Karlsson 10.07.2003 09:04:50 | |
---|
Meillä tyttöystäväni joutuu kuuntelemaan ainaista treenaustani kokoajan, mutta kun sille vetää akustisella skitalla jotain pehmeitä jazzsointuja, niin kyllä se edelleen on ihan sulaa vahaa...hehe... Hän ei oikeasti osaa soittaa mitää eikä ole erityisen musikaalinen ja musiikkimakumme on ihan erilaista, mutta kuulemma on kiva kun on muusikon retku vierellä rämpyttämässä. Ja jaksaa ymmärtäväisesti nyökytellä kun vauhkoan jostain jazzlevyistä. Mulla on niiiiiiin ihan nainen! "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
Prowleri 11.07.2003 02:00:30 | |
---|
Miksiköhän tuli Spinal Tap yhtäkkiä mieleen? Herkkää pianosoittelua flyygelin ääressä: -"That's beautiful. Is it yours?" -"Oh the song? Yea, I wrote it." -"What do you call it?" -"'Suck My Love Pump'." (IIRC) Myytävänä: Warwick Thumb BO 5 -basso(myös vaihto nauhattomaan), Peavey TVX-410 (4ohm) -kaappi |
Socialite 11.07.2003 08:39:51 | |
---|
Ei sillä sinne sänkyyn olekaan tarkoitus mennä. On paljon muita asioita, mitkä ovat seurustelussa paljon tärkeämpiä. Soittelustakin voi joillekin koitua sellainen. höpöhöpö! Blues power! |
Lähikauppias 11.07.2003 09:36:22 | |
---|
Heh. Minä rämpytän ja laulan niin usein, ettei tyttöystävä ole siitä enää moksiskaan. Ärsyttävintä on se, kun yritän soittaa kitaraa/pianoa ja laulaa samalla ihan fiiliksissä, niin nainen rupeaa puhumaan mulle jostain aivan irrelevantista tai kysyy multa jotain. Sitten minä sanon, että "Koita nyt vittu olla keskeyttämättä silloin kun mä soitan" ja koko biisi on jo pilalla ja sitten joudun vastaamaan sille. Se sanoo, että "Hups, sori. Niin, mites se nyt sitten on?" Mutta aivan ihana tyttö se on. Oikeastaan itse asiassa inhoankin sitä kun minua kehutaan ja ollaan sulaa vahaa. |
booster 11.07.2003 11:16:23 | |
---|
Ärsyttävintä on se, kun yritän soittaa kitaraa/pianoa ja laulaa samalla ihan fiiliksissä, niin nainen rupeaa puhumaan mulle jostain aivan irrelevantista tai kysyy multa jotain. "Mentäiskö tuonne makkarin puolelle jo..?" Hoho. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Yamaha, Squier, (Tokai, Fender) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Drive |
Makuupussimies 11.07.2003 11:44:52 | |
---|
Kenkää? Laitetaan nyt pieni vinkki p*l*u*. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
Lähikauppias 11.07.2003 11:47:58 | |
---|
Laitetaan nyt pieni vinkki p*l*u*. Palmua? |
Tb 11.07.2003 12:18:17 | |
---|
mun äijä ei oikeen innostu musiikista, joten en oo hirveesti viittiny soittaa sille. kerran kokeilin ja reakto oli tämä: "miks sä rämpytät tota kitaraa, rämpytä mieluummin mua". en oo sitten viittiny vaivautua uudelleen. Ärsyttävintä on se, kun yritän soittaa kitaraa/pianoa ja laulaa samalla ihan fiiliksissä, niin nainen rupeaa puhumaan mulle jostain aivan irrelevantista tai kysyy multa jotain. Sitten minä sanon, että "Koita nyt vittu olla keskeyttämättä silloin kun mä soitan" ja koko biisi on jo pilalla ja sitten joudun vastaamaan sille. Se sanoo, että "Hups, sori. Niin, mites se nyt sitten on?". tuo on kyllä ärsytyksen multihuipentuma, kun joku alkaa kyselemään jotain kesken soitannan. eikö ihmiset tajua, ettei silloin voi vastata?! mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko) |
noir 11.07.2003 12:22:26 | |
---|
Pitänee ostaa sähkökitara, niin voi ruveta soittelemaan tytölle deathmetal-hittejä ;) Knowledge is power, France is bacon. |
Karlsson 11.07.2003 12:31:32 | |
---|
mun äijä ei oikeen innostu musiikista, joten en oo hirveesti viittiny soittaa sille. kerran kokeilin ja reakto oli tämä: "miks sä rämpytät tota kitaraa, rämpytä mieluummin mua". en oo sitten viittiny vaivautua uudelleen. Kuten ehkä olemme aikaisemminkin huomanneet, instrumenttia soittavat naiset aiheuttavat miehissä hallitsemattomia seksuaalisia reaktioita. "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
Absoluto 11.07.2003 12:43:22 | |
---|
Kuten ehkä olemme aikaisemminkin huomanneet, instrumenttia soittavat naiset aiheuttavat miehissä hallitsemattomia seksuaalisia reaktioita. Varsinkin puhallinsoittajat... Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
Lähikauppias 11.07.2003 13:18:26 | |
---|
Varsinkin puhallinsoittajat... Ei. Sello. Uhh. |
noir 11.07.2003 13:21:54 | |
---|
Varsinkin puhallinsoittajat... Tuli pelottava visio mieleen, jota Lähikauppias ei ilmeisesti huomannut... Knowledge is power, France is bacon. |
Karlsson 11.07.2003 13:30:22 | |
---|
Ei. Sello. Uhh. Ääh. Tai onhan se ihan jes, mutta tunnen niin monta sellistiä ihan kaverina, että moiset ajatukset ovat lukittuina mieleni syvimpiin sopukoihin. Siinä on kans jotain mageeta, kun nainen soittaa bassoa. Tosin olen itse basisti, joten ehkä se vaikuttaa asiaan. Tossa ostin kyllä omalle kultimussulle ison dumbeck-rummun lahjaksi, että se voi jammailla mun kontran soittelun kanssa. Ja kun olen tämmöinen tossun alla eläjä, niin sanon että dumbeckiä soittavat beibet on seksikkäitä. Muut pois mielestä. Paitsi ehkä puhaltimia soittavat...ei..kaikki vaan pois.. "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
Juho L 11.07.2003 13:52:15 | |
---|
Varsinkin puhallinsoittajat... Didgeridoo? "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Lähikauppias 11.07.2003 13:57:29 | |
---|
Tuli pelottava visio mieleen, jota Lähikauppias ei ilmeisesti huomannut... Öö... Fagotit? |
No taxihan olis tietenkin kaunis Joo, etenkin just se. Tai sit se Liimatan tulkitsema Tilatkaa tytöt taksi -> "...rakkaus kestää puoli tuntia kerrallaan..." Loistobiisi! Kiitos ja anteeksi. |
Veikko 11.07.2003 14:48:52 | |
---|
Kuten ehkä olemme aikaisemminkin huomanneet, instrumenttia soittavat naiset aiheuttavat miehissä hallitsemattomia seksuaalisia reaktioita. Naisrumpaleita on kiva seurailla. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Makuupussimies 11.07.2003 14:49:26 | |
---|
Palmua? Vähän lisää: P*llu* "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
KooAa 11.07.2003 18:17:05 | |
---|
Vähän lisää: P*llu* Lähtekää mun matkaan äijät, kun minä soitan niin muut saa p*llu*... näin on todistettavasti käynyt. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |