Mistä saisi tilattua E-mu Vintage Pro-moduliin sopivia Proteus 2000 ROM-kortteja? Thomannilla ei ole. Löytyyköhän Suomesta? Kiinnostaisi Definitive B-3 ja Sounds of the ZR-76 kortit. |
Leikari 27.11.2005 11:09:11 (muokattu 27.11.2005 11:09:45) | |
---|
Mistä saisi tilattua E-mu Vintage Pro-moduliin sopivia Proteus 2000 ROM-kortteja? Thomannilla ei ole. Löytyyköhän Suomesta? Kiinnostaisi Definitive B-3 ja Sounds of the ZR-76 kortit. tuotannosta poistuneiden mallien tarvikkeiden hankkiminen jälkeenpäin voi olla melkoisen hankalaa - enkä rolandilla tuki säilyy parhaiten. voit yrittää kokeilla emun maahantuojalta (taisi vaihtua jossain välissä??) - tosin esim. samplerin osalta oma kokemus muutaman vuoden takaa oli varsin huono. Toki maahantuojalla luulisi olevan kontakti ja tieto mikäli valmistajalta niitä vielä löytyisi. Aiemminhan vielä Emu-Ensoniqlla oli nettisivuilla on-line-shop, josta sai kaikenlaista härpäkettä - tsekkaanpa vieläkö semmoinen löytyy vai hävisikö sivu-uudistuksen myötä. soittokierros myymälöihin voisi olla myös paikallaan - jospa jostain sattuisi hyllyperälle unohtunut kortti löytymään (vaikka tokko niitä hyllytavarana on pidetty?) yleensä ottaen synat jne. kannattaa hommata kerralla kaikilla oman tarpeen mukaan mahdollisilla lisäosilla varustettuna - jo vuoden parin jälkeen saatavuus voi olla mitä on. Käytettynä ostettaessa laitteet ovat kyllä aina "as-is" - laajennuspekseihin kannattaa suhtautua siis varauksellisesti. voithan kysellä muusikoiden.netin torilta josko halukasta myyjää löytyisi Soitetaan jamia! |
Mr. Crowley 27.11.2005 11:21:07 | |
---|
Mistä saisi tilattua E-mu Vintage Pro-moduliin sopivia Proteus 2000 ROM-kortteja? Thomannilla ei ole. Löytyyköhän Suomesta? Kiinnostaisi Definitive B-3 ja Sounds of the ZR-76 kortit. Proteus 2000:seen käyviä kortteja olen itsekin joskus kaipaillut, lähinnä tuota B-3 korttia. En ole noita Suomessa nähnyt myytävänä, mutta eBay:ssa (jenkeissä) toisinaan on. En ole viitsinyt ruveta sieltä tilaamaan, ja ovatpa vielä kalliitakin jo melko vanhaan laitteeseen. |
teroyk 30.11.2005 15:25:48 | |
---|
Mistä saisi tilattua E-mu Vintage Pro-moduliin sopivia Proteus 2000 ROM-kortteja? Thomannilla ei ole. Löytyyköhän Suomesta? Kiinnostaisi Definitive B-3 ja Sounds of the ZR-76 kortit. Meikäläinenkin on Proteus 2000:n ROM-palikoita etsiskellyt ja tääläkin ilmoitusta heittänyt joskus ilman tulosta. Mulla olis Proteus 2500:ssa kaks paikkaa vielä tyhjänä. Ei ne niin kaksisia ole, mutta sais vähän monipuolisuutta. Hmm...heitämpä uudestaan tänne ilmoitusta. |
hanipai 30.11.2005 16:12:58 | |
---|
ZR-korttia on saksan ebayssä tälläkin hetkellä. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
Prophet 30.11.2005 21:41:15 | |
---|
Onko kokemuksia E-Mun B3 kortista tai modulista? Mitä hyvää tai huonoa on soundien laadussa, efektipuolella, jne? |
Leikari 30.11.2005 21:46:00 | |
---|
Onko kokemuksia E-Mun B3 kortista tai modulista? Mitä hyvää tai huonoa on soundien laadussa, efektipuolella, jne? emun b3:n perusongelma on, että ko. laite on "presetsyna" - soundien muokkaus on aivan oma maailmansa vs. drawbarsysteemi - johtuen tietysti siitä, että homma perustuu sampleihin - Soitetaan jamia! |
teroyk 01.12.2005 13:19:44 | |
---|
emun b3:n perusongelma on, että ko. laite on "presetsyna" - soundien muokkaus on aivan oma maailmansa vs. drawbarsysteemi - johtuen tietysti siitä, että homma perustuu sampleihin - Itse en ole kuullut, kuin E-MU:n demo-CD:ltä, mutta jotenkin soundista paistaa jopa läpi tuo sampleihin perustuminen...enempikin sellainen dance-musaan sopivia keveitä hammond-matkintoja...joka ei ole ole välttämättä ole huono asia..helppo heittää sovitukseen. |
teroyk 01.12.2005 13:31:42 | |
---|
ZR-korttia on saksan ebayssä tälläkin hetkellä. Eipä ollut enää, mutta nyt olis Vintage Keys Pro-ROM, mutta älytön yli 250 euron hinta. Ostakaa joku, niin mä ostan sen teiltä sitten joskus, kun olette valmiita myymään puoleen hintaa ;) |