Aihe: Tritonia räkkiin ja CME kontrolleriksi??
1
mr.muzak
24.11.2005 22:12:31
Elikkäs siis onko kellään kokemuksia näistä CME:n koneista ja eritoten tosta UF8:sta..
Olen pianistityylinen soittaja ja haluan nimenomaan pianotyyliset koskettimet joten yleinen tatsi on aika kova juttu kun kontrolleria ostan. Tritonia ajattelin laittaa räkkiin kaveriksi, sillä olen mieltynyt sen jousi ja syntsasaundeihin ja haluan itse säätää äänet aivan alusta asti. Vielä herääkin kysymys että toimiiko tommonen räkki ja kontrolleriviritys keikkakäytössä. Tällä hetkellä keikoilla soittelen Alesiksen QS:llä mutta soudien laatua ja säätävyyttä kaipais lisää..
Musiikkityyli on raskasta heavy/rockia ja silloin tällöin myös kohtuullista tilutusta..

Tästä on ollut monen monta thread:iä jo aikaisemminkin. Mun mielipide on vieläkin että UF8 on syvältä, huono tatsi. Joku voi pastee niitä linkkejä vanhoista thredeistä..
hanipai
25.11.2005 01:29:51 (muokattu 25.11.2005 01:52:42)
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
V Aalto
25.11.2005 08:37:16
Tästä on ollut monen monta thread:iä jo aikaisemminkin. Mun mielipide on vieläkin että UF8 on syvältä, huono tatsi. Joku voi pastee niitä linkkejä vanhoista thredeistä..

Kävin muutama päivä sitten musiikkiliikkeessä ja ohimennen koitin UF8:a. Tatsi ei ollut huono vaan ihan hirveä. Suu loksahti auki ihan kun muuten komean näköisen kiipparin tatsi oli jotain niin karmeata. Yritän kovasti käsittää, että tämä voisi sitten kuitenkin olla makuasia, mutta helppoa se ei kyllä ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)