Lähikauppias 24.11.2005 10:52:00 (muokattu 24.11.2005 11:47:10) | |
---|
Huh huh. Meiningin puolesta Turun keikka oli kyllä aika lailla paras ikinä. Normaalisetin jälkeen kiskoivat jonkun hemmon yleisöstä lavalle ja vetivät puolisen tuntia jotain jamittelun tapaista, joka alkoi Stairway To Heavenilla ja jatkui ties millä. Tämän aikana Stringfellow riisui itsensä kalsareille. Lopuksi vetivät vielä I Finally Found A Jungle I Liken, jonka aikana minäkin pääsin lavalle. En tosin saanut oikein mitään selvää, mitä Ken ja Jon minulta kyselivät, mutta ainakin myönsin ladanneeni netistä Posies-kuvia ja runkanneeni niiden kanssa. Tuon keikan jälkeen melkein voisi niin tehdäkin. Pois lähtiessäni, narikassa sanoin Kenille, että "kiss me you homo". Ken työnsi kielensä suuhuni, maistui melko reippaasti valkosipulille. EDIT: Juuri saamamme tiedon mukaan, kysymys kuuluikin että otanko itsestäni kuvia ja runkkaan niiden kanssa. Tämä johtui siitä, että olin Kenin ja Jonin mielestä "The most handsome bitch ever" tjsp. Ähihihihihi. Oon vieläkin ihan pähkinöinä. |
Jenka 24.11.2005 11:13:31 | |
---|
En tosin saanut oikein mitään selvää, mitä Ken ja Jon minulta kyselivät, mutta ainakin myönsin ladanneeni netistä Posies-kuvia ja runkanneeni niiden kanssa. Tuon keikan jälkeen melkein voisi niin tehdäkin. Pois lähtiessäni, narikassa sanoin Kenille, että "kiss me you homo". Ken työnsi kielensä suuhuni, maistui melko reippaasti valkosipulille. Näinkö vai? Irstasta, jos oikeasti noin :D Ja kateellinen vain olen, sillä kyllä minäkin voisin häntä pussata. |
Tempura 24.11.2005 13:34:25 | |
---|
Pois lähtiessäni, narikassa sanoin Kenille, että "kiss me you homo". Ken työnsi kielensä suuhuni, maistui melko reippaasti valkosipulille. EDIT: Juuri saamamme tiedon mukaan, kysymys kuuluikin että otanko itsestäni kuvia ja runkkaan niiden kanssa. Tämä johtui siitä, että olin Kenin ja Jonin mielestä "The most handsome bitch ever" tjsp. Ähihihihihi. Oon vieläkin ihan pähkinöinä. Huonoa touhua! Ihmiset ei yhtään ajattele mitä ne tekee! Hävetkää! Musiikillisesti olen kateellinen kyllä, olisi ollut kiva olla kuulemassa. Perhana.
THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Feggy 24.11.2005 13:55:24 (muokattu 24.11.2005 16:35:07) | |
---|
Huh huh. Meiningin puolesta Turun keikka oli kyllä aika lailla paras ikinä. Normaalisetin jälkeen kiskoivat jonkun hemmon yleisöstä lavalle ja vetivät puolisen tuntia jotain jamittelun tapaista, joka alkoi Stairway To Heavenilla ja jatkui ties millä. Tämän aikana Stringfellow riisui itsensä kalsareille. Lopuksi vetivät vielä I Finally Found A Jungle I Liken, jonka aikana minäkin pääsin lavalle. En tosin saanut oikein mitään selvää, mitä Ken ja Jon minulta kyselivät, mutta ainakin myönsin ladanneeni netistä Posies-kuvia ja runkanneeni niiden kanssa. Tuon keikan jälkeen melkein voisi niin tehdäkin. Pois lähtiessäni, narikassa sanoin Kenille, että "kiss me you homo". Ken työnsi kielensä suuhuni, maistui melko reippaasti valkosipulille. EDIT: Juuri saamamme tiedon mukaan, kysymys kuuluikin että otanko itsestäni kuvia ja runkkaan niiden kanssa. Tämä johtui siitä, että olin Kenin ja Jonin mielestä "The most handsome bitch ever" tjsp. Ähihihihihi. Oon vieläkin ihan pähkinöinä. Otan osaa. Mä sain kokea vain Kenin hikisen kyljen ja sittemmin handun...siis kädenpuristuksen. Ja vielä päivää ennen keikkaa. Ps. Olipa muuten älyttömän hieno vihreä Danelectro miehellä ainakin Hesan keikalla. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
rok 24.11.2005 14:15:01 | |
---|
Otan osaa. Mä sain kokea vain Kenin hikisen kyljen ja sittemmin handun...siis kädenpuristuksen. Ja vielä päivää ennen keikkaa. Kerroppas lisää...:) "Floor it, that's technical talk!" |
Feggy 24.11.2005 14:49:22 | |
---|
Kerroppas lisää...:) Enpäs taida kuitenkaan...sattumia Helsingin rock-yössä. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
rok 24.11.2005 15:05:03 | |
---|
Enpäs taida kuitenkaan...sattumia Helsingin rock-yössä. Ookkei, ihmettelin vaan miks Ken oli hikinen ennen keikkaa..No kai siihen voi olla tuhat ja yks syytä.. ;) "Floor it, that's technical talk!" |
Lähikauppias 24.11.2005 16:46:31 | |
---|
Huonoa touhua! Ihmiset ei yhtään ajattele mitä ne tekee! Hävetkää! Enpä tiiä. Pirun hauskaa kuitenkin. |
Tempura 24.11.2005 18:15:11 | |
---|
Enpä tiiä. Pirun hauskaa kuitenkin. Juu. Vetivätkö "It's great to be here again":in? THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Ps. Olipa muuten älyttömän hieno vihreä Danelectro miehellä ainakin Hesan keikalla. Juu, 3-mikkinen DC-3 malli. Mulla oli kanssa tommonen, vähän harmittaa kun myin pois. "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
Lähikauppias 24.11.2005 20:17:01 (muokattu 24.11.2005 20:19:05) | |
---|
Juu. Vetivätkö "It's great to be here again":in? Eivät. Nappaamani settilista on seuraavanlainen: Dream Please Somehow Love Convos Fly Throw Ontario Grant Flavor Solar Burn --- Days Fucking Def Beautiful EDIT: Niin, mutta enpä tosiaan ole ihan varma kuinka hyvin tuossa pysyttiin. Ainakin loppuun vetivät vielä tosiaan sen I Finally Found A Jungle I Liken. Ja sen ehkä puolen tunnin Stairway to Heaven/Cruiseboat from Turku -vedon. |
patonki 24.11.2005 21:00:19 | |
---|
Tuon listan ulkopuoleltahan soitettiin ainakin toivebiisit Hate Song ja Daily Mutilation. Saattoi tulla vielä muutakin. Aika mukavasti vaihtelivat settiään illasta toiseen. Varmaankin tuo Tampereen biisilista oli oma suosikkini näistä kolmesta. Vaan mahtaviahan ne oli kaikki... |
Lähikauppias 24.11.2005 21:08:39 | |
---|
Tuon listan ulkopuoleltahan soitettiin ainakin toivebiisit Hate Song ja Daily Mutilation. Saattoi tulla vielä muutakin. Could He Treat You Better? ja Flood Of Sunshine vissiin ainakin. |
