Voisko joku kertoa mulle Ultra Bran 20.10.2001 vetäisemän vikan Tavastian keikan biisit? On tuo keikka koneella, ja pitäis saada tietää tosiaan, että mitä biisejä siinä on.. Tässähän nämä pitäisi olla, toivottavasti tästä on jotain hyötyä. 1:Kahdeksanvuotiaana 2:Savanni nukahtaa 3:Hei kuule Suomi 4:Pinnan alla 5:Poika vuoden takaa 6:Entäs nyt? 7:Sinä päivänä kun synnyin 8:Rubikin kuutio 9:Heikko valo 10:Kuka haluaa? 11:Kalifornian ruosteiset kukkulat 12:Kirjoituksia 13:Sokeana hetkenä 14:Vesireittejä 15:Vallankumoksellisen ylistys cover 16:Ding-a-dong cover 17:Laulu marsalkka Mannerheimista 18:Jäätelöauto 19:Kalpeat kasvot 20:Itket ja kuuntelet 21:Ken Saro-Wiwa on kuollut 22:Kaunis ja ylpee 23:Älä soita tänne enää koskaan 24:Heppa 25:Kun vaihtuu vuosituhat encore 1: 26:Tyttöjen välisestä ystävyydestä 27:Moskova 28:Minä suojelen sinua kaikelta 29:Lähetystyö encore 2: 30:Veturi, taksi, valtamerilaiva 31:Hauki 32:Sinä lähdit pois encore 3: 33:Ampukaa komissaarit, nuo hullut koirat! encore 4: 34:Pärnu 35:Musta, niljaisten lehtien kaupunki Siinä se. Voi että. Mitään muuta bändiä en ole koskaan fanittanut niinkuin UB:tä, ja olin/olen niin katkera, kun en koskaan päässyt yhdellekään noista viimeisistä keikoista... EVT. |