drummer88 25.11.2005 09:23:17 | |
---|
Mikäs blasti se tämä sitten on? Hh:x-x-x-x-x-x-x-x- Sd:-x-x-x-x-x-x-x-x Bd:x-x-x-x-x-x-x-x- The Art Of Shredding |
Jeltz 25.11.2005 10:06:06 | |
---|
Mikäs blasti se tämä sitten on? Hh:x-x-x-x-x-x-x-x- Sd:-x-x-x-x-x-x-x-x Bd:x-x-x-x-x-x-x-x- Grindiksi mä tuollaista sanon, mutta en mä mistään blasteista kyllä mitään tiedäkään. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
lethus1 25.11.2005 10:41:56 | |
---|
...ja nopeampi versio Krisiunilta. Conquerors of Armageddon on blastien pituuden suhteen melkoisen järjetön levy. Muutenkin tuntuvat brasilialaiset rumpalit olevan täysin musiikin sääntöjen ulkopuolella toimivia raivohulluja elukoita, what could be better? On. Mieletön äijä tuo Krisiunin jätkä. Ei siinä Krisiun oikeastaan on aika helvetin tylsää materiaalia loppujen lopuksi ja kun rumpukomppejakin on se yksi plus pari muuta siellä välissä, ei sitä oikein rummuttelumusiikkinakaan jaksa kuunnella. eikö Krisiunilla ole kuitenkin aika paljon enemmän tuota tasabläästiä mutta basarit polkee muistaakseni trioleina taustalla vai muistanko ihan päin saabia ? Krisiunin Ageless Venomoussilla on muutama helvetin ässä riffi ja maailman hirvein basarisoundi... |
Aegis 25.11.2005 11:29:42 | |
---|
Ageless Venomous on kyllä soundeiltaan jotain hirveää. Conquerors on siinä mielessä suunnilleen täydellistä, biisitkin toimii siinä parhaiten. Tosin ei kyllä koskaan sitäkään jaksa kun muutaman biisin kuunnella, sen verran että saa sen adrenaliiniannoksen siitä tykittämisestä. Siitä rumpalista kuitenkin kuulee ettei se todellakaan vedä mitenkään sormilla, vaan suunnilleen olkapäistä saakkaa repii menemään. Pikkasen eläimellistä, meitsi tykkää. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
rm_wispila 25.11.2005 12:14:50 | |
---|
Mikäs blasti se tämä sitten on? Hh:x-x-x-x-x-x-x-x- Sd:-x-x-x-x-x-x-x-x Bd:x-x-x-x-x-x-x-x- Minusta tämä näyttää HC-kompilta, jossa rumpali on vaan liian hidas vetääkseen humppaa (eli haitsut tuplaten) , semmoinen terveet kädet-blasti siis ;) Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
grind 25.11.2005 12:19:48 | |
---|
Minusta tämä näyttää HC-kompilta, jossa rumpali on vaan liian hidas vetääkseen humppaa (eli haitsut tuplaten) , semmoinen terveet kädet-blasti siis ;) Niinno, nopeutta riittävästi, niin rupeaa grindaamaan. |
Muovinen 25.11.2005 12:22:09 | |
---|
Rotten Soundhan on grindiä, joten siitä tuskin saa kuvaa Hahdon koko repertuaarista. Siinä vedellään lähinnä blasteja. Hänhän soittelee paljon muitakin musiikin lajeja. Wintersunissakaan ei taida koko ajan blastata, jos ollenkaan :) Tiedän kyllä että Hahto soittaa paljon muutakin, eikä kritiikkini kohdistunutkaan niin paljon häneen, kuin itse blastin soittamiseen. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
lethus1 25.11.2005 12:28:32 | |
---|
Ageless Venomous on kyllä soundeiltaan jotain hirveää. Conquerors on siinä mielessä suunnilleen täydellistä, biisitkin toimii siinä parhaiten. Tosin ei kyllä koskaan sitäkään jaksa kun muutaman biisin kuunnella, sen verran että saa sen adrenaliiniannoksen siitä tykittämisestä. Siitä rumpalista kuitenkin kuulee ettei se todellakaan vedä mitenkään sormilla, vaan suunnilleen olkapäistä saakkaa repii menemään. Pikkasen eläimellistä, meitsi tykkää. Juu, tykkään minäkin ja nimenomaan Conquerorsista. Mutta aivan samaa mieltä olen joka suhteessa levystä eli pari biisiä kerrallaan saa riittää. On kuitenkin sen verta yksipuolista menoa. Levyllä on orgaanisimmat ja parhaimmat soundit mitä Krisiunilta olen kuullut. Ja paria viimeisintä en ole tainnut ollenkaan kuulla, meni Agelessin aikaan kiinnostus sen verran alaspäin. Livenähän tuo olisi silti helvetin siisti nähdä. Mikä vika Suffocation -blast nimityksessä on:D ? Perkele, onhan sitä Zakk Wylde -vinkaisujakin ja Michael Jackson ähinöitäkin... AUu! |
Mikä vika Suffocation -blast nimityksessä on:D ? Perkele, onhan sitä Zakk Wylde -vinkaisujakin ja Michael Jackson ähinöitäkin... AUu! Ei mitään, suffocationhan tarkoittaa tukehtumista. Se on sinänsä äärimmäisen kuvaava nimi kompille, joissa kaikki raajat nytkyttävät synkronissa samaan tahtiin. Filli / bridge-osissa toimiva, mutta varsinaisena komppina nimensä mukainen - tukehtunut tuulahdus... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Youni 25.11.2005 13:50:48 (muokattu 25.11.2005 13:51:05) | |
---|
Ei mitään, suffocationhan tarkoittaa tukehtumista. Se on sinänsä äärimmäisen kuvaava nimi kompille, joissa kaikki raajat nytkyttävät synkronissa samaan tahtiin. Filli / bridge-osissa toimiva, mutta varsinaisena komppina nimensä mukainen - tukehtunut tuulahdus... No juu...en minäkään ymmärrä grindin syvintä olemusta, mutta kyllä se minua livenä viihdytti tuo Rotteni. Hahtokin oli siinä lavan etureunassa niinkuin solistina. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Aegis 26.11.2005 12:46:28 | |
---|
Ei mitään, suffocationhan tarkoittaa tukehtumista. Se on sinänsä äärimmäisen kuvaava nimi kompille, joissa kaikki raajat nytkyttävät synkronissa samaan tahtiin. Filli / bridge-osissa toimiva, mutta varsinaisena komppina nimensä mukainen - tukehtunut tuulahdus... Mutta kuten on tullut monesti jauhettua, minusta blasteissa onkin kyse enemmänkin mielikuvien luomisesta kuin rytmisistä hienouksista. Oikeastaan blastithan ovat parhaimmillaan silloin kun ne eivät ole enää edes komppeja, vaan pelkkää jyräävää äänimassaa. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
NKVD 26.11.2005 17:21:35 | |
---|
Oikeastaan blastithan ovat parhaimmillaan silloin kun ne eivät ole enää edes komppeja, vaan pelkkää jyräävää äänimassaa. Hienosti tiivistetty! + Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/ |
grind 26.11.2005 18:20:35 | |
---|
Jep, ainakin Belphegorin "Lucifer Incestus" -biisi on mainio esimerkki jyräävästä blästistä, se vaan toimii. |