vai lähetettiinkö ihan traynorille asti). kannattaa tutkia netistä, koska aiheesta luulisi löytyvän paljon juttua, sillä se kai oli sellainen vika mikä ei tullut vain joihinkin yksilöihin vaan sitä kai ihan sarjana väsättiin virheellisesti jonkin aikaa TMS :) alex |
Jucciz 26.11.2005 19:30:49 | |
---|
Minunkin Traynori hurisi jonkin verran, joten vein sen ammattilaiselle, joka tutkaili sitä ja teki virtalähteeseen jotain muutoksia: hurina pieneni merkittävästi. |