Aihe: Exodus
1 2 3 4 516 17 18 19 2041 42 43 44 45
Iscariah
23.11.2005 17:27:15
Attila vokaaleissa & Frost rummuissa.

no sitten voin ylpeänä sanoa että olen kätellyt itseään Suurta Attilaa. LOL
J.L
23.11.2005 18:01:43

Hah. Eipäs ollu. Kattoppas tuosta Keep of Kalessinin sivuilta olivatko kokoonpanossa.
aku.miettinen
23.11.2005 20:27:49
Olisko jossain kuvia tuosta lutakon keikasta. Olis mukava nähdä.
ReBe
23.11.2005 20:54:34
Olisko jossain kuvia tuosta lutakon keikasta. Olis mukava nähdä.

Muutama harvinaisen huono kuva tuolla:

http://www.freepgs.com/rkm/
Blasphemer
24.11.2005 08:14:23 (muokattu 24.11.2005 08:20:26)

Eipäs muuten Frost ollut paikalla. Frost on tällä hetkellä kiertueella 1349:n kanssa. Keep of Kalessinissa rummut hoitaa nykyisin se heidän alkuperäinen rumpalinsa, Vyl. Attilakaan ei ole enää nykyisin KoK:n virallinen jäsen, eikä kyllä minun mielestä ollut paikalla. 100%:n varma en asiasta ole, mutta muistelen Attilan näyttäneen erilaiselta ja hänellä oli viimeksi mustat hiukset. En kyllä ehtinyt nähdäkään KoK:a kuin noin parin kappaleen verran kun olivatkin aloittaneet jo puoli yhdeksältä ja luulin, että aloittavat aikaisintaan klo21.

EDIT: ja olisi pitänyt lukea (tämäkin) ketju loppuun asti, oli näköjään jo ehditty ennen minua :D
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
MV
24.11.2005 08:21:55
Tänään saatana! Pitissä nähdään!
wätless
Vicious
24.11.2005 10:13:36

Saatana että veti Teatrialla kovan keikan. Vieläki jalat tärisee eilisestä. Taitaapi olla ettei poikia näe enään ikinä livenä..onneksi näin. Sain vielä kaikilta nimikirjotuksen paitsi toiselta kitaristilta :/
lämmintä. -sanoi kettu napalmista
Invader
24.11.2005 11:39:50
Taitaapi olla ettei poikia näe enään ikinä livenä..onneksi näin.

Jaa häh?
Tai sitten ei..
Ben_D
24.11.2005 13:04:55 (muokattu 24.11.2005 13:05:42)

Jaa häh?

Varmaan tarkotti, että onneksi näki Exoduksen livenä kun voi bändi vedellä viimesiä rundejaan. Tosin....kyllä mä luulen että parin vuoden päästä tulee taas uusi Exodus rieska pihalle ja kiertuetta pukkaa.

Duunin jälkeen salille, kapakkaan, Nosturiin.
Aegis
24.11.2005 13:22:54
Joo, tuskinpa tarvitsee pelätä että Exodus nyt yhtäkkiä häviäisi, kuten olen muutaman kerran jo vissiin sanonut. Levyt tulen varmaan tulevaisuudessa ostamaan jos laatu pysyy, kuitenkaan modernia mutta silti omaperäistä ja hyvää metallia ei pahemmin vastaan tule.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Vicious
24.11.2005 13:36:25 (muokattu 24.11.2005 13:41:18)

Joo tarkotin että onneksi olin keikalla :´)..ja siitä että Exodus saattaa ehkä vielä käydä suomessa mutta toinen on taas se että tuleeko se tänne pohjoiseen

Jäi vähän vituttaan se että Exodus soitti ennen Hypocrisyä..mutta veti Hypoki hyvin
lämmintä. -sanoi kettu napalmista
Invader
24.11.2005 13:43:41
Varmaan tarkotti, että onneksi näki Exoduksen livenä kun voi bändi vedellä viimesiä rundejaan. Tosin....kyllä mä luulen että parin vuoden päästä tulee taas uusi Exodus rieska pihalle ja kiertuetta pukkaa.

