Katjuska 23.11.2005 10:46:15 | |
---|
Tervehdys ihmiset tietäväiset! =) "Löytyi" isukin kätköistä Carlsbron TR-60 vahvistin. Taitaa olla 70-luvun alun vuosimallia.. Näyttää olevan putkivahvistin, jossa 2xCelestionin (G12 H) 30 wattiset mölytoosat, kaiku, tremolo, 2 kanavaa kitaralle ja 2 bassolle (heh).. Mitä luulette, missä hinnoissa tuollaisen arvo liikuskelee tänä päivänä? |
JuSu 23.11.2005 11:05:44 | |
---|
Tervehdys ihmiset tietäväiset! =) "Löytyi" isukin kätköistä Carlsbron TR-60 vahvistin. Taitaa olla 70-luvun alun vuosimallia.. Näyttää olevan putkivahvistin, jossa 2xCelestionin (G12 H) 30 wattiset mölytoosat, kaiku, tremolo, 2 kanavaa kitaralle ja 2 bassolle (heh).. Mitä luulette, missä hinnoissa tuollaisen arvo liikuskelee tänä päivänä? Satanen tarjottu... No juu. Noita about saman aikakauden Carslbro TOP -nuppeja liikuskelee n. 300 euron hujakoissa, jos siltä pohjalta lähtisi arvioimaan... Ehkä 400 euroa? Toisaalta, nää on käsittääkseni aika harvinaisia, ja voivat olla jossain piireissä erittäinkin haluttuja. Jos itsellä on käyttöä, niin ei (tietenkään) kannata myydä. Noissa vanhoissa Carslbro -vehkeissä on sellaista vanhaa, haluttua brittisoundia Marshallin ja Laneyn tyyliin. Uskonpa, että muutaman vuoden päästä ei noita TOPpejakaan enää noihin hintoihin saa. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
minidriver 24.11.2005 15:17:39 | |
---|
"Löytyi" isukin kätköistä Carlsbron TR-60 vahvistin. Taitaa olla 70-luvun alun vuosimallia.. Näyttää olevan putkivahvistin, jossa 2xCelestionin (G12 H) 30 wattiset mölytoosat, kaiku, tremolo, 2 kanavaa kitaralle ja 2 bassolle (heh).. Mitä luulette, missä hinnoissa tuollaisen arvo liikuskelee tänä päivänä? Harmi kun oman iskän kätköt ei ole tuollaisia... Kelpais kovasti. Siin kai se sit o niinku jollailail... Vai hä? |
Katjuska 24.11.2005 17:11:02 | |
---|
Harmi kun oman iskän kätköt ei ole tuollaisia... Kelpais kovasti. Heh... niin kelpaa mullekin! Ihan tajuttoman hienot äänet siitä lähtee. =) |
Tommoisen samanlaisen ostin muutama vuosi sitten Keltaisen Pörssin ilmoituksen perusteella sokkona, elementteinä mulla tosin yksi Fane ja yksi Goodmans, ja ei ole tarvinnut katua... Kolmesataaviisikymppiä siitä silloin maksoin. Meillä onkin melkoinen kokoelma noita Carlsbroja; kämpällä tämän lisäksi Twin Channel Power Amp 60-wattinen EL34-nuppi, ja Bass-niminen 100-wattinen trankkubassonuppi... |
Läpistö 24.11.2005 22:46:58 | |
---|
Mulla on sellanen Top 100 -nuppi ja kyllähän se helvetin hyvä vahvistin on. Isäni sen oli jostain ostanut rikkinäisenä (muuntajat oli kusahtanu) ja sitten teetti siihen uudet muuntajat ja itse kolvaili tuon muuten kuntoon. Kyllä siitä hyvää soundia ja mökää riittää :) "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
minidriver 25.11.2005 09:47:00 | |
---|
Mulla on sellanen Top 100 -nuppi ja kyllähän se helvetin hyvä vahvistin on. Mulla on sama laite. Tykkään valtavasti. Eikä hankintahinta päätä huimannut (0 markkaa siihen aikaan.) Laite oli kaverin treenikämpän nurkassa ollut vuosia ja sitä oli joku onneton käyttänyt enemmän kiukaana kuin tarkoitukseensa (sisuksiin oli kaadettu erilaisia nesteitä n. 386 litraa - lähinnä keskiolutta oletan...) Pahanhajuinen, toimimaton yksilö - sopi erinomaisesti mulle. Remonttihan oli aika isotöinen mutta onneksi isi on taitava ja avulias harmaahapsi. Siin kai se sit o niinku jollailail... Vai hä? |