lxi 24.11.2005 18:55:55 | |
---|
Sisäinen päivitys toimi minulla mainiosti. Laitanpa huvikseni tänne ensimmäiset pohjat pistetuloksissa: 60 911 pistettä, vaikeustasona Noble. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Jormaz 24.11.2005 18:56:58 | |
---|
Mä voin vetää ulkomuistista semmoset 5000 pistettä :) In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Skige 24.11.2005 20:10:57 | |
---|
Onkos kukaan tuota verkkopeliä testannut, mitenkäs se toimii? Oma peli tulossa Play.comista, ei enää malttais odottaa, täytyy vaan tyytyä tuohon kolmoseen sillä aikaa. |
EnemyAce 24.11.2005 20:19:19 | |
---|
Sisäinen päivitys toimi minulla mainiosti. Laitanpa huvikseni tänne ensimmäiset pohjat pistetuloksissa: 60 911 pistettä, vaikeustasona Noble. Aha, paljon on pohjat Civ3ssa? Onko tota piste systeemiä muutettu kun musta tuntuu että niitä tulee ehkä vähän liikaakin. Eka Chieftain peli ja sain jotain 20 000 pistettä, vähän vajaa. |
lxi 24.11.2005 20:49:37 (muokattu 24.11.2005 20:50:03) | |
---|
Aha, paljon on pohjat Civ3ssa? Onko tota piste systeemiä muutettu kun musta tuntuu että niitä tulee ehkä vähän liikaakin. Eka Chieftain peli ja sain jotain 20 000 pistettä, vähän vajaa. Civ III:n tuloksista ei valitettavasti ole enää mitään muistikuvaa. Pistesysteemi tuntuisi olevan erittäin sidonnainen voittamisajankohtaan. Erikoista on, että ilman patchia vaikeustasoa ei oteta huomioon pistelaskussa, joten aikainen voitto on sekä Chieftainilla että Deityllä yhtä arvokas. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Civ III:n tuloksista ei valitettavasti ole enää mitään muistikuvaa. Pistesysteemi tuntuisi olevan erittäin sidonnainen voittamisajankohtaan. Erikoista on, että ilman patchia vaikeustasoa ei oteta huomioon pistelaskussa, joten aikainen voitto on sekä Chieftainilla että Deityllä yhtä arvokas. Vaikuttais vähän typerältä ratkaisulta, jos aikaisempi voitto helpomalla tasolla on arvokkaampi kuin vaikeammalla hieman myöhempi voitto. Ite oon ihmetelly oikeastaan kun noblella tuli vähemmän pojoja kuin chieftainilla. Mikähän toi settler taso on, pitäisköhän vetää joku 100 000 :) En tiedä tuleeko sitten HOF-jehuilla ongelmia tuolla civfanatics.com sivuilla. |
lxi 26.11.2005 20:08:10 | |
---|
Jaha. Päivitys toi mukanaan kroonisen kaatumataudin. Ei näin. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
aleksi 27.11.2005 19:48:14 (muokattu 27.11.2005 19:48:35) | |
---|
Jaha. Päivitys toi mukanaan kroonisen kaatumataudin. Ei näin. Ai piru. Just huomasin, että tuo patch on tullut ja toivoin nimenomaan, että oma kaatuiluni loppuisi. No, parin tunnin päästä pääsen sen itse toteamaan, kun pääsen taas kotiin. Niin, tarkoitan tietysti pelin kaatuilua. "open hands to the wind" |
LiiMaNHeNKi 27.11.2005 20:00:20 | |
---|
Jaha. Päivitys toi mukanaan kroonisen kaatumataudin. Ei näin. Itelläni ei tapahtunut muuta huomattavaa, kuin että peli käynnistyy noin kolme kertaa nopeammin kuin ennen. Näin. Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |
Eddie 28.11.2005 12:05:39 | |
---|
Tulipa sitten peli ostettua, ja eilisen 8 tunnin pelisession perusteella voin sanoa pelin olevan parasta Civiä ikinä. "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
lxi 28.11.2005 12:32:41 | |
---|
Itelläni ei tapahtunut muuta huomattavaa, kuin että peli käynnistyy noin kolme kertaa nopeammin kuin ennen. Näin. Onni yksillä. Kaatumiset eivät ole kumma kyllä enää jatkuneet. Pari peliä jäi kesken, kun kaatuivat aina tietyllä vuorolla. Vaan minkäänlaista nopeutusta en huomaa tapahtuneen, pikemminkin päin vastoin. Muutamat toiminnalliset bugit on sentään korjattu. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
aleksi 28.11.2005 17:45:30 (muokattu 29.11.2005 17:54:10) | |
---|
Eipä hävinnyt tuo munkaan ongelma. Nyt peli kaatuu vikailmoituksen kanssa, mistä pitäisi ilmoittaa jonnekin... Ennen ei tullut mitään ilmoitusta. Pitänee aloittaa uusi peli ja toivoa, ettei tuota enää tarvitsisi sietää. EDIT: Eipä tunnu toimivan. Piru! "open hands to the wind" |
juuso a 03.12.2005 00:02:44 | |
---|
Ainakin tallennettun pelin avaaminen kesti luvattoman kauan patchin asentamisen jälkeen. Enpä kerennyt muilta kiireiltäni testaamaan kaatuuko peli kenties vieläkin tiuhempaan intsensiivisemmän pelin jälkeen mitä ennen, mutta en ole kovinkaan toiveikas parannuksien suhteen. Ainakaan edellisten kommenttien perusteella. Ääh.. Emmie jaksa. |
LiiMaNHeNKi 03.12.2005 10:30:19 | |
---|
Ainakin tallennettun pelin avaaminen kesti luvattoman kauan patchin asentamisen jälkeen. Enpä kerennyt muilta kiireiltäni testaamaan kaatuuko peli kenties vieläkin tiuhempaan intsensiivisemmän pelin jälkeen mitä ennen, mutta en ole kovinkaan toiveikas parannuksien suhteen. Ainakaan edellisten kommenttien perusteella. Meikällä patchi ei vaikuttanut tallennetun pelin lataamiseen yhtään, vaikka sitä eniten toivoin (siis että olisi nopeutunut). Minun koneellani hieman isomman pelin lataaminen voi viedä 3-5 minuuttia, eli reilusti kauemmin kuin itse pelin tai esim. Windowsin käynnistys. No, vähentää ainakin haluja save/load-rumbaan, jos sattuu kämmäämään pelissä. Armeija instituutiona on täysin turha. Armeijan tekee tarpeelliseksi vain toisten armeijoiden olemassaolo. Eli lopettamalla kaikki armeijat ei yhtään armeijaa enää tarvita. |
Dropped C 03.12.2005 23:44:36 | |
---|
Loistava peli kyllä. Ärsyttää vaan kun Financial ja Industrous ovat ylivoimaisesti parhaat ominaisuudet johtajilla, on melkein pakko aina pelata tällä Kiinan keisarilla jolla on molemmat.... |
EnemyAce 05.12.2005 21:27:09 | |
---|
Tossa tän kuun pelit-lehdessä oli ihan mainio kolumni Civi nelosesta, ihan vaan BTW. Miten musta tuntuu että vaikka miten pelais niin AIVAN AINA kone nappaa ensiksi buddhismin. Kellä vielä sattunut wanhanaikaista keihäs vs. tankki? |
Dropped C 06.12.2005 17:00:09 (muokattu 06.12.2005 17:00:33) | |
---|