Vähän kanssa epäilen sitä että viimeisiä rundejaan vetäisivät. Ihan pöhölössä vedossa bändi oli ja ne selkeesti nautti siitä soittamisesta itsekin. Toisaalta, kaikkeahan voi tapahtua jos paska säkä käy..
Tai sitten ei..
elbowski
24.11.2005 16:46:32 (muokattu 24.11.2005 16:56:26)
Nähdään poijjaat siellä. Mie morjestan jos tunnistan.

E. Pitää valmistautua LÄHTÖÖN.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
MV
25.11.2005 09:11:28
Jumalauta mikä keikka nosturissa tosiaan...Ei paljon tarvinnut sitä pittiä odotella keikan alussa...Kaaos alkoi samantien. Melko tylyn näköinen hevimörssäri tuo Rob Dukes:) Ja lauloi muuten myös ihan saatanan hienosti!
wätless
Ben_D
25.11.2005 09:25:03

Jumalauta mikä keikka nosturissa tosiaan...Ei paljon tarvinnut sitä pittiä odotella keikan alussa...Kaaos alkoi samantien. Melko tylyn näköinen hevimörssäri tuo Rob Dukes:) Ja lauloi muuten myös ihan saatanan hienosti!

Nimeonomaan mörssäri. Melkonen ryhävalas ;) Hyvä keikka, mutta aivan liian lyhyt. Gary Holt sanoi, että ensi kesänä uudestaan. Kuten sanottu....vanhassa taas kerran vara parempi. Go Go Go.
Akiman
25.11.2005 09:27:48

Nimeonomaan mörssäri. Melkonen ryhävalas ;) Hyvä keikka, mutta aivan liian lyhyt. Gary Holt sanoi, että ensi kesänä uudestaan. Kuten sanottu....vanhassa taas kerran vara parempi. Go Go Go.

Mikäköhän festari mahtaisi Exodusta kiinnittää? Olisikohan Tuskan vuoro tällä kertaa?
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: U.D.O, NOWEN, MARCO HIETALA ::
Da Make
25.11.2005 09:42:02
Helkkarin kova oli, ei voi muuta sanoa.
Vähän menee rockpoliisi hommiksi mutta aika häiritsevän voimakkaasti kitaristit olivat miksattu left-right ch. ajattelulla. Itse olin lavaa katsoen vasemmalla enkä meinannut kuulla Gary Holtin sooloja juuri ollenkaan. Helkkarin tiukka silti, kova meno.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Aegis
25.11.2005 09:48:32
Mikäköhän festari mahtaisi Exodusta kiinnittää? Olisikohan Tuskan vuoro tällä kertaa?

Toivottavasti Sweden Rock, kun ite meinasin lähteä ulkomaille pyörimään. Tosin jos huonosti käy niin mieluitenhan sitä Tuskassa kävisi pyörähtämässä. Exodus + Festarikokoinen pitti = madness! Tosin jos Agent Steel ja Onslaught on jossakin päin maailmaa samoilla festareilla, niin saattaa olla että joutuu Exoduksesta huolimatta karistamaan suomen tomut jaloista.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
zeta
25.11.2005 10:18:27
Oli kyllä kova keikka, indeed. Pitti kävi kunnon päälle ja pahasti. Vähän tunnelmaa latisti se, kun kolautin jonkun häiskän kanssa päät yhteen. Tuli niin helvetin huono olo, että oli pakko mennä vessaan laattaamaan. No, puoli biisiä siinä meni hukkaan ja onneks selvittiin tällä kertaa pienellä päänsäryllä. Päänsärkykin unohtui setin loppupuolella, kun meininki oli niin perkeleen loistavaa. Toki olisin toivonut enemmän matskua Bondedilta tai Fabuloussilta, mutta tulihan sieltä sentään Fabulous Disaster.

Tuli paiskattua keikan jälkeen kättäkin Holtin, Dukesin ja Gibsonin kanssa. Jos ensi kesänä Suomeen tulevat, niin olen paikalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)