Aihe: Maihinnousutakki
1
Stain
25.11.2005 21:08:11
Tietääkö kukaan mistä kyseisiä takkeja löytyisi? Kuopion kirppareilta olen katsellut, mutta ei ole tärpännyt.
We had some good times But they're gone
superfly
25.11.2005 21:36:32
Tietääkö kukaan mistä kyseisiä takkeja löytyisi? Kuopion kirppareilta olen katsellut, mutta ei ole tärpännyt.

Näitä olen myös Tampereelta koittanut haeskella mutta en löydä mistään.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
salmivaara
25.11.2005 21:50:38

Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Jormaz
25.11.2005 22:12:04
Jenkkiversiota on ollut Salaisessa Agentissa. www.salainenagentti.fi Nyt en tosin tuolta löytänyt.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
dictatorsh*t
25.11.2005 22:25:09

U.S. Eaglessa ainakin on ollut.
Stain
26.11.2005 12:45:01 (muokattu 26.11.2005 12:46:21)
Ihan mielenkiinnosta kyselen:
Kuinkahan moni näitä armeijareleitä kyselee muuten kuin anti-militarisessa tarkoituksessa?

Ei voi tietää. Itse ainakin haluaisin tuollaista takkia ihan vaan sen takia että ne on hienon näköisiä. Varmasti hyvin käytännöllinen syksyllä/keväällä. Talvella tuskin tarkenee, ellei ole vuorta. Ei mulla ole mitään tarvetta viestittää tuommoisella takilla jotain että "armeija on perseestä".

Heh, taitaahan se olla niin että maiharitakkien pitäjät yleistetään joko siviilipalvelusmiehiksi tai vähintäänkin eläinaktivisteiksi.
We had some good times But they're gone
Mirrinsane
26.11.2005 14:04:57

taitaahan se olla niin että maiharitakkien pitäjät yleistetään joko siviilipalvelusmiehiksi tai vähintäänkin eläinaktivisteiksi.

menisin väittämään näin, sillä "normaalit ihmiset" ostavat vaatteensa uusina ja huonolaatuisina.

(olisin halunnut ostaa suikan, mutta äitini oli sitä mieltä, että mut laitetaan suljetulle osastolle)
Veikko
26.11.2005 14:09:12 (muokattu 26.11.2005 14:10:46)

Näsilinnankadulla Sokosta vastapäätä, sisäpihalla on joku army-kauppa. Sieltä löytynee.

Jaa tuolla edellä se mainittiinki jo http://www.us-eagle.fi/etusivu1.htm
Taustalaulaja on lyömäsoitin
EnemyAce
26.11.2005 15:11:52
Ei voi tietää. Itse ainakin haluaisin tuollaista takkia ihan vaan sen takia että ne on hienon näköisiä. Varmasti hyvin käytännöllinen syksyllä/keväällä. Talvella tuskin tarkenee, ellei ole vuorta. Ei mulla ole mitään tarvetta viestittää tuommoisella takilla jotain että "armeija on perseestä".

Ite ostin jenkkitakin aikoinaan ja siihen tuli mukaan sellanen paksu sisällys vuori jonka voi irroittaa. Mutta saattaa tulla vähän michelin-mies olo.
Qsysi
26.11.2005 18:17:18
Ihan mielenkiinnosta kyselen:
Kuinkahan moni näitä armeijareleitä kyselee muuten kuin anti-militarisessa tarkoituksessa?

Mä en nyt muutenkaan käsitä, miten armeijakamaa käyttävä viestittää olevansa sitä vastaan?
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
rheinone
26.11.2005 20:29:07
Mä en nyt muutenkaan käsitä, miten armeijakamaa käyttävä viestittää olevansa sitä vastaan?

No se nyt on sellanen 60-luvulta periytyvä juttu. Jo Vietnamin sodan aikana hipit piti armeijan releitä, pitkää fledaa jä partaa... Olisko siinä ajatuksena että häpäistään univormua?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Heissi
27.11.2005 14:15:39
U.S. Eaglessa ainakin on ollut.

Juu siellä on aina välillä. Omani ostin sieltä. Irrotettava vuori on muuten hieno keksintö.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
elinaon
17.12.2005 10:16:02

http://www.stuntman.fi/
siellä on ainakin jotain
...elämä on vatupassi...
Stain
20.12.2005 13:41:45
http://www.stuntman.fi/
siellä on ainakin jotain

En kyllä löytänyt tuolta maiharitakkeja. Tai oli siellä jotain mustia takin näköisiä, ja jos niitä kutsuvat maihinnousutakeiksi, niin ovat pahasti erehtyneet.
It's a bittersweet symphony, this life
lethereberock
20.12.2005 23:46:06
ikinä kuullukkaan:D
"No pilluhan se on aina mielessä mutta soitetaan nyt ensin!" "tekeminen on teennäistä, näkeminen on näennäistä mutta oleminen, se on olennaista"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)