Tossa tän kuun pelit-lehdessä oli ihan mainio kolumni Civi nelosesta, ihan vaan BTW. Miten musta tuntuu että vaikka miten pelais niin AIVAN AINA kone nappaa ensiksi buddhismin. Kellä vielä sattunut wanhanaikaista keihäs vs. tankki? Itse kyllä onnistun joko Buddhismin tai Hinduismin löytämään lähes joka pelissä, Noble tai Prince vaikeustasoilla. Joka pelissähän sitä melkein tulee itse lyötyä vaikkapa infantrya jollakin kämäsellä yksilöllä, yleensä kun roudaan kaikki vanhatkin yksiköt sotimaan hirveissä läjissä aikas lopuuvaiheessakin peliä. Ehkä nuo kannattaisi päivittää, mutta näin on hauskempaa. Olen esim. huitonut mechanized infantrya läjällä warrioreja. Vasta tämän jälkeen viimeistellyt omalla mech. infantryllä, hauskaa oli..... |
Eddie 07.12.2005 08:24:45 (muokattu 07.12.2005 08:25:31) | |
---|
Kai porukka täälläkin tietää kikan miten pystyy rakentamaan settlereitä nopeasti ilman että kaupungin kasvu pysähtyy? Ei mikään hifi-kikka mutta kuitenkin... Eli siis pistäkää kaupunki rakentamaan vaikka barrackseja ja worker hakkaamaan metsää. Sitten kun työläisillä on yksi vuoro työtä jäljellä, muuttakaa kaupunki tuottamaan settleriä. Näin saat hyödynnettyä metsän hakkauksesta kertyneen tuotannon settlerin rakennuksessa. Toista pariin kertaan ja settler valmistuu alta aikayksikön eikä hidasta pahemmin kaupungin kasvua. "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
hirvijo 07.12.2005 15:34:16 | |
---|
Moninpeli on parasta moninpeliä, mitä olen koskaan nähnyt. Tätä on selvästi mietitty: - Simultaneus turns toimii hyvin esim. tiimipeleissä. - Normaali vuoropohjainen peli ei aiheuta pelättyä odottelua, sillä keksinnöt ja rakennukset valmistuvat muiden/vihollisen vuorolla, jolloin hoidat ne asiat. ukkojen liikuttelut sitten omalla vuorolla. - Kaupunkien rakentelu, säätäminen on mahdollista, koska vain. Eli, aina riittää tekemistä. - Kaatuilukaan ei haittaa, koska peli jää päälle tilaan "waiting for player xxx", jonka jälkeen kysytään mitä tehdään. Tässä vaiheessa saa tallentaa tai jatkaa odottamista. Toinen voi siis bootata koneensa ja liittyä peliin (vaikka itse pelin olisi alunperin luonut). - moninpeli-moodia voi muuttaa. Jos siis olet aloittanut perinteisen hotseat-pelin, voit tallentaa sen ja jatkaa sitä seuraalla kerralla Direct IP -pelinä. - Monia muita hyviä puolia! negatiivisia puolia ovat: - Ei voi vaihtaa ykköspelaajan kanssa, jos ei ole 1.09 patchia asentanut. - Yöunet menee useammalta kuin yhdeltä. |
Pluto 25.12.2005 21:44:41 | |
---|
Apuva Sain peli joulupukilta lahjaksi. Onhan meillä pari vuotta vanha kannettava (2,2 gHz, 750 muistia), mutta peli käynnistyy ja pyörii kuiteskin melkein loistavasti. Yksi ongelma vaan on: Kun aloitan uuden pelin, kartta pysyy kauttaaltaan mustana, vaikka kuinka liikkuisi ympäriinsä. Eli en siis periaatteessa näe mitään. Jos kuitenkin aloitan jonkun skenaarion, kartta toimii ihan normaalisti. Mitä häh? Auttaako joku päivitys tähän? Ja joo, on mustakin aika peppanista että tää uusin versio vaatii koneelta näin paljon. Civin vetovoimahan ei mitenkään perustu grafiikkaan, kuten joku jo mainitsikin. Että näihin kuviin ja tunnelmiin... Dillon, you son of a bitch! |