Aihe: Flight of the bumblebee
1 2
R.Cooley
14.06.2003 20:06:52 (muokattu 14.06.2003 20:08:55)
Onkos tällä joku arvo?
Kun tutkailin teoria palstaa ja siellä taidettiin puhua I, II ja III- vaikeus asteisista kappaleista, yleensä johonkin pääsykokeeseen pitää soittaa jonkun asteinen kappale?
Nopeus on soittotaidon mittari.
Cletus Awreetus
14.06.2003 22:42:02
Varma tapa päästä sisään on soittaa pääsykokeessa Tolosen Django (+ impro-soolot)!
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
pwallin
17.06.2003 08:09:45

Sormilla tuo voi mennäkin, mutta plektralla tulee pari kohtaa jotka joutuu sovittamaan uusiksi jos haluaa että tempo pysyy huipussa. Olen kuullut muutamia eri versioita riippuen millä soittimella kappale on soitettu.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Rokkariarvid
09.07.2003 17:12:35
Varma tapa päästä sisään on soittaa pääsykokeessa Tolosen Django (+ impro-soolot)!

Tuo on muuten hyvä kappale, eikä oo alux helppo. Mulla meinas mennä sormet solmuun kun tuota harjottelin, mutta nyt se menee :P
syö jo perse!
R.Cooley
09.07.2003 17:17:16
Tuo on muuten hyvä kappale, eikä oo alux helppo. Mulla meinas mennä sormet solmuun kun tuota harjottelin, mutta nyt se menee :P

Saattaa olla, mulla on joku Troy Stetinan rokki versio siitä, en oo vielä jaksanu alottaa sitä, reenailen vähä legato soittoa ensi..=)
Satriani on voittamaton
Cletus Awreetus
09.07.2003 17:22:58
Saattaa olla, mulla on joku Troy Stetinan rokki versio siitä, en oo vielä jaksanu alottaa sitä, reenailen vähä legato soittoa ensi..=)

Musta tuntuu, että Rokkariarvid tarkoitti Tolosen Djangoa...
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
R.Cooley
09.07.2003 17:28:40

Niinpä, ainakin lainauksessa oli..=) no oon niin keskittyny skebaan..
Satriani on voittamaton
Rokkariarvid
10.07.2003 10:54:28

Niin joo tuossa tarkotin, mutta olen kokeillut myös Flight of bumblebeetä ja kappas vain, siinäkin meni sormet solmuun :)
syö jo perse!
Uli Con Carne
10.07.2003 11:21:41

Arvo?

Flight Of The Bumblebee = cliché
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
R.Cooley
10.07.2003 11:36:17
Arvo?

Flight Of The Bumblebee = cliché

Niin, kun pääsykokeisiin täytyy soittaa jonkun tasoinen biisi, niin mikä on tuon "vaikeusaste" sinne ei varmaan millään Rammsteinin - Ich will:llä pääse=)
Satriani on voittamaton
Rokkariarvid
10.07.2003 12:43:11
Niin, kun pääsykokeisiin täytyy soittaa jonkun tasoinen biisi, niin mikä on tuon "vaikeusaste" sinne ei varmaan millään Rammsteinin - Ich will:llä pääse=)

No ei takuulla :)

Ei oo kovin haastellisia nuo Rammsteinin kappaleet :)
syö jo perse!
Absoluto
10.07.2003 12:48:28
Rammsteinin biisit tulee soittaa konemaisen tarkasti. Haastetta on siinäkin enemmän kuin luulisi.

Tuskin kuitenkaan pääsykokeessa kannattaa silti niitä koittaa.
Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori
Uli Con Carne
10.07.2003 13:18:48

Et tuu kyllä millään Bumblebeellakaan pääseen. Son vähä sama ku menisit vetään Eruptionia sinne käsilläs seisoen jonglööraten kahta wahia jaloillas, if you catch my drift.

Mites joku musikaalisen kuulonen juttu kävis...?
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
R.Cooley
10.07.2003 13:29:36
Et tuu kyllä millään Bumblebeellakaan pääseen. Son vähä sama ku menisit vetään Eruptionia sinne käsilläs seisoen jonglööraten kahta wahia jaloillas, if you catch my drift.

Mites joku kuulonen juttu kävis...?

2 x Hoho. Kyllähän joku muusikaalinen olis varmaan hyvä=), Koulultahan varmaan saa sellasen listan mitkä on niitä "oikeita" biisejä.
Satriani on voittamaton
funkypick
10.07.2003 15:19:30
Onkos tällä joku arvo?
Kun tutkailin teoria palstaa ja siellä taidettiin puhua I, II ja III- vaikeus asteisista kappaleista, yleensä johonkin pääsykokeeseen pitää soittaa jonkun asteinen kappale?

En tiedä mihin kouluihin tarkoitat, mutta eikös niissä ole yleensä yksi vapaavalintainen ja toinen jostain listasta? ja monasti vielä pitää soittaa improvisoitu soolo. Tietes jos haluat tohon jotain improvisoida niin siitä vaan :) Tai siis näin ainakin pop&jazz. Vai oliko joku Speed&Emotion-opisto mielessä? ;)
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough.
R.Cooley
10.07.2003 15:25:03
En tiedä mihin kouluihin tarkoitat, mutta eikös niissä ole yleensä yksi vapaavalintainen ja toinen jostain listasta? ja monasti vielä pitää soittaa improvisoitu soolo. Tietes jos haluat tohon jotain improvisoida niin siitä vaan :) Tai siis näin ainakin pop&jazz. Vai oliko joku Speed&Emotion-opisto mielessä? ;)

Pop ja Jäzz tottakai. No pitää katella mitä keksii, huhu
Satriani on voittamaton
Uli Con Carne
10.07.2003 15:55:41

Speed = Emotion -opisto jatkunee ens kesänä taas kun Born To Shred III pitäis ilmestyä.

Jos haluat pyrkiä opistoon lähetä sähköpostia numeroon 2.
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
R.Cooley
10.07.2003 15:58:18
Speed = Emotion -opisto jatkunee ens kesänä taas kun Born To Shred III pitäis ilmestyä.

Jos haluat pyrkiä opistoon lähetä sähköpostia numeroon 2.

Vasta sitten=)

No kai se pitää ootella.
Satriani on voittamaton
kunnasja
10.07.2003 16:36:00

Sisään mihin? Impro-soolot jos vetää hyvin, on ihan hyvä kitaristi. Kai. Muilta osin biisi ei ole mikään mahdoton, jos ei sitten ihan lässyhelppokaan.
Visit http://www.helionprog.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)