Aihe: jcm900 1X12 vs. silver jubilee 1X12
1
jortsul
24.11.2005 17:51:28
kertokaa omia kokemuksia laitteista.
olisi hyvä jos joku voisi vertaillä myös näitä.

olisiko näille laitteille 550€ sopiva hinta vaiko ei?
LassiÖ
24.11.2005 19:21:39 (muokattu 24.11.2005 19:22:21)
Itsellä on tuollainen jubilee 2554, maksoin siitä täsmälleen tuon 550€. Tosi loistava vahvistin, ilman kaappia tosin kuulostaa hieman ohuelta mutta siihen auttaa hieman että pistää vahvarin ihan seinään kiinni. Kun pistää kaapin lisäksi vielä boosterin niin johan taittuu kaikki humpasta raskaaseenkin metalliin asti.
IMIK #26 kalamies#17 >-)))>
Barska
25.11.2005 00:09:16

Juu ja ei. Musta taas ne 900-sarjalaiset millä mä olen soittanut, on olleet enemmän mun makuun, paremmat puhtaat ja sitä rataa... Jubilee+puhdas+mie ei ikinä ole oikein toiminut, tosin ei sitä siihen ole tehtykkään kai... Säröthän jubileessa on ykköstä, siitä se sen mainekin... Mut 900:kin musta on mainettaan parempi. Eli molempi parempi, mut ihan eri laitteita. Samaa sukua, mut pikkuserkuja... Kokeiltava on. Ja sit juttu mikä jmc800 hypetyksessäkin mainittu, mut ei tarpeeksi, mitä vanhempi putkimarsu, sen enemmän ne yksiloitä, ihan rippuen kunnosta, huollosta, tärskyistä elontiellä... Kai koskee kaikkia putkivahvaimia... Ja kun noi jubileetkin jo täysi-ikäisiä alkaa olla...
"Hai sie rumpali, siun rummuis o jotain vikaa, ku ei kuulu ku pient suhinaa..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)