Aihe: alkanut hieman DT tökkimään
1
ChangeOfSeasons
11.07.2003 11:59:53
enää kappaleen eivät kuulosta uskomattomilta, turhiin kikkailuihin alkaa tylsistyttämään ja Labrie toisinaan..noh on vain niin Labrie..kuitenkin tulen ikuisesti olemaan kiitollinen Dream Theatterille siitä että avasi minulle monia ovia uudenlaisen musiikin maailmaan. kaipa niitä DT:nkin kiekkoja voi nostalgian huumassa toisinaan kuunnella. no eipä tässä sen kummempia.. prog rollaaa !!
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now !
Henga
11.07.2003 13:38:46
enää kappaleen eivät kuulosta uskomattomilta, turhiin kikkailuihin alkaa tylsistyttämään ja Labrie toisinaan..noh on vain niin Labrie..kuitenkin tulen ikuisesti olemaan kiitollinen Dream Theatterille siitä että avasi minulle monia ovia uudenlaisen musiikin maailmaan. kaipa niitä DT:nkin kiekkoja voi nostalgian huumassa toisinaan kuunnella. no eipä tässä sen kummempia.. prog rollaaa !!

Well,doh!
Jucciz
11.07.2003 14:37:14
"Jazz, fuusio, etno, proge, latin" .. Dream Theater ei kyllä mahdu oikein mihinkään edellä mainituista laatikoista. Fuusiota ehkä siinä mielessä, että siinä yhdistyy särökitarat ja perinteiselle särökitaramusiikille ei-niin-tyypilliset lottotahtilajit. Dream Theaterin jätkät ovat kuunnelleet progea, mutta mielestäni heidän itse tuottamansa musiikki ei sitä ole. Progesta tulee mieleen lähinnä ajat, jolloin minua ei vielä ollut. 60- ja 70-luvut siis. Taas tuntuu, että olen syntynyt neljännesvuosisata liian myöhään. Miksi kaikki (okei, yli 90%) hyvä musa tehtiin ennenkö kenellekään tuli mieleen lähteä työstämään minua?

Tähän topiciin piti vastata oikeastaan siksi, että tunnen suurta sympatiaa kirjoittajaa kohtaan. Itsekin, myönnetään, diggailin DT:tä joskus lukiossa vielä ja ehkä sieltä jotain juttuja jäi elämään omaan soittoon, mutta lopultakin sen bändin hyvät biisit taitaa olla laskettavissa yhden käden sormin, ja niistä yksikään ei löydy parilta viimeiseltä albumilta. Aika puuduttavaa on tämä uusi materiaali, melkein yhtä pahaa lottoprogea (kiitos, nahkis) kuin Liquid Tilutus Experiment.

Jeh, hyvää viikonloppua vaan kaikille.
Wiitala
11.07.2003 16:17:55
"Jazz, fuusio, etno, proge, latin, välineurheilu."
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Jaska
12.07.2003 02:20:50
koskas on Rushilta tulossa DVD. oon ajatellu ostaa jonkun näköstä materiaali. lähinnä visuaalista, nimenomaan Ruhilta

nimim. Neil Peart 4ever
Järvihirviö
12.07.2003 17:12:33
Ei saatana, taas tätä samaa paskaa..Alkaa oikeasti kyrpiä, kun tasaisin väliajoin alkaa tämä sama aihe alusta.
Miksi helvetissä sitä Dream Theateria pitää aina luokitella johonkin lajiin? Voi sitä energiaa hyödyllisemminkin käyttää.
Ali
12.07.2003 18:36:16

Jeejee. Kakkapylly, pissapylly.

Mutta asiaan: Itsekkin olen kyllä ikuisesti DT:lle kiitollinen, koska bändi avasi minullekkin aivan uudenlaisen musiikkikatsomuksen. Mutta kyllä se DT on rautaa vieläkin, vaikka ei kovin paljon tule kuunneltua. Esim. jotkut Metropolis ja Learning To Live edelleen aivan mahtavia kappaleita, joiden tasoisia en usko kenenkään täällä DT:tä haukkuvien yltävän.
Juho L
12.07.2003 20:35:11 (muokattu 12.07.2003 20:35:28)
Alkaa oikeasti kyrpiä, kun tasaisin väliajoin alkaa tämä sama aihe alusta.

Nyt taitaa olla peräti kolme DT-väittelyä yhtä aikaa. Minä kuolemani jälkeen nousen haudastani syömään aivoja aina kun joku sanoo "Dream Theater" ja "proge" samassa lauseessa.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)