PIM 11.07.2003 15:41:21 | |
---|
Siis yrittäkääs nyt taas keksiä vähän kuvaavampia otsikoita kysymyksiinne kuin ylläoleva. Tääkin palsta alkaa taas oleen täynnä "Mitä maksaa?", "Auttakaa köyhää" ja muita vastaavan tyyppisiä kysymyksiä. Jos haluatte nimittäin saada vastauksia muiltakin kuin muilta aloittelijoilta niin ihan vinkkinä vaan että en minä ainakaan, ja tuskin moni muukaan pitempään täällä pyörinyt, jaksa availla näitä ja katsoa josko sieltä sisältä löytyis sitten vähän järkevämpää asiaa. Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti |
JCM 11.07.2003 15:50:48 | |
---|
PeteH puhuu taas asiaa ja komppaan täysin. Tämä on sellainen ikuisuuskysymys ollut jo pitkään. Otsikoiden tulee olla mahdollisimman kuvaavia, kuten jo säännöissäkin sanotaan. Joten miettikää otsikko ennen kuin lähetätte viestin. |
Vanha, vaan ei "pihalla" 11.07.2003 16:08:50 | |
---|
(Jos haluatte nimittäin saada vastauksia muiltakin kuin muilta aloittelijoilta niin ihan vinkkinä vaan että en minä ainakaan, ja tuskin moni muukaan pitempään täällä pyörinyt, jaksa availla näitä ja katsoa josko sieltä sisältä löytyis sitten vähän järkevämpää asiaa.) No paljonko tässä vuodatuksessa oli sitä järkeä? Piti vaan saada jotain sanottua, niinkö? Nyt tuli plussaa, hei! Tosi timmii plussaa! Haloo, onks valoo? Jos tuohon edelliseen voi ottaa järkevästi kantaa, niin eipä ole kovin moni "vanha" viitsinyt vaivautua vastaamaan edes asiallisiinkaan kysymyksiin viime aikoina. Tämä mesta on noin yleisestikin ottaen aika alhaalla johtuen rekkarimuutoksesta. |
arancia 11.07.2003 17:04:28 | |
---|
Itse olen samaa mieltä otsikkojen selkeyttämisestä, ei nyt kuitenkaan luulisi olevan kovin iso vaiva miettiä vähän kauemmin otsikkoja. On meinaa huomattavasti fiksumpaa että otsikossa lukee "miksi kitaran kielet katkeilee" kuin pelkkä "Miksi?!". Asenteella siitä selvitään.. |
Donald D. 11.07.2003 22:48:50 | |
---|
Jos haluatte nimittäin saada vastauksia muiltakin kuin muilta aloittelijoilta niin ihan vinkkinä vaan että en minä ainakaan, ja tuskin moni muukaan pitempään täällä pyörinyt, jaksa availla näitä ja katsoa josko sieltä sisältä löytyis sitten vähän järkevämpää asiaa. Ihan asiallisia kysymyksiä täällä pääasiassa on, eikä nykynettiyhteysnopeuksilla pitäisi olla niin työlästä näitä availla. Jos käy kunnian päälle vastata huono-otsikkoiseen kysymykseen niin minun puolestani ole vastaamatta. Rekisteröityminen se vaivalloista on, ja sen takia muilta alueilta asiantuntijakaarti on kaikonnut. |
Siis yrittäkääs nyt taas keksiä vähän kuvaavampia otsikoita kysymyksiinne kuin ylläoleva. Tääkin palsta alkaa taas oleen täynnä "Mitä maksaa?", "Auttakaa köyhää" ja muita vastaavan tyyppisiä kysymyksiä. Jes! Tuo kehoitus käsittääkseni on kerrottu jo säännöissä ihan esimerkin kanssa jos en väärin ole ymmärtänyt. Otsikon kuuluu kuvastaa sisältöä sen verran ettei tarvi turhaan aukaista nähdäkseen mistä on kysymys. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Dumb 12.07.2003 17:07:13 | |
---|
Rekisteröityminen se vaivalloista on, ja sen takia muilta alueilta asiantuntijakaarti on kaikonnut. No ho-hoijaa taas! Rekisteröityminen on vaikeaa ja vaivalloista jos siitä tekee sellaista ja asennoituu siihen tolla tavalla! |
Wanha ja wiisas. 12.07.2003 17:22:28 | |
---|
Rekisteröityminen se vaivalloista on, ja sen takia muilta alueilta asiantuntijakaarti on kaikonnut. Komppaan täysin, olen samaa mieltä. |
Antti1 12.07.2003 18:00:05 | |
---|
Mikä siinä rekisteröitymisessä on niin vaikeaa? Eihän siinä mene kuin ihan pieni hetki. Taitaisi olla parempi pistää tännekin rekisteröitymispakko, tai jotain ainakin joku keinoäly rankkaamaan kaikki ihan p****t otsikot pois. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
isojussi 14.07.2003 01:51:42 | |
---|
Siis yrittäkääs nyt taas keksiä vähän kuvaavampia otsikoita kysymyksiinne kuin ylläoleva. Tääkin palsta alkaa taas oleen täynnä "Mitä maksaa?", "Auttakaa köyhää" ja muita vastaavan tyyppisiä kysymyksiä. Jos haluatte nimittäin saada vastauksia muiltakin kuin muilta aloittelijoilta niin ihan vinkkinä vaan että en minä ainakaan, ja tuskin moni muukaan pitempään täällä pyörinyt, jaksa availla näitä ja katsoa josko sieltä sisältä löytyis sitten vähän järkevämpää asiaa. Puhut asiaa! Keskustelupalstan sääntöjen 4:s parakraahvi: 4. Mieti kirjoitukseesi hyvä sisältöä kuvaava otsikko, saat enemmän vastauksia kun asiasta kiinnostuneet huomaavat viestisi muiden joukosta. Kirjoita otsikoksi ennemmin "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" kuin vain "Kannattaako ostaa..?". Näin asiasta tietävät (ja samanhenkiset) ihmiset huomaavat viestisi muiden joukosta, eivätkä muut (vaikka kyseistä bändiä inhoavat) "turhaan" kuluta aikaansa lukemalla kirjoitustasi. Ettämeinaan luetaan niitä ohjeita ja sääntöjäkin joskus! Osta mut - ma olen kaupan! |