wilho 11.07.2003 11:08:28 | |
---|
Nyt se sitten iski wanhaan varmaan, reumatismi nimittäin. Tai no toivottavasti ei sentään, mutta nivelkipuja on tullut sormiin, erityisesti vasempaan käteen. On viimeaikoina tullut soiteltua 2-4h päivässä, joten oikean käden (lievemmät) kiputilat johtunevat ihan jostain muusta kuin soittamisesta. Ja ennenkuin mielikuvituksesi laukkaa liika, pitää kertoa että olen ATK-ammattilainen. No kuitenkin, kärsivätkö muut tällaisesta, ja onko jostain ollut apua? |
randy 11.07.2003 18:56:05 | |
---|
Nyt se sitten iski wanhaan varmaan, reumatismi nimittäin. Tai no toivottavasti ei sentään, mutta nivelkipuja on tullut sormiin, erityisesti vasempaan käteen. On viimeaikoina tullut soiteltua 2-4h päivässä, joten oikean käden (lievemmät) kiputilat johtunevat ihan jostain muusta kuin soittamisesta. Ja ennenkuin mielikuvituksesi laukkaa liika, pitää kertoa että olen ATK-ammattilainen. No kuitenkin, kärsivätkö muut tällaisesta, ja onko jostain ollut apua? No voit yrittää olla pari päivää soittamatta/naputtelematta tietokonetta ja antaa käsien levätä. Älä soita/naputtele yhteenkyytiin kovin pitkiä ajanjaksoja, pidä taukoja, venyttele ranteita, sormia, koko kättä. Ja jos ei mikään auta niin parempi aina kääntyä lääkärin puoleen. Lumiukolla on valkonen perse. |
Kumisukka 12.07.2003 04:28:30 | |
---|
Niin ja muista venyttelyssä, että venytykset eivät saisi olla lyhyitä vaan noin 15sekuntia/venytys on melko ihanteellinen. Muutoin saatat aiheuttaa vain tukoksen jonnekin. Ja älä pelkää mennä lääkäriin, netissä on lukuisia kauhutarinoita kitaristeista, jotka ovat joutuneet lopettamaan kitaransoiton noista syistä... |
Piirakka 12.07.2003 16:32:59 | |
---|
Koita pistää teräväksi veistetyt lyijykynät molempiin sieraimiin ja lyö sen jälkeen pääsi voimakkaasti pöytään, seinään tai johonkin muuhun kovaan.. Lepo auttaa kipuihin niin myös alkoholi.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Lennu 12.07.2003 16:40:05 | |
---|
Koita pistää teräväksi veistetyt lyijykynät molempiin sieraimiin ja lyö sen jälkeen pääsi voimakkaasti pöytään, seinään tai johonkin muuhun kovaan..
?? Mutta sittenhän ne kynät putoaa. Mikä niiden kynien funktio on? |
?? Mutta sittenhän ne kynät putoaa. Mikä niiden kynien funktio on? Käsitin rivien välistä, että niiden kynien on osuttava kohteen pintaan eikä varsinaisesti itse pää...kynien funktio on siis työntyä pään sisään. Oliko näin? Jos oli, niin onko joku kokeillut jo ja tehosiko? Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Lennu 12.07.2003 17:38:57 | |
---|
Käsitin rivien välistä, että niiden kynien on osuttava kohteen pintaan eikä varsinaisesti itse pää... Ahaa, mutta saako pääkin osua, vai vaan kynät? |
Hornanturska 12.07.2003 17:40:30 | |
---|
Sormia särkee Leikkaa pois? ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |