Aihe: Hevimetalli"musiikin" vaikutuksista (yleisönosastokirjoitus)
1 2 3 4
jogo3000
23.11.2005 00:48:40

Tarkoittako tämä nyt sitä, että tarpeeksi hevimetalli"musiikia" soitettaessa maailmasta loppuu vesi?

Eiku kysehän oli jäätyneestä, kiteytyneestä vedestä.
Once you stop moving, you're dead.
Woc
23.11.2005 06:28:14

Eiku kysehän oli jäätyneestä, kiteytyneestä vedestä.

Eivät varmaan ymmärtäneet soittaa sille jäälle Immortalia. Siitä se ois digannu.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Super-Jari
23.11.2005 06:55:09
Tarkoittako tämä nyt sitä, että tarpeeksi hevimetalli"musiikia" soitettaessa maailmasta loppuu vesi?

Ei vaan se muuttuu epämuodostuneeksi ja lopulta hajoaa.

Jos Immortal olisi vielä olemassa ja sattuisi kuvaamaan videonsa jommalla kummalla napajäätiköllä niin maaima olisi todellakin pulassa. Vettä olisi todellakin riittävästi.

Blashyrkh mighty tsunami dark
MV
23.11.2005 07:45:43
Enää en heviä kuuntele!
wätless
BMF
23.11.2005 09:32:10
Joko ole sokea, mutta tuossa linkissä ei puhuttu mitään raskaampaan musiikkiin liittyen. Ellei sitten "hevi" ole vaaraksi susille ja karhuille. :)
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Mrezzye
23.11.2005 09:42:55

Ehkä paha juttu, jos olette jäässä. Minä olen kuitenkin myös läpi talven sulana, joten hevimusiikki aiheutta meikäläisen elimistössä korkeintaan jonkinlaista aaltoliikettä. Jatkan hevin kuuntelua (muun ohella) toivottavasti siihen saakka kunnes olen mullissa.
migreeni
23.11.2005 15:15:01

Hatsiuh, olen allerginen paskalle.

:D
Iscariah
23.11.2005 15:18:21
Aika fiksuja näköjään ne kiteet, ku hajoaavat jos sanoitukset ei miellytä. :)

kyllähän minuakin hajottaa jos sanoitukset ovat perseestä. tuo oli taas vaihteeksi todella järkevä kirjoitus lehdessä
Roitto
23.11.2005 15:48:17
Ottiko ketään ylös? Mitä siinä luki?
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Jeltz
23.11.2005 15:55:23
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Jööhannes
23.11.2005 16:43:11 (muokattu 23.11.2005 16:43:39)
http://www.kouvolansanomat.fi/arkis … 05/11/22/mielipide/juttu6/sivu.html

Laitanpa tämän uuden linkin tuohon aloitukseen, kiitoksia.
Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi!
Chimera
23.11.2005 22:15:50
Vitunkos väliä tuolla kunhan vesi vielä tuonkin jälkeen sammuttaa janon, esim.
Myöhäistä pyllistää kun paskat on housussa :: THV-klubi #25
Mr. Juge
24.11.2005 12:46:11
Joopa joo...tästäkin kirjoituksesta ovat vastuussa varmasti juuri ne samat henkilöt, jotka aina jaksavat puputtaa "rauhaa ja rakkautta", ja että "rakastakaa toisianne, antakaa kaikkien kukkien kukkia" ynnä muuta ynnä muuta.
Ja sitten kun nämä samaiset henkilöt näkevät mustalettisen hevarin liikkuvan kadulla jonkin Dark Funeralin paita päällä, ne tuomitsevat hänet Helvettiin.
Että näin.
I'm not a prisoner, I'm a free man!!!
salmivaara
24.11.2005 12:48:39

Joopa joo...tästäkin kirjoituksesta ovat vastuussa varmasti juuri ne samat henkilöt, jotka aina jaksavat puputtaa "rauhaa ja rakkautta", ja että "rakastakaa toisianne, antakaa kaikkien kukkien kukkia" ynnä muuta ynnä muuta.

Hipit?

Ja sitten kun nämä samaiset henkilöt näkevät mustalettisen hevarin liikkuvan kadulla jonkin Dark Funeralin paita päällä, ne tuomitsevat hänet Helvettiin.
Että näin.

Uskovaiset?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
C
24.11.2005 13:47:42
Muistatteko väitteen siitä, että illalla cocacola -lasiin laitetusta hampaasta on aamulla jäljellä vain murunen? Kokeilin sitä lapsena. Liotin hammasta useamman päivän limussa eikä mitään tapahtunut. Äiti kaatoi lopulta drinkin lavuaariin. Olin pettynyt.

Hevimetalli"musiikissa" on sen sijaan aivan toisenlaista poweria. Ohjelmoin illalla raskasta mättöä koko yöksi soimaan ja asetin hampaan kaiuttimen eteen. Tiedätteko mitä aamulla huomasin? Säyseä etuhammas oli muuttunut ilkeän teräväksi kulmahampaaksi ja lisäksi vielä jakautunut *kahdeksi* hampaaksi! Kuulin myös aivan varmasti selkäpiitä karmivaa naurua, kun peloissani pyyhkäisin hampaat roskakoriin...

Lisätietoja hampaiden ja hevimetalli"musiikin" yhteydestä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bullshit
Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa
Deino
24.11.2005 13:51:07

Joku sai nyt plussan.
Perkele!
Hetu
24.11.2005 15:04:41

http://www.life-enthusiast.com/twilight/research_emoto.htm

Tuossa lisää infoa tuosta kidehommasta.

tolla systeemillähän vois testata onko "pohjimmiltaan" paha vai hyvä, kun kerta Hitleristä on tullu tollane paskapalleron näkönen kide ja sit Äiti Teresasta jotain muka kauniinpaa
Jaava
24.11.2005 19:22:54
Juu siis minä olen ehdottomasti samaa mieltä tämän nikatokohusaruhuntsan (vai mikä olikaan) kanssa. "Hevimetalli"musiikki"" pitää kieltää lailla, jottei kaikki vesi vääristy!
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Robbo
24.11.2005 20:29:34
http://www.life-enthusiast.com/twilight/research_emoto.htm

Mahtaisivatkohan nuo Bethoveninkin pastoraalit syleillä pimeää puolta jos niitä vähän kompuroisi ja lisäisi säröä. Vai muodostuisikohan edelleen tuollainen maailman kanssa harmoniassa sykkivä kide.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)