Aihe: Rumpali kuntosalilla
1 2
Unnamed
26.11.2005 09:35:09
Ite olen alkanu käydä puntilla mutta ei rummuista ainakaan mainittavaa "haukkaa" ole tullut. Mulla on ainaki ihan saatanan iso jänne käsissä mimmosia en ole muilla nähny. Kaverillakaan ei oo tullu habaa mut sil on joku ihan ihme lihas ihan perkeleen iso:D
Vittuilu alkaa hiljaisuudesta.
Jaakob
26.11.2005 10:58:03
Itse suosittelen:

-Vatsa- ja selkälihasliikkeiden tekoa (ryhti paranee, ei tule selkävaivoja, näyttää terveemmältä)

-Yläselän ja hartioiden liikkeitä salilla, eli esim. maastaveto, hartioiden pyörittely puntit kädessä, ja pystypunnerrus (reenatessa tulee jännitettyä usein hartioita, ja näillä liikkeillä lähtee veri kiertämään, ja samalla kivut vähenee

-Peruskunnon ylläpitoa, eli vaikka pyöräilyä, kävelyä, lenkkeilyä, uintia (jaksaapahan soittaa paremmin pitkiä reenejä, tai rankkoja keikkoja, roudauskin sujuu paremmin puuskuttamatta)

-Kunnon venyttely pienen lämmittelyn jälkeen (aivan ehdoton ennen keikkaa, ennen reeniä, keikan jälkeen, reenin jälkeen, joka ilta. paikat vetreämpänä ja taipuu paremmin. ei mene paikat kipeäksi soittelun jälkeen.

Näillä minä olen pärjännyt. Tuohon vielä lisäksi soittokavereiden kanssa jalkapallon ja salibändyn pelailua silloin tällöin, niin pysyy mieli ja ruumis virkeänä. Ja kunnon ruokavaliota tietenkin. Ja tasaisin väliajoin kaatokännit, että ei hajoa pää tähän terveyspaskanjauhantaan.
Ilomantsista kotoisin.
Nolte
26.11.2005 11:32:56
Rumpali kuntosalilla...on useimmiten näköharha.
Hyvät rummut, huono soittaja!
ddrum54
26.11.2005 12:07:31
Kaverillakaan ei oo tullu habaa mut sil on joku ihan ihme lihas ihan perkeleen iso:D

Mr. Holmes, perhaps?
2`n 4
ÄM
26.11.2005 12:30:28

No en tiiä, mutta yleiskunto on tosiaan yks mitä on hyvä pitää edes jossain kuosissa. Ei se soittokaan kulje jos on ihan rapakunnossa.

Mutta paikkojen lukkoon meneminen onkin sitten ihan vittua. Pakko kertoa, kun kerran kaveri pakotti pelaamaan sulkista perjantai-iltana ja lauantaina oli keikka. Vedettiin parin tunnin vuoro. Venyttelin toki kunnolla siihen päälle, mutta jotenkin siinä on vaan käytössä niin eri lihakset, mitä yleensä, eli jumiin mentiin. En meinannu päästä sängystä ensinnäkään ylös. Soundcheckki kun alkoi, niin silloinhan se järkyttävä totuus vasta paljastui; ei tullu meinaan soitosta yhtään mitään. Oikeakäsi (mailakäsi) oli kuin terminatorin käsi ilman sähköä. Ei mitään kontrollia ja sormetkaan ei meinannu liikkua. Yritä siinä sitten pitää komppi rullaamassa. Siinä vaiheessa mä oikeesti rupesin kelaamaan, että tuuraaja täytyy ottaa paikalle.

Tää on sitte tosi juttu muuten: No boolimalja lävähti näissä haissä pöytään, ennen kuin pappi oli sanonut "AAMEN". Oli nimittäin vihkiminen sielä juhlapaikalla ja sulhanen oli nimenomaan vaatinut, että ensimmäisenä alkaa juomatarjoilu. Sitä kun rupes siinä hörppäilemään, niin kuin ihmeparantumisen lailla rupesi paikat vetreytymään. Keikka meni lopulta helvetin hyvin. Harmittaa etten kysynyt tämän maagisen palautumisjuoman reseptiä. Mutta tärkein lienee vaikuttava aine, joka on tiedossa.
Aegis
26.11.2005 12:55:36
Hyvin heikosti uskon kuntoilun merkitykseen rumpujen soiton parantajana. Kaikki on kuitenkin tekniikalla korvattavissa. Mieleen tulee esimerkki Gene Hoglan, joka Deathin Symbolicin aikana oli jonkinlaisen sairauden kourissa. Mies piti kutakuinkin kantaa rumpupenkille, mutta soitto kyllä levyn perusteella on onnistunut ihan kohtuullisesti...
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Jaakob
26.11.2005 13:18:25
No onhan se kuitenkin kivempi soittaa hyväkuntoisena kuin ihan rapakunnossa hiki valuen ja läskit heiluen tuskan irvistys naamalla. Tosin en nyt itsekään mikään faabio ole lihaksistoltani, mutta silti.
Reten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)