rogu 25.11.2005 12:19:34 | |
---|
Mulla on (tällä hetkellä myynnissä) Hartken combo 1155 jossa on siis 3500 nuppi ja 1x15" kaappi. Vahvistimessa esiintyy satunnaisesti "pörinää". Elektroniikasta en tajua mitään, mutta sain meilin jossa käskettiin vaihtamaan etuasteputki jotta pörinä loppuisi. Pörinä esiintyy vaikka TUBE-potikka on nollilla ja silloin kun pörinää ei esiinny putkipuoli toimii niinkuin pitää. Elementti on varmasti ehjä, olen käyttänyt kaappia putkivahvistimen kanssa ja hyvin toimii. Voiko putki olla syypää pörinään vaikka se näyttäisi toimivan? Välillä vahvistin toimii tunnin ihan hyvin ja välillä pörinää esiintyy lähes koko ajan. Bassosta tai piuhoista se ei johdu ja sama pörinä menee LINE OUTin kautta PA-kamoihin, eli etuaste on varmasti kyseessä.. Got This Thing On The Move! |
Karlsson 25.11.2005 12:23:56 | |
---|
Hartkeissa on ollut huonoja juotoksia. Oma Kickbackini pörisi myös epämääräisesti. Eikä siinä siis ole edes sitä putkea etuasteessa. Ei muuta kun huoltoon ja kolvi kuumaksi. Sen jälkeen toimi hyvin. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
omarklah 25.11.2005 12:39:13 | |
---|
Mulla on (tällä hetkellä myynnissä) Hartken combo 1155 jossa on siis 3500 nuppi ja 1x15" kaappi. Vahvistimessa esiintyy satunnaisesti "pörinää". Elektroniikasta en tajua mitään, mutta sain meilin jossa käskettiin vaihtamaan etuasteputki jotta pörinä loppuisi. Pörinä esiintyy vaikka TUBE-potikka on nollilla ja silloin kun pörinää ei esiinny putkipuoli toimii niinkuin pitää. Elementti on varmasti ehjä, olen käyttänyt kaappia putkivahvistimen kanssa ja hyvin toimii. Voiko putki olla syypää pörinään vaikka se näyttäisi toimivan? Välillä vahvistin toimii tunnin ihan hyvin ja välillä pörinää esiintyy lähes koko ajan. Bassosta tai piuhoista se ei johdu ja sama pörinä menee LINE OUTin kautta PA-kamoihin, eli etuaste on varmasti kyseessä.. Jep - vaihda putki - ainakin meiän musakerhon hartkessa tuo on ollut syynä. Jostain syystä tuossa 3500 nupissa on tuo putki herkkä särkymään. Meillä taitaa olla jo 4. putki 3 vuoden sisään menossa... Tää sit sanois tälleen... |
Jep - vaihda putki - ainakin meiän musakerhon hartkessa tuo on ollut syynä. Jostain syystä tuossa 3500 nupissa on tuo putki herkkä särkymään. Meillä taitaa olla jo 4. putki 3 vuoden sisään menossa... Voiko se tosiaan olla putki vaikka pörinä esiintyy TUBE-potikan ollessa nollilla? Got This Thing On The Move! |
omarklah 26.11.2005 16:48:53 (muokattu 26.11.2005 16:49:13) | |
---|
Voiko se tosiaan olla putki vaikka pörinä esiintyy TUBE-potikan ollessa nollilla? En tiedä, en ole elektroniikka-alan ihmisiä - meidän vaffarista pörinät loppui kun putki vaihdettiin... Tää sit sanois tälleen... |