punk s blood 25.11.2005 17:38:43 | |
---|
Tampereella tuli oltua. Hyvä keikka mielestäni. Ja hyvää oli myös mielestäni yleisö (vaikka joku moittikin), ei liikaa tungosta. Mukava tunnelma kaiken kaikkiaan. |
Feggy 08.12.2005 12:07:09 (muokattu 08.12.2005 12:08:08) | |
---|
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
2541 08.12.2005 12:30:34 | |
---|
|
rok 13.12.2005 09:25:19 (muokattu 13.12.2005 09:26:03) | |
---|
Lueskelin uusimmasta Rumbasta livearvion Posiesin Tampereen keikasta, pakko kommentoida muutamaa asiaa: 1) Arvostelijan mukaan setin alku tuntui demotasoisen bänditulokkaan räpellykseltä...-Ehkä nyt vähän liioitellaan vaikka pientä epävarmuutta saattoikin olla ilmassa. 2) Arvostelija kommentoi Auerin äänen kariutumista yläoktaaveihin, ylikovaa voluumia ja saundeja, lievästi epävireisiä lauluharmonioita yms.- Hei, se on liverokkia!?! 3) Arvostelussa mainitaan Klubilla vaisuksi jäänyt yleistunnelma, mistä olen samaa mieltä arvostelijan kanssa. Johtunee ainakin osittain arvostelijan kaltaisten rokkipoliisien "kädet puuskassa"-asenteesta. 4) Arvostelijan mielestä keikan häiriötekijäksi alkoi loppua kohden muodostua "lähinnä rekkamiestä muistuttaneen kitaranvirittäjän jatkuva lavalla rampaaminen"-Häiritsiköhän arvostelijaa enemmän "kitaranvirittäjän" ulkonäkö vai se että hän vaihtoi uusia kieliä katkenneiden tilalle? Myös biisitoiveitaan jokaisen tauon aikana möykkäävät suomijuntit häiritsivät arvostelijaa, tästä olen osittain samaa mieltä. Mutta eiköhän se biisitoivomusten huutelu yleensä kuulu asiaan livekeikoilla? Keikka-arvostelu on tietenkin vain yhden ihmisen mielipide asiasta, mutta eikö arvostelun pitäisi antaa jonkinlainen objektiivinen kuva tapahtumasta myös sellaisille henkilöille jotka eivät paikalla olleet? Nyt mielestäni takerrutaan aivan liikaa merkityksettömiin pikkuasioihin. Kyllähän arvostelussa myös kehuttiin keikan hyviä hetkiä, mutta yleiskuvaus oli kovin negatiivinen. Eihän tää nyt mikään haudanvakava asia ole ja voin olla väärässäkin mutta tämmöisiä ajatuksia tuli mieleen arvostelua lukiessa. "Markalla saa markan tavaran" |
Feggy 13.12.2005 10:13:49 | |
---|
Keikka-arvostelu on tietenkin vain yhden ihmisen mielipide asiasta, mutta eikö arvostelun pitäisi antaa jonkinlainen objektiivinen kuva tapahtumasta myös sellaisille henkilöille jotka eivät paikalla olleet? Rok hyvä, mietipä miksi näitä kirjoituksia kutsutaan keikka- arvosteluiksi...ei esim. keikka-raporteiksi tai keikkakuvauksiksi. Muita näkemyksiä: http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/pikkuuutinen_177.html Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963 |
rok 13.12.2005 10:38:22 (muokattu 13.12.2005 10:48:52) | |
---|
Rok hyvä, mietipä miksi näitä kirjoituksia kutsutaan keikka-...ei esim. keikka-raporteiksi tai keikkakuvauksiksi. Muita näkemyksiä: http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/pikkuuutinen_177.html Joo, liveraadin kommentit katselinkin jo ja olivat mielestäni asiallisia. Mulla on sitten varmaan arvostelut ja raportit sekaisin. Kävi vaan ärsyttämään toi arvostelun sävy, mutta sehän on mun henk.kohtanen ongelma. En silti pysty ymmärtämään miten voi narista jostain "kitaranvirittäjän" lavalla ramppaamisesta. "Markalla saa markan tavaran" |
jenssi 13.01.2006 11:01:07 | |
---|
No on nyt pakko mainita, notta perkele... Posies on niin hieno bandi... Ankkarockin keikka ja tavstian keikka nahtyna ja kuultuna... Klubilla toimii kylla verraten paremmin kaikki bandit